طراحی سایت

طراحی سایت صرافی

امروزه که سرمایه گذاران زیادی به سمت بورس و صرافی های دیجیتال رفته‌اند؛ باعث شده تا تقاضا برای سرمایه گذاری برای راه اندازی کسب وکاری، در حوزه صرافی دیجیتال رفته‌اند. این حوزه ابتدا در موقع ورود به کشور با چالش های متفاوتی روبه رو شد؛ که از این چالش ها، متفاوتی از جمله کمبود برق برای استفاده دستگاه های ماینر، نبود دانش استفاده و ترید در حوزه ارز دیجیتال و… باعث شده بود که طراحی سایت صرافی کمی از بورس و رونق نیز بیفتد.

در ادامه ما به شما در مورد طراحی سایت صرافی، نحوه طراحی آن، انواع سایت صرافی دیجیتال و… رو به شما خواهیم گفت؛ ادامه مقاله رو با ویستا همراه باشید.

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی شامل مراحل و امکاناتی است؛ که شما در هنگام سفارش آن باید به آن دقت داشته باشید. از این امکانات می‌توان به داشتن بخش ایجاد حساب کاربری برای مخاطبانتان، کیف پول برای شارژ کردن آن، انواع خدماتی که به مشتریانتان ارائه می‌دهید، محیطی که کاربرانتان بتواند با آن تحلیل کنیکال انجام دهند و… تا کاربران همه امکاناتی رو که باید یک سایت صرافی دیجیتال داشته باشد؛ تا شما کاربرانتان را در سایت خود نگه داشته و از آنها بتوانید حداکثر دریافتی و فروش رو داشته باشید.طراحی سایت صرافی

طراحی سایت اکسچنج

طراحی سایت اکسچنج از نمونه کارهای الگویی است؛ که برای طراحی سایت صرافی آنلاین تبدیل به یک الگو شده است. مانند دیجی کالا که قالب سایت فروشگاهی آن برای تمام سایت های فروشگاهی تبدیل به یک الگو شده؛ و همه سرمایه گذاران از آن برای طراحی قالب سایت فروشگاهی خود از آن استفاده می‌کنند.

این سایت بربستر بلاک چین باید مورد طراحی و ساخت قرار بگیرد؛ تا شما بتوانید به کاربران تان خدمات بسیار راحت، نرم، روان و امن رو در معاملات بین المللی ارائه دهید. این اقدام برای شما باعث می‌شود تا کاربرانتان بتوانند به راحتی هرچه تمام تر از خدمات شما استفاده کرده؛ و شما بیشترین دریافتی از کاربران را بابت خدماتتان داشته باشید.

ویژگی های سایت اکسچنج

از ویژگی های سایت اکسچنج که باعث می‌شود تا مخاطبان به آن اعتماد کنند؛ باید به مواردی مانند انواع سفارش گذاری، احراز هویت کاربران به صورت شناسایی دو مرحله‌ایی، پنل برای ادمین و مدیریت سایت، بازگردانی وجه به صورت دستی، ساخت کیف پول مختص کاربران برای شارژ حساب کاربریشان و دیگر امکاناتی نظیر این که به کاربران شما برای انجام ترید در حوزه طرافی دیجیتال که شما برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ویستا در ارتباط باشید.

نکات مورد توجه در طراحی سایت صرافی

شما برای اینکه یک طراحی سایت صرافی خلاقانه داشته باشید؛ باید به نکاتی که به شما ذکر می‌کنیم توجه، داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

سادگی و کاربرپسند بودن

سایتی که برای صرافی شما مورد طراحی و توسعه قرار می‌گیرد؛ باید قابل فهم و تجربه کاربری آسان برای کاربران و مشتریان شما باشد. تا آنها بتوانند به راحتی هرچه ممکن از، اطلاعات و خدمات بیزنس شما استفاده نمایند.

امنیت

امنیت مهم‌ترین عنصر برای طراحی سایت شما در این صنف پرخطر خواهد بود؛ که شما باید برای حفظ امنیت کاربران از روش‌های بسیار پیشرفته‌ایی در طراحی سایت صرافی شما، مورد استفاده قرار بگیرد.

سرعت طراحی سایت صرافی

سرعت سایت صرافی باید روان و سریع باشد؛ تا کاربران شما بتوانند با تمام سرعت و بدون داشتن کمترین تاخیری به اطلاعات و خدمات مدنظرشان، دسترسی داشته باشند.

ظاهری جذاب و زیبا

شما زمانی که طراحی سایت‌تان توسط شرکت ویا… درحال انجام است؛ باید توجه داشته باشید که طراحی سایت شما، به صورت زیبا، جذاب و کاربرپسند صورت پذیرد.

نکات خلاق در طراحی سایت صرافی

شما به غیر از نکاتی که در بالا برای طراحی سایت صرافی برای شما عرض کردیم؛ باید یک سری نکات خلاقیت آمیزی که به شما گوشزد می‌کنیم توجه، داشته باشید. رعایت این نکات به شما کمک می‌کند تا، شما در طراحی سایت خود از رقبا یک سروگردن بالاتر باشید.طراحی سایت صرافی طراحی سایت صرافی طراحی سایت صرافی طراحی سایت صرافی

مطالعه کنید درباره   طراحی UI و UX چیست؟

این نکات خلاقانه عبارت‌اند از:

به کارگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در طراحی سایت شما این خاصیت رو دارند؛ که تجربه کاربری سایت شما رو بهبود بخشیده و بتوانید به عنوان مثال از هوش مصنوعی برای پیشنهادات خود به کاربران و شخصی سازی محتواهایتان استفاده نمایید.

به کارگیری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

واقعیت مجازی و افزوده توانایی آن را دارند؛ که تجربه کاربری سایت صرافی شما را به شکل فزاینده‌ایی افزایش دهند. به عنوان مثال شما از واقعیت های افزوده میتوانید برای نمایش، اطلاعات مربوط به خدمات قابل ارائه شما را به کاربران نمایش دهند.

استفاده از جلوه های بصری و انیمیشن بسیار جذاب برای طراحی سایت صرافی

در طراحی سایت صرافی شما زمانی که از جلوه های بصری و انیمیشن استفاده می‌کنید؛ باعث جذابیت هرچه بیشتر سایت‌تان برای مخاطبان و کاربرانتان خواهید شد. این مورد به شما در جذب ترافیک ارگانیک کمک شایانی، خواهد داشت.

اما به این نکته هم توجه داشته باشید که شما نباید از، جلوه های بصری در سایت خود استفاده بیش از اندازه داشته باشید؛ تا در صورت استفاده از آن سرعت سایت شما کاهش پیدا نکند.

نمونه طراحی سایت صرافی موفق

حال در ادامه ما قصد داریم به شما درمورد سایت های صرافی موفق به چند مورد رو اشاره داشته باشیم؛ تا شما به اهمیت هرچه بیشتر سایت صرافی پی ببرید.

سایت بیانس(Binance)

سایت صرافی که به شما معرفی کریدم؛ از بزرگ ترین سایت صرافی های ارز دیجیتال در سطح جهان به شمار می‌رود. که این سایت از طراحی کاربرپسند و ساده‌ایی استفاده کرده؛ و درکنار آن از روش های پیشرفته و ایمنی برای حفاظت از اطلاعات کاربران خود در برابر تهدیدات احتمالی برای آن استفاده می‌کند.

سایت صرافی کوین بایس

در طراحی سایت صرافی کوین بایس که خود آن یکی دیگر از، سایت صرافی موفق و بزرگ در جهان به شمار می‌رود؛ از ویژگی‌هایی مانند طراحی جذاب و زیبا و در کنار آن استفاده از هوش مصنوعی رو به کاربرده است. همه این مواردی که برای شما نام برده‌ام؛ باعث شده تا این سایت صرافی در لیست سایت های موفق صرافی در جهان قرار بگیرد.

سایت کراکن(Kraken)

این سایت صرافی یکی از سایت های صرافی باتجربه در این حوزه به شمار می‌رود؛ این سایت از نظر امنیتی بسیار قوی بوده و از روش های مختلفی برای، حفاظت از داده کاربرانش استفاده می‌کند.

نکات کاربردی مورد توجه

در ادامه ما به شما درمورد نکاتی مهم و بسیار کاربردی برای طراحی سایت صرافی رو ذکر خواهیم کرد؛ تا شما به خوبی در جریان مراحل اصولی که باید برای سایت صرافی شما در نظر گرفته شود، قرار بگیرد. این نکات عبارت‌اند از:

انتخاب قالب طراحی سایت مناسب صرافی مدنظرتان

در هنگام طراحی سایت برای شما باید به این نکته توجه فرماید؛ که سایت صرافی شما باید طوری طراحی شود که، کاربران شما بتوانند به راحتی در آن گذر داشته باشند و به راحتی هرچه تمام تر، به اطلاعات مدنظرشان دسترسی داشته باشند.

در کنار این موارد کاربران شما باید از سایت صرافی شما بسیار راضی و مورد پسندشان قرار بگیرد.

استفاده از رنگ های مناسب طراحی سایت صرافی

رنگ ها در طراحی سایت های مختلف نقش مهمی رو ایفا خواهند کرد؛ از همین رو شما باید برای سایت خود رنگی مناسب سایت صرافی باشد رو به کار ببرید. در کنار این موارد رنگ ها در برجسته سازی عناصر مختلف سایت بسیار کمک کننده خواهند بود؛ پس شما باید در طراحی سایت صرافی باید از رنگ های مناسب استفاده نمایید. (برای سایت صرافی از رنگ های سفید، خاکستری و مشکی استفاده می‌شود)

به کارگیری فونت های مناسب

شما باید از فونت های مناسبی که به خوانایی هرچه بهتر مطالب سایت شما کمک می‌کند؛ استفاده نمایید. در سایت صرافی باید از فونت‌های ساده و خوانایی مانند سنس سریف در تایپوگرافی های وردپرس یا کدنویسی استفاده شود.

مطالعه کنید درباره   افزودن نوشته و اخبار و مجله داخل مدیریت سایت

استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت متناسب کار شما

شما با استفاده از و ویدیوهای با کیفیت توانایی آن را خواهید داشت؛ تا سایت خود را جذاب‌تر و درخورتر از رقبا نمایید. درکنار این موراد شما با استفاده از این عناصری که ما به شما ذکر کردیم؛ میتوانید اطلاعات مفیدی رو به مخاطبان خود منتقل کرده و از آن طریق ترافیک ارگانیک بسیار خوبی از این طریق از موتورهای جستجو، دریافت نمایید.

محتوا کاربردی و مفید طراحی سایت صرافی

شما برای اینکه یک سایت بسیار خوب و با ترافیک بالا داشته باشید؛ که برای شما درآمدی در خور و شایسته ایجاد کند. شما برای این کار باید با استفاده از تولید محتوا یا سفارش تولید محتوا در صورتی که تمایل به تولید آن توسط خودتان یا هزینه، برای نیروی تولید کننده محتوا نداشته باشید؛ میتوانید استفاده کرده و از آن طریق ترافیک ارگانیک و درآمد بسیار بالایی رو برای خود به دست آوردید.

امکانات و ویژگی های کاربردی

داشتن ویژگی ها و امکانات کاربردی میتواند به سایت شما کمک شایانی داشته باشد؛ تا تجربه کاربری طراحی سایت صرافی خود را افزایش دهید. از این امکانات باید به ثبت نام و ورودسریع، امکان مقایسه، امکان خرید و فروش ارزهای مختلف به صورت آنلاین و… از جمله ویژگی هایی است که دراینجا، مابه شما معرفی نموده‌ایم.

رعایت اصول سئو

همانگونه که به شما هم در این مقاله در مباحث مختلف به شما بیان کردیم؛ شما باید از اصول سئو به درستی در سایت شما رعایت شود. شما در کنار سفارش طراحی سایت تهران، باید با استفاده از عناصر مختلف مانند تولید محتوا، سئو محتوا، سئو داخلی، سئو خارجی و تکنیکال باعث می‌شوید تا، سایت شما رنک و رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو برای خود پیدا کرده که هم به برندینگ و کسب درآمد شما کمک شایانی خواهد کرد.

امنیت طراحی سایت صرافی

شما برای اینکه در موتورهای جستجو طراحی سایت صرافی تان به درستی نمایش داده شود؛ و درکنار آن بتوانید رتبه بسیار خوبی رو بگیرد. باید از گواهی های اچ تی تی پی اس و اس اس ال پشتیبانی نمایید؛ تا کاربران و مخاطبان شما با اطمینال در سایت صرافی شما سرمایه گذاری خود را انجام دهند.

هزینه طراحی سایت صرافی

هزینه طراحی سایت صرافی به عواملی مانند مدت زمانی که صرف ساخت سایت می‌شود، امکاناتی که شما برای آن سفارش می‌دهید، هاست و دامینی که برای آن خریداری می‌کنید و… نیز بستگی خواهد داشت.

اما این نکات رو هم که حتمی باید به شما ذکر کنم؛ این است که راه اندازی یک کسب وکار در حوزه صرافی دیجیتال نیازمند آشنایی یا تسلط به حوزه مالی، آشنایی به حوزه دیجیتال، آشنایی به حوزه بلاک چین و… می‌باشد. چون زمانی که شما دانشی از این حوزه نداشته باشید؛ در صورت سرمایه گذاری اشتباه در طراحی سایت سرمایه گذاری شما نابود خواهد شد.

در ادامه ما به شما درمورد امکانات سایت صرافی بیشتر توضیح خواهیم داد؛ تا درمورد امکانات آن در موقع سفارش بیشتر آشنا شده و نهایت دقت را داشته باشید.

انواع سفارش گذاری‌ها

از اولین امکاناتی که شما باید در سایت تان برای سفارش گذاری مشتریانتان در آن قرار دهید؛ دونوع سفارش گذاری بازار و محدود برای آنان خواهد بود. این امکانات در غالب سایت های صرافی موجود است؛ که باعث شده تا مخاطبان و سهم بازار بسیار خوبی رو برای خود دست و پا کنند.طراحی سایت صرافی

سفارش محدود

کاربرها که اغلب تریدها خواهند بود؛ برای ثبت سفارش خود یک محدوده خاص تعیین می‌کنند تا به محض رسیدن به محدوده مدنظرشان معامله انجام شود.

لیست دیگر امکانات موجود برای این دست طراحی سایت

مطالعه کنید درباره   آنچه برای ساخت سایت فروشگاهی باید بدانید

مشخص کردن تاریخ انقضا برای سفارشاتشان

تعین مبلغ مشخصی برای معامله دارایی ها

نمایش لیست سفارشتان اخیرشان و سفارش های باز

نمایش صف خریداران و فروشندگان

امکان لغو سفارش

مزیت های این سفارش

مزیت رقابتی نسبت به سایر صرافی ها دیگر که از این امکانات محروم اند.

دخیل نشدن صرافی در انجام معامله

احراز هویت دومرحله‌ایی کاربران

احراز هویت برای طراحی سایت صرافی باید به صورت ۲ مرحله‌ایی انجام شود؛ در بخش اول از احراز هویت شما باید تمام اطلاعات کاربر نظیر کارت ملی، کد ملی، نام، نام خانواندگی و… را از کاربر دریافت نمایید؛ تا بتوانید به بهترین شکل ممکنه کاربر را شناسایی کرده؛ و سپس بهترین نوع خدمات خودتان را به آن ارائه دهید.

امکانات همراه آن

تطبیق شماره ملی و شماره موبایل کاربرهای به صورت اتوماتیک

تطبیق اطلاعات فردی که وارد کرده با اطلاعات موجود در سامانه ثبت احوال کشور

صحت سنجی اطلاعات بانکی کاربرها با کد ملی

ساخت کیف پول

استفاده از کیف پول برای استفاده مستقیم کاربران در سایت شما

مجموع کردن دارایی ها در یک جا برای استفاده‌های دیگرشان

انجام مدیریت مالی

مدیریت کارمزدها

تعین واریزی مبالغ به دلار

نمایش صورت حساب های رخ داده به تفکیک ویا کلی

تاریخچه تراکنش های انجام شده به تفکیک هر ارزی

مدیریت درخواست ها تجمیع

مدیریت واریز یا برداشت

مدیریت محدوده سفارش گذاری

نکته

البته این نکته را هم عرض کنم که همه این مواردی که گفته می‌شود؛ برای صرافی های ارزدیجیتال هستند ولی میتوان سایتی با همین مشخاصات یا با کمی بیشتر یا کمتر برای سایت صرافی های ارزهای دیگر مانند دلار، یورو، پوند، فرانک و… را هم برای شما متقاضی عزیز ساخت.

کیف پول اختصاصی

کیف های اختصاصی برای نگهداری دارایی های در طراحی سایت صرافی هایی که شما صاحب کسب وکار آن هستید؛ گزینه مناسب برای نگهداری از آن به شمار خواهد آمد. ما برای شما توانایی آن را داریم؛ که از بهترین و معتبرترین کیف پول های موجود در بازار برای، امنیت هرچه بیشتری کاربران شما در سایت تان استفاده نماییم.طراحی سایت صرافی

امکانات برای این کیف پول ها

این کیف پول های ارزی این امکان رو دارند؛ که شما با سرورهای داخلی امن، پشتیبانی نامحدود از توکن ها و امضای داخلی تراکنش ها را در امن ترین شرایط ممکنه داشته باشید.

بازار گردانی به صورت دستی در طراحی سایت صرافی

در بازارگردانی در سایت های p2p، در ساده ترین حالت ممکنه به این روش است؛ که شما به عنوان مدیریت وبسایت تان میتوانید به صورت دستی تعدادی از کاربران خاص خودتان را به عنوان بازارگردان معرفی نمایید. این بازارگردانان توانایی این را دارند؛ که در صورت نیاز سفارش ها رو در بخش خرید و فروش پرنمایند. اما این روش ممکن است؛ خطراتی مانند کاهش کارایی یا کاربران را به همراه داشته باشد.

امکانات برای این بازارگردانان

امکاناتی که برای بازارگردانان سایت شما درنظر خواهد گرفته شد؛ عبارت‌اند از ثبت سفارشات خرید و فروش، امکان پرکردن سفارشات ثبت شده تمام نشده، زمان بندی و کنترل سفارش گذاری و… که شما می‌توانید برای سفارش طراحی سایت و دریافت مشاوره باما درتماس باشید.

جمع بندی

تا اینجا مقاله ما برای شما از طراحی سایت صرافی، صرافی دیجیتال، ویژگی های آن، امکاناتی که برای آن درنظر گرفته شده است و… برای شما در این مقاله توضیح داده شده است. حال شما اینجا شما باید تصمیم بگیرید؛ که آیا تصمیم دارید یک سایت خفن داشته باشید تا سهم بازار رو از رقبا دریافت کنید ویا خیر؟ این نکته را هم به شما اشاره کنم؛ که تمامی خدمات سفارش طراحی سایت در تهران صورت خواهد گرفت.

شما می‌توانید برای سفارش طراحی سایت باما در تماس باشید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی