تولید محتواویستاوب

روش های تولید محتوا برای سایت

با سلام به شما عزیزان، همانگونه که شما درجریان هستید. پادشاه سئو محتواست و کسانی که روی بهنیه سازی سایت، سرمایه گذاری می‌کنند. باید روی تولید محتوا نیز سرمایه گذاری کنند؛ از همین رو ما قصد داریم تا شما را با روش های تولید محتوا برای سایت نیز آشنا نماییم. ادامه این مقاله رو همراه ما باشید.

۹روش تولید محتوا برای سایت در روش های تولید محتوا برای سایت

روش تولید محتوا برای سایت به ۹ روش نامبره، می‌شود. که هرکدام از این روش ها رو برای شما در ادامه مقاله به صورت، مفصل توضیح خواهیم داد. این روش‌ها عبارت‌اند از:

روش تولید محتوا برای سایت(اول)

زمانی که شما قصد دارید تولید محتوا را، برای سایت خود شروع کنید. اولین روش های تولید محتوا برای سایت، ایده پردازی است. ابتدا برای تولید محتوا یک ایده انتخاب می‌کنید و سپس آن را، گسترش می‌دهید؛ یعنی با استفاده از آن اقدام به تولید محتوا خواهید نمود. بهتر است که همیشه یک نوت پدی برای یاداشت ایده هایتان کنارتان باشد تا، در صورت خطور ایده به ذهنتان آن را تبدیل به محتوا نمایید.

کلمات سرچ خور(کلیدی)(دوم)

کلمات کلیدی در اصل کلمات هدفی هستند که، توسط کاربران مورد سرچ قرار می‌گیرد و نتیجه آن، برایشان مهم است. هرچه قدر شما بتوانید نیت سرچ مخاطب را بهتر جوابگو باشید؛ موتورهای جستوجو نیز آن را در رنک بهتری قرار خواهند داد.{از جمله گوگل} در نحوه تولید محتوا فرقی وجود ندارد و همه آنها نیز از قاعده، یکسانی پیروی می‌کنند. و این به آن معناست که هر کلمه کلیدی خاص باید تا ۳% تکرار شود.(البته این قاعده زیاد از قانون خاصی برای اثبات آن وجود ندارد.)

استفاده از عنوان جذاب و مورد پسند کاربر

از مهمترین قواعدی که باید آن را حتمی رعایت نمایید؛ استفاده از عنوانی است که هم جذب کننده مخاطب است. وهم برای آن گیرا باشد؛ تا شما اگر از یک عنوان جذاب و مخاطب پسند استفاده نمایید. هم مخاطبان بیشتری برای مقاله خود جذب می‌کنید وهم رنک بالاتری نسبت به مقاله های رقیب جذب، خواهید کرد. این عنوان باید سه ویژگی مهم دارد: یک ترجیحا پرسشی باشد، تکرار در آن وجود نداشته باشد و برای مخاطب جذاب باشد.روش های تولید محتوا

تحلیل مقاله رقبای خود

شما در گام اول باید برای محتوایی که قصد، نوشتن آن را دارید. باید برای نوشتن آن ابتدا مقاله‌های رقبا را تحلیل نمایید. و سپس ببینید که رقبای شما درمورد آن مقاله چه چیزهایی رو پوشش داده وسپس، شما بیشتر از رقبا آن مقاله رو پوشش دهید. اشتباه های رقبای خود را تکرار نکنید. و همچنین محتواهایی رو که رقبای شما با آن رنک گرفته ویا نگرفته اند رو بررسی نموده، و از آنها شما عبرت بگیرید.

محتوا برای جواب سوال کاربر یکی از روش های تولید محتوا برای سایت

محتوا تولید می‌شود تا به یک سوال کاربر نیز، پاسخ دهد. اساس تولید محتوا نیز برهمین قاعده است؛ که شما(ما) باید به گونه‌ایی، محتوا تولید نماییم. که زمانی که کاربر مقاله ما رو مطالعه می‌کند به این احساس برسد؛ که بر دانش او افزوده می‌شود. ویا سوالی داشته و توسط مقاله ما پاسخ سوالش رو گرفته است. از همین رو کاربران بیشتری به مقالات سایت ما اطمینال کرده و در رجوع های بعدی، ابتدا سایت شما را معیار قرار خواهند داد؛ و نسبت به آن بیشتر اعتماد می‌کنند.

مطالعه کنید درباره   آموزش کسب درآمد از فروش هاست شرکت ویستا

بررسی کامل موضوع محتوا روش های تولید محتوا برای سایت (ششمی)

زمانی که شما قصد تولید محتوا برای سایت‌تان را داشته‌اید. باید درمورد موضوع آن نیز تحقیق نمایید که چگونه وبرچه اساسی نوشته شده است؛ اگر شما تحقیق نکرده باشید و همین طوری شروع به تولید مقاله، کرده باشید. همه زحمات شما برباد رفته و نتیجه‌ایی از آن دریافت نخواهید کرد. برای تولید محتوا باید موضوعی رو داشته باشید که محتوای سایت شما را به صورت کامل به مخاطبانتان، بیان نماید. وتمام موضوعات مورد نظر را به صورت موشکافانه به مخاطب، شرح نمایید.

ساخت محتوای آموزشی

از بهترین محتواهایی که شما می‌توانید برای سایت تان تولید نمایید؛ محتوای آموزشی خواهد بود. به این خاطر که مخاطبان همیشه به دنبال یادگیری هستند و دوست دارند که، درمورد موضوعی خاص یاد بگیرند. پس شما می‌توانید با استفاده از مقاله های آموزشی وتحقیقی این دست از مخاطبان را، به سایت خود جذب نمایید. تا همواره از سایت شما به عنوان یک سایت معتبر به در زمینه‌ کاری‌تان یاد شود.

نحوه تولید محتوا برای این گونه مقالات

شما باید برای تولید این گونه مقالات، مقاله‌ایی رو مدنظر داشته باشید؛ که براساس یک سوال کاربر نوشته می‌شود. در عنوان آن از عناوینی با شروع چگونه، چرا و… نیز شروع شود.

تعداد کلمات مناسب برای مقالات

تعداد کلماتی که شما باید برای مقالاتتان در نظر، داشته باشید؛ بستگی به مخاطب هدفتان خواهد داشت. که آن مخاطب هدف مقالات خلاصه یا کوتاه مطالعه می‌کند؛ ویا باید برای آن با جزئیات کامل توضیح دهید. برای یکسری مخاطبان هدف ممکن است محتوای طولانی برای آن، خسته کننده باشد؛ ویا برای یکسری مخاطبان مقاله کوتاه را مورد خواندن قرار نمی‌دهند. اینکه یک محتوا حتمی باید طولانی باشد یا کوتاه باشد زیرا کوتاهی یا بلندی مقاله، ملاک کیفی یک مقاله نخواهد بود.

برای محتواهای کوتاه باید یک مقاله در حد نهایت ۵۰۰ کلمه باشد و درصورت اینکه مقاله بلند بود باید، درحد ۱۳۰۰ کلمه درنظر گرفته شود.

 رعایت اصول سئو واستانداردهای آن در محتوا

زمانی که شما در حال تولید محتوا در زمینه، خاصی هستید. باید اصول سئو را در همان مقاله رعایت نمایید؛ تا زمانی که مقاله برای سئو به دست بهینه ساز سایت رسید. با کمترین مشکلی کار سئو به دست آن انجام شود؛ از همین رو رعایت آن باید به درستی در همان لحظه تولید محتوا باید، رعایت شود.

از اصول سئو که باید رعایت شود این است؛ که شما باید مانند این مقاله تگ های هدینگ رو به صورت، درست رعایت کنید. یا اینکه از تصاویر بهینه برای، سایت خود استفاده نمایید؛ که باید حجم این عکس ها زیر ۱۰۰ کیلوبایت باشد.

یا به عنوان مثال شما چک لیست های سئوی داخلی آن که، اگر سایت‌تان وردپرسی باشد. همان چک لیستی است که، افزونه‌ایی مانند یوست یا رنک مث آن را به شما، نمایش خواهد داد. مانند لینک سازی داخلی، خارجی، بارگذاری عکس، رعایت اصول تگ‌های هدینگ و… .

مطالعه کنید درباره   طراحی سایت در شهرک غرب

آموزش روش‌های تولید محتوا متنی

روش‌های تولید محتوا به ۴ دسته تقسیم می‌شوند که، در ادامه ما این دسته ها رو به شما به صورت کامل وجامع برای شما شرح خواهیم داد. این دسته ها عبارت اند از:

تولید محتوا بازنویسی

در تولید محتوا به شیوه بازنویسی شما باید برای موضوع دلخواه خود نیز، یک مقاله رقیب رو به شیوه برگردان کرده وهمان را به شکلی دیگر برای مخاطب نیز بنویسید. در این شیوه شما مقاله رو به گونه دیگر ولی وفادار به اصل مطلب همان مقاله یادداشت می‌نمایید. به عنوان مثال:

ما می‌توانیم این شکل را به صورت دایره یا بیضی بسازیم.

نمونه بازنویسی شده:

ما توانایی این را داریم تا این شکل را به ۲ صورت بیضی یا دایره شکل بسازیم.روش های تولید محتوا

نکته درمورد تولید محتوا بازنویسی

در این شیوه تولید محتوا ممکن است شما رنک مناسبی، از گوگل دریافت نکنید؛ چون که گوگل عاشق این است که، درمورد مقاله های موضوعی در سایت‌های حرف‌های جدید وکاربردی برای مخاطبتان در سایت شما، و موتورجستوجویش توسط شما بارگذاری شود.

تولید محتوا به شیوه تحقیقی در روش های تولید محتوا برای سایت

در این شیوه شما برای تولید مقاله باید در مورد موضوعی چندین مقاله رو، مطالعه کنید؛ و سپس با توجه به برداشت‌تان از محتوا و چیزهایی که برای مخاطب‌تان مهم است شروع به مقاله نویسی کنید.

نکته درمورد تولید محتوا به شیوه تحقیقی

در این شیوه تولید محتوا شما احتمال رنک گرفتن مقاله‌تان توسط گوگل، بسیار بالا خواهد بود؛ چون شما در مورد آن موضوع مقاله‌تان یکسری توضیحات منحصر به فرد و جامع تری به مخاطب، هدفتان خواهید داد. وگوگل این مقالات رو، بیشتر می‌پسندد.

تولید محتوا کپی بردادری

شاید اینجای با خودتان بگویید که، چگونه می‌شود مقاله کپی شده در گوگل قرار داد؟ مگر گوگل آن سایت را پنالتی نمی‌کند؟ در جواب این سوال شما در ادامه خواهیم گفت که این کار چگونه میسر خواهد شد!؟

محتوا کپی شده از سایت های خارجی یکی دیگر از روش های تولید محتوا برای سایت

شما می‌توانید با کپی و ترجمه محتوا خارجی، نیز این امر را میسر گردانید. آن هم اینگونه که درمورد یک موضوع مدنظرتان در، موتورهای جستوجو به زبان خارجی سرچ کنید؛ و آن مقاله رو ترجمه ویکسری کارهای راست چین کردن و… را برای آن انجام دهید. و زمانی که شما این محتوا را برای کاربران خود در موتورهای جستوجو، منتشر خواهید کرد. گوگل سایت شما را پنالتی نخواهد کرد چون، گوگل اصلان متوجه کپی شدن محتوا نخواهد شد.

نکته درمورد تولید محتوا به شیوه کپی از سایت‌های خارجی

در این شیوه تولید محتوا چون گوگل متوجه اینکه مقاله شما، از چه سایت و از کجا کپی وترجمه نمی‌شود. پس شانس بالایی برای اینکه مقاله تان بتواند رنک بالایی، از گوگل دریافت نمایید رو خواهد داشت؛ اما شما فقط به این روش بسنده نفرمایید.

محتوای تحقیقی خارجی

شما همانند محتوا فارسی که در مورد موضوعی خاصی شروع به، تحقیق و نوشتن محتوا می‌کنید. در اینجا هم شیوه کار به همان صورت است؛ ولی این این تفاوت که شما باید ترکیبی از روش اول تولید محتوا خارجی و تحقیقی برای محتوای فارسی، نیز انجام دهید.

مطالعه کنید درباره   بهترین محتوا از نظر گوگل

که در این گونه مقالات اصلان موتورهای جستوجو هیچ شانسی برای اینکه، محتوای شما را کپی تشخیص دهند نخواهند داشت.

نکته در مورد محتوای تحقیقی خارجی

در اینگونه مقالات هم به شدت شانس شما برای، رنک گرفتن بسیار بالا خواهد بود. چون که کاری که شما برای تولید مقاله انجام داده‌اید رو، در تولید محتوا با این شیوه بسیار فوق‌العاده و کم نظیر خواهد بود. وگوگل اصلان شانسی برای کپی خواندن مقاله نخواهد داشت.

تولید محتوا در شیوه خارجی

در این شیوه شما باید با استفاده از گوگل ترنسلیت، در مورد موضع‌تان عین کلمه آن را از گوگل بگیرید. تا گوگل عین آن نتیجه را به شما نشان داده و بعد بااستفاده‌؛ از همان گوگل ترنسلیت آن را ترجمه کنید. نگران نباشید که گوگل متوجه آن نخواهد شد چون گوگل؛ فقط با استفاده از ربات به کشف محتوای کپی می‌پردازد. وربات‌های گوگل زمانی که با محتوای مشابه فارسی شما برخورد نکنند؛ محتوای شما را کپی تشخیص نمی‌دهند.

کپی کردن محتوا فارسی

شما اگر در تولید محتوا فارسی عین‌‌ان محتوا را کپی نمایید به صورت حتم؛ آن محتوا باعث پنالتی شدن سایت‌تان خواهد شد. اما اگر شما در محتوا ذکر کنید که این محتوا، برگرفته شده از، کدام سایت است. یااینکه در یوست خود قسمت پیشرفته در کنونیکال آدرس صفحه سایت رو؛ وارد نمایید. گوگل دیگر از شما ایراد کپی کاری محتوا را نخواهد گرفت که این کار؛ بیشتر برای سایت‌های خبرگزاری انجام خواهد شد.

تولید محتوا برای وبسایت

در تولید محتوا این نکته را هم در نظر داشته باشید که، برای سایت خود در هنگام تولید محتوا باید محتوایی تولید نمایید. که مرتبط به حوزه کاری سایت شما باشد در غیر این صورت؛ سایت شما در موتورهای جستوجو شانس خوبی برای رنک گرفتن نخواهد داشت.روش های تولید محتوا

انواع محتوا در روش های تولید محتوا برای سایت

در مورد تولید محتوا دانستن این نکته بسیار مهمه که بدانید. در این حوزه ما چند دسته محتوا داریم که به ترتیب عبارت‌اند از: محتوای خبری، محتوای زرد، محتوا ثابت و آموزش که همه این محتوا ها برای هرسایتی با هرگونه حوزه کاری خوب است که باشد.

سفارش تولید محتوا برای وبسایت

دوستان عزیز شرکت ویستا با نزدیک به ۲۰ سال سابقه کار در؛حوزه دیجیتال مارکتینگ آمادگی این را دارد. که برای وبسایت های مختلف(البته به جز خبرگذاری ها) انواع محتوا رو با بهترین کیفیت تولید نموده و به، شما مشتریان عزیز تحویل نمایید. که شما عزیزان می‌توانید برای این امر باما در ارتباط باشید.

جمع بندی

دوستان عزیز از ارکان مهم سئو سایت، محتوا است. محتوا در حقیقت پادشاه سایت نیز به حساب خواهد آمد. از همین رو شما باید برای تولید محتوا سایت، نهایت دقت و خلاقیت خود را به خرج دهید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را درقسمت کامنت‌ها باما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی