آموزش وبمستریطراحی سایت

طراحی سایت وکیل

چرا نیاز به طراحی سایت وکیل داریم؟

چرا نیاز به طراحی سایت وکیل داریم؟

ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا نیاز به طراحی سایت وکیل داریم؟ شاید شما هم تا حالا متوجه شده باشید که یکی از مشکلاتی که در زمینه وکالت و مباحث حقوقی ممکن است برای افراد پیش بیاید این است که برای ما اطمینان پیدا کردن از موضوعی حتما باید با یک وکیل مشاوره کنند. اما ممکن است تا شرایطی هم پیش بیاید که امکان دسترسی به یک وکیل به راحتی برایتان فراهم نباشد و مجبور باشید که برای سوالات پیش پا افتاده هم وقتتان را بگذارید و از ترافیک شهری عبور کرده تا با یک وکیل ملاقات کنید. البته که در برخی مواقع وکلا برای رفع این مشکل موکلان خود سعی می‌کنند از طریق تلفن هم مشاوره ارائه کنند. اما مشکل اینجا است که در برخی مواقع قادر به دریافت هزینه مشاوره یا دسترسی به مدارک موکل نخواهند بود. اینجا است که طراحی سایت وکیل میتواند به شدت به شما کمک کند.
طراحی سایت وکیل

در چنین شرایطی بدون شک طراحی سایت وکیل برای آنها بهترین انتخاب خواهد بود. شما به راحتی می‌توانید با فراهم کردن امکان مشاوره آنلاین وکالت در سایت خود با موکلین در ارتباط مستقیم قرار گرفته و مدارک آنها را برای بررسی و مشاوره وکالت از طریق سایت پیگیری کنید. علاوه بر این می‌توانید برای هر مشتری یک پرونده آنلاین ایجاد کنید تا هر زمان که نیاز بود به پرونده آنها دسترسی داشته باشید.

مزایای طراحی سایت وکیل

در ادامه تعدادی از مهم ترین دلایل اهمیت طراحی سایت وکیل را برایتان ذکر خواهیم کرد تا اگر شکی هم در این رابطه دارید رفع شودک
●   مشاوره حقوقی آنلاین
●   آموزش های حقوقی
●  پرداخت آنلاین هزینه وکیل
●   دسترسی به رزومه وکلا در طراحی سایت وکیل
●   پرسش و پاسخ سوالات موکلان
●   داشتن بخش مرتبط با دعاوی کیفری
●   تنظیم قراردادهای داخلی و بین اللملی
●   امکان آپلود و ارسال مدارک برای مشاوره دقیق‌تر وکالت
●   داشتن بخش مرتبط با دعاوی خانواده (طلاق) و بخش های محاسبات مختلف مانند مهریه، ارثیه و دیه
اما یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی سایت وکیل اهمیت بالایی هم دارد، این است که رزومه وکیل را به خوبی قابل دسترس قرار دهید. این کار باعث میشود افرادی که قصد استفاده از وکالت آنلاین را دارند قادر باشند تا با وکیل خود آشنا شوند. رزومه کاری همچنین این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید تعداد پرونده‌ های موفق و نا موفق خود را نمایش دهید.
علاوه بر این موارد می‌توانید قابلیتی فراهم کنید که موکلین پس از به نتیجه رسیدن از مشاوره‌های ارائه شده از سوی شما، نظرات خود را ارسال کنند تا با نمایش دادن در سایت رزومه بهتری در سایت وکالت خود داشته باشید.
مورد دیگر هم این است که اکثر مردم به صورت جزئی و دقیق با قوانین وکالت آشنا نیستند. در این صورت با طراحی سایت وکیل شما می‌توانید در جهت کسب راهنمایی و مشاوره مسائل حقوقی از جمله مواردی مربوط به بیمه، چک، قوانین کار، ازدواج و طلاق، قوانین تجاری و عقد قعود و… موکلان را راهنمایی کنید. از آنجایی که بیشتر افراد به دنبال مشاوره حقوقی رایگان برای مدت محدود هستند می‌توانید برای چند سوال به صورت رایگان آنها را راهنمایی کنید و برای اینکه نتیجه ثمر بخش از وکالت آنها را در پرونده آنها بدهید میتوانید آنها را به دفتر وکالت خود دعوت کنید.

مطالعه کنید درباره   نکات مهم در طراحی سایت

مزایای طراحی سایت وکیل

بدون شک در دنیای امروزی استفاده از روش های قدیمی و رایجی که به صورت حضوری برای ارائه کردن خدمات حقوقی دیگر نمی تواند مفید باشد. دلیل آن هم این است که در حال حاضر عموم مردم ترجیح می دهند بیشتر کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. اما متاسفانه بسیاری از وکلا از مزایا و امکاناتی که داشتن یک سایت وکیل میتواند برای کسب و کار آنها ایجاد کند اطلاعی ندارند. پس ما در اینجا قصد داریم تا این مسئله را بیشتر برایتان شرح دهیم. داشتن صفحه معرفی و گذاشتن رزومه و برنامه کاری و آدرس است که می تواند به مخاطبان و موکلان کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشند. از امکانات دیگر طراحی وب سایت حرفه ای برای وکیلان ساخت پنل مخصوص موکلان است تا بنوانند به صورت آنلاین روند پزونده خود را پیگیری کنند و اگر نیاز شد مدارک خود را آپلود کنند.

ما در ویستا به شما کمک خواهیم کرد که یک سایت وکیل معرفی یا خدمات با جدیدترین فناوری هایی که دسترسی به نام تجاری شما را به روشی ساده و واضح تسهیل می کند، داشته باشید تا پنجره شما به جهان باشد و از آنجا که ما اهمیت آن را می دانیم. این سرویس تمام ابزارهایی را که ممکن است در ایجاد و مدیریت سایت خود نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار داده است.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی