سرور

خرید هاست

شاید شمایی که قصد راه اندازی یک سایت برای کسب وکار خود هستید؛ به دنبال یک شرکت معتبر برای خرید هاست بنابه نیاز خود باشید. هاست هایی که از طرف شرکت های مختلف به مشتریان عرضه می‌شود ممکن است که، بنابه استراتژی فروش شرکت ها متفاوت باشد؛ از همین رو شما باید چند شرکت مختلف رو بررسی نموده و سپس، برای تهیه هاست خود اقدام نمایید.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم؛ تا شما را با انواع هاست های مختلف، شرکت های متعبر فروشنده هاست و… آشنا نماییم. ادامه مقاله رو با ویستا همراه باشید.

خرید هاست

شما برای خرید هاست باید ابتدا خدماتی که شرکت ارائه دهنده هاست؛ به شما ارائه می‌دهد را به دقت، مورد بررسی قرار دهید. شما برای انجام این کار نیاز نیست که یک شرکت رو، بررسی نمایید؛ و سپس نسبت به تهیه هاست با کیفیت و قیمت عالی نسبت به خدمات قابل ارائه شان اقدام نمایید.

در ادامه ما به شما چند شرکت مناسب برای دریافت هاست مناسب برای شما معرفی می‌کنیم؛ تا شما بتوانید با خیال راحت و آسوده هاست مدنظرتان رو سفارش و تهیه نمایید.

هاست شرکت ویستا

شرکت ویستا به شما مشتریان عزیز در کنار سایر خدمات از جمله طراحی سایت، سئو سایت و… به شما عزیزان خدمات هاست و دامین را ارائه می‌دهد؛ تا شما عزیزان برای طراحی سایت و سئوی آن برای دیگر موارد شما به دنبال آن شرکت و این شرکت و دردسرهای آن نباشید. این کار باعث می‌شود تا همه کارهای شما به صورت یکپارچه و یکجا، به صورت راحت برای شما مورد انجام قرار بگیرد.

شرکت ایران سرور از خرید هاست

خرید هاست از شرکت ایران سرور که یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات، هاست و دامین در ایران است؛بهترین راه برای شما متقاضی عزیز خواهد بود. ایران سرور نزدیک به ۲ دهه در این حوزه سابقه ارائه خدمات به مشتریان خود را، در کارنامه خود دارد؛ و تمام کاربرانی که با این شرکت در حال همکاری هستند از خدماتی از این شرکت دریافت می‌کنند، رضایت بسیار بالایی از این خدمات دارند.خرید هاست

لیموهاست

شرکت لیموهاست از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست و دامین است؛ که دارای خدمات بسیار زیاد و متنوعی است. یکی از این خدمات که ارائه می‌دهد دامین و هاست با بهترین قیمت و کیفیت است که، باعث شده در این مدت زمان نسبتان کوتاه عمر کاریشان افراد و حتی سازمان های زیادی از، خدمات این شرکت محبوب و دوست داشتنی در این حوزه بهره ببرند.

شرکت سرور پارس

سرور پارس در کنار دیگر شرکت هایی که خدمات هاست و سرور ارائه می‌دهد؛ این شرکت هم نزدیک به یک دهه پیش فعالیت خود را شروع کرده است. اما به این معنا نیست که آنها در انجام این امر موفق نبوده باشند؛ بلکه با اینکه انها در این مدت عملکرد خوبی در قیمت گذاری خرید هاست برای محصولات و همینطور خدمات پس از فروششان داشته اند.

شرکت سرور پارس علاوه بر فروش محصولات هاست و دامین به مشتریان خود، دیگر فعالیت هایی از جمله سیستم درآمد زایی هم دارند؛ که باعث می‌شود شما علاوه بر، درآورد پول هاستی که از این شرکت خریداری نموده اید بتوانید، درآمدزایی جانبی از کنار آن داشته باشید.

سون هاست از خرید هاست در ایران

سون هاست با دارا بودن بالای یک دهه سابقه ارائه خدمات سرور و هاست، یکی از گزینه‌های خرید هاست به شمار می‌رود. که این شرکت به مشتریان خود بهترین و باکیفیت ترین، خدمات را ارائه می‌دهد؛ که از جمله این خدمات میتوان به هاست وردپردس، هاست با بازدیدکننده های زیاد، هاست لینوکس حرفه‌ایی در ایران و خارج، نمایندگی‌های هاست در ایران و خارج و هاست دانلود اشاره کرد.

مطالعه کنید درباره   راهنمای استفاده از سرور مجازی ترید برای بایننس

این شرکت علاوه برخدمات با کیفیت به شما، دارای خدماتی با تعرفه های مناسب نسبت به رقبای خود در این حوزه است. از ویژگی های دیگر سون هاست که باعث شده بسیاری از این شرکت خدمات دریافت نمایند؛ ارائه هاست لینوکسی با کنترل پنل سی پنل با پنهای باند نامحدود، گواهی نامه اس اس ال و دامین رایگان است.

شرکت ویستا

شرکت ویستا با نزدیک به دو دهی خدمات دهی در حوزه هاست ودامین توانسته نظرات، مشتریان زیادی رو به خود جلب نمایید. این مهم زمانی برای ویستا حاصل شده که، به واسطه پشتیبانی خوب، کارشناسان خبره و کارکشته و یک مدیریت قوی امروزه به این جایگاه مهم دست یابد؛ و خرید هاست که مشتریان زیادی تقاضا برای آن داشته اند.

شرکت ویستا علاوه بر خدمات هاست و سرور باکیفیت، به شما خدماتی از جمله طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات گوگل و… را ارائه خواهد داد.

انواع هاست

هاست دارای انواع مختلفی از جمله تنوع و کاربرد آن است؛ که در ادامه ما برای شما انواع و بهترین هاست ها را معرفی خواهیم نمود. این هاست ها عبارت‌اند از:

  • اشتراکی
  • پرساشپ
  • اختصاصی یا همان سرور اختصاصی
  • وردپرس
  • مجازی
  • ابری

هاست‌ها براساس سیستم عاملی همان طور که برای شما گفتیم به، ۲ بخش لینوکسی و ویندوزی تقسیم می‌شوند. هرکدام از این هاست‌ها براساس سیستم عامل دارای کنترل پنلی است؛ که برای ویندوز کنترل پنل پلسک و برای لینوکس از کنترل پنل سی پنل یا دایرکت ادمین است.

در ادامه ما به شما هرکدام از این هاست ها را معرفی خواهیم کرد؛ تا شما پی ببرید برای انجام کار خود به کدام یک، از هاست ها نیاز داشته وباید رو کدام از آنها سرمایه گذاری نمایید.

هاست اشتراکی گزینه اقتصادی برای خرید هاست

هاست اشتراکی از گزینه‌های اقتصادی برای خرید هاست است؛ که این هاست‌ها به صورت اشتراکی بین چند یوزر تقسیم می‌شوند. یعنی به این صورت که یک فضایی که برای هاست در نظر گرفته شده است؛ به چندقسمت تقسیم شده و به چند یوزر می‌تواند خدمات خود را ارائه دهد.

هاست ابری

هاست ابری از این دست هاست ها به شمار می‌آید؛ که از چند سرور مجازی برای میزبانی داده های سایت شما استفاده میکند. اگر در زمان دریافت خدمات شما هرگونه اتفاقی برای این هاست رخ داد؛ از مابقی قسمت های هاست برای شما استفاده کرده تا، شما داده هایتان از بین نرود.خرید هاست

هاست اختصاصی

هاست اختصاصی به هاستی گفته می‌شود؛ که فقط به صورت اختصاصی به شما خدمات ارائه می‌دهد. یعنی برخلاف ۲ هاست قبلی که به شما معرفی کردیم؛ این هاست به صورت اختصاصی فقط برای استفاده شما قرار داده شده است.

این هاست برای صنایع بزرگ هم برای خرید هاست ممکن است؛ کمی هزینه های آن سنگین باشد. در زمان تهیه هاست برای کسب وکارتان که می‌تواند اعم از، هرنوع بیزنسی از جمله کارخانه، شرکت های خدماتی ویا… باشد. شما باید در هنگام تهیه هاست دقت فرمایید؛ که بنابه نیاز خود هاست تهیه نمایید چون، هاست های اختصاصی بسیار گران قیمت و ممکن است که، برای شما هم هزینه آن سنگین باشد وهم مورد نیاز شما نباشد.

هاست وی پی اس یا سرور مجازی از گزینه های مناسب برای خرید هاست

هاست وی پی اس یا همان سرور مجازی هاستی است؛ که برای هر کاربر قسمتی خاص رو ایجاد کرده و به کاربر از طریق سرورهای، ایران یا خارج از کشور به شما خدمات هاسیتنگ ارائه می‌دهد. برخلاف هاست اشتراکی این هاست منابع آن اختصاصی بوده و از، منابع اشتراکی استفاده نمی‌کند؛ که این میزبان های سایت برای خرید هاست می‌تواند از گزینه های مناسبی باشند.

مطالعه کنید درباره   آموزش اتصال به سرور مجازی ترید

مزایای این یکپارچگی

از مزیت های این یکپارچگی که درخدمات خرید هاست به شما ارائه می‌دهیم؛ مواردی است که جلوتر به شما اشاره خواهیم کرد. این مزیت ها عبارت‌اند از:

  • دچارسردرگمی نشدن در هنگام دریافت خدمات
  • ارائه خدمات به صورت یکپارچه و رفع خطاها در همان جا
  • داشتن تمام حساب و کتاب ها به صورت یکجا
  • انجام همه مراحل کار شما به صورت یک دست و بدون دردسر پیگیری از شرکت های مختلف

هاست وردپرس بهترین هاست برای سایت های وردپرسی

هاست وردپرس هاستی است؛ که مختص برای سی ام اس وردپرس است. این سی ام اس دارای یک سری هاست های مخصوص است؛ که در حقیقت همان هاست های لینوکسی بوده اما با کمی تنظیمات اضافه که، برای وردپرس بهینه شده است.

برای خرید هاست اگر شما از سی ام اسی به نام وردپرس استفاده می‌کنید؛ می‌توانید این هاست های مخصوص همین سی ام اس را به ما سفارش دهید. اما اگر شما سایتی که طراحی می‌کنید؛ که باید از هاست های دیگری مانند ویندوزی استفاده شود؛ می‌توانید سفارش آن را به ویستا داده؛ تا این هاست را با کیفیت بالا و مطمئن نیز به شما ارائه دهد.

گواهی نامه اس اس ال

گواهی نامه اس اس ال یکی از نیازهایی است؛ که شما در هنگام تهیه هاست و دامین برای خرید هاست به آن، نیاز خواهید داشت. این گواهینامه نشان دهنده اعتبار سایت شما در بحث امنیتی آن برای موتورهای جستوجو است؛ که حتمی شما برای بخش سئویی هم به آن احتیاج خواهید داشت.

شما درهنگام تهیه هاست و دامین از شرکت ویستا این گواهی نامه، به همراه اپشن های دیگر به شما تعلق خواهد گرفت؛ و شما برای دریافت اس اس ال نیازی به پرداخت هزینه مجدد نخواهید داشت.

بالاتر ما به شما در مورد انواع هاست از نظر سیستم عاملی صحبت داشته‌ایم؛ در ادامه قصد داریم تا به شما درمورد مزیت های هاست لینوکس توضیحاتی رو به شما، بیان نماییم.

مزیت های هاست لینوکس برای خرید هاست

اگر قصد خرید هاست جدید را دارید و هنوز نمیدانید که کدام هاست برای نیازهای شما بهترین است، لینوکس می تواند انتخاب ایده آلی باشد. البته، قبل از اینکه تصمیم بگیرید، باید به این فکر کنید که چرا باید از لینوکس استفاده کنید و چه چیزی این سیستم را تا این حد جذاب می کند.

در طول سال ها، لینوکس رشد و محبوبیت ثابتی را تجربه کرده است. اگرچه ممکن است در حال حاضر مهم ترین سهم بازار را نداشته باشد، اما این باعث نمی شود که آن را به یک رقیب قدرتمند در رقابت برای تسلط بر سرورها در نظر نگرفت؛ در ادامه ۸ مزیتی که با میزبانی بر روی سرور لینوکس به همراه دارد به شما ذکر خواهیم کرد. این مزایا عبارت‌اند از :

۱-مقرون به صرفه است

اگر بهترین گزینه خرید هاست را می خواهید باید بتوانید از پس هزینه های آن هم بر بیایید. لینوکس یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای افراد است، زیرا تمام نرم افزارهای اضافی را که برای استفاده حداکثری از سرور ویندوز نیاز دارید، حذف می کند. اوپن سورس بودن لینوکس به این معنی است که شما می توانید به تمام نرم افزارهایی که برای ایجاد سیستم عامل مند نظر خود نیاز دارید دسترسی داشته باشید .خرید هاست

۲- شبکه اوپن سورس

همانطور که در بالا ذکر شد، یکی از بزرگترین مزایای لینوکس اوپن سورس بودن  آن است. لینوکس تنها سروری است که راه حل های اوپن سورس را به مشتریان خود ارائه می دهد. دلیل آن هم این است  که لینوکس به هیچ فرد خاصی تعلق ندارد – این یک سیستم مشترک است که هر کسی می تواند در آن مشارکت داشته باشد.

مطالعه کنید درباره   مقایسه و تفاوت های سرور اختصاصی مجازی (VPS) و شبکه اختصاصی مجازی (VPN)

۳- ایمن ترین هاست لینوکس است مهم ترین مزیت خرید هاست لینوکسی

هیچ سیستم عاملی وجود ندارد که بتواند به طور کامل از شما در برابر همه حملات نرم افزاری دفاع کند. با این حال، لینوکس تا حد زیادی در حملات سایبری ایمن است؛ که این آپشن باعث پرتقاضا شدن آن برای خرید هاست شده است.

ماهیت اوپن سورس بودن به این معنی است که آسیب‌پذیری‌ها را می‌توان به سرعت پیدا کرد و برطرف کرد، اپل و ویندوز ممکن است همچنان غول های دنیای سیستم عامل باشند، اما این موضوع آنها را به هدف بزرگی برای حملات سایبری تبدیل می‌کند.

۴- لینوکس حریم خصوصی را حفظ می کند

در سال های اخیر بحث های زیادی بر سر اینکه ویندوز ۱۰ حریم خصوصی کاربران را نقض می کند وجود داشت، امروزه این سیستم عامل بیش از هر زمان دیگری اطلاعات کاربران خود را جمع آوری می کند؛ تا به گفته مسئولان این شرکت خدمات مرتبط و بهتری به کاربران خود بدهد.

برای برخی از افراد، این به معنای قابلیت استفاده بهتر است؛ برای برخی دیگر، به معنای فقدان حریم خصوصی است. از طرف دیگر لینوکس اطلاعات بسیار کمی در مورد کاربران خود جمع آوری می‌کند و از آنجایی که اوپن سورس است همیشه، می توانید از شر هر نرم افزاری که به آن اعتماد ندارید خلاص شوید؛ که خود این مورد هم باز یکی از خصوصیت هایست که طرفداران زیادی برای خرید هاست لینوکس دارند.

۵- راحتی در استفاده

برای توسعه دهندگان مدرن، لینوکس یک پلت فرم فوق العاده و کارآمد است؛ برخلاف سیستم عامل های دیگر مانند اپل و ویندوز. ماژولار بودن سیستم لینوکس به این معنی است که می توانید راه حل های بیشتری طراحی کنید. تنها قانون این است که تغییراتیکه ایجاد می کنید باید رایگان و منبع باز باشند.

۶- تطبیق پذیری

لینوکس فقط یک سیستم‌عامل مفید برای دستگاه‌های جدید نیست؛ اگر یک رایانه قدیمی در اطراف خود دارید، می توانید از لینوکس برای اجرا حتی در قدیمی ترین سیستم ها استفاده کنید. اگرچه این ممکن است برای بسیاری از مشاغل مهم نباشد؛ اما برای برنامه نویسان گزینه مهم و مناسبی است.

۷- سرعت بالا آخرین مزیت قابل عنوان برای خرید هاست لینوکس

در نهایت، یکی از بزرگترین مشکلاتی که مردم با ویندوز دارند، این است که  با گذشت زمان، سرعت آن کاهش می یابد. در اینجا چند عامل مؤثر وجود دارد از جمله ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، نرم افزارهای جاسوسی، و سایر برنامه های ناخواسته ی در حال اجرا در پس زمینه هستند؛ سرعت بالا باعث به اوج رسیدن طرفداران هاست برای خرید هاست لینوکس شده است.

جمع بندی

تا اینجای مقاله ما باشما در مورد موارد زیادی از جمله خود هاست، انواع هاست، انواع هاست از نظر سیستم عاملی، مزایای هاست لینوکسی و… با شما صحبت داشته ایم. حال شما می‌توانید با استفاده از اطلاعاتی که ما به شما دادیم؛ برای خود بهترین هاست رو انتخاب و خریداری کنید. شما می‌توانید برای تهیه هاست از ویستا باما در ارتباط باشید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت‌ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی