طراحی سایت

طراحی سایت بیمه

امروزه مشاغل خدماتی نیز، یکی از بهترین نوع کسب وکار نیز به حساب می‌آید. که بیمه هم خودش از بهترین نوع کسب وکارهاست وهم؛ ارائه خدمات آن به همراه انجام کارهای آن به صورت دیجیتال و بدون نیاز به انجام کارهای سنتی که هزینه بالا وبازدهی؛ پایینی نیز دارند. اما طراحی سایت بیمه و ارائه خدمات خود با انجام بازاریابی دیجیتال میتواند به شما به فروش خدمات و دستیابی به؛ فروش بالاتر دست پیدا کنید.

در ادامه این مقاله ما به شما مزایای طراحی سایت بیمه، انواع خدمات در طراحی سایت، مشتریابی برای خدماتتان و… نیز باشما صحبت خواهیم نمود. ادامه این مقاله رو همراه ما باشید.

انواع طراحی سایت بیمه

شما به انواع فروشنده خدمات بیمه نیز، خدمات مختلفی ارائه میکنید. که در ادامه ما به شما برای طراحی سایت بیمه نیز انواع خدمات رو معرفی و چرایی طراحی سایت رو به شما خواهیم گفت.

بیمه مسافرتی

خب حادثه همیشه ممکن است که برای همه درهر، حالتی چه در خانه، چه در سفر و… نیز پیش بیایید. پس شما هم باید بتوانید مشتریاتان را قانع کنید که؛ این نوع بیمه را از برند شما خریداری کنند. که با فرصت پیش روی شما به اسم طراحی سایت بیمه و همراه سئوی آن شما میتوانید از پس این کار هرچه راحت نیز بربیایید.طراحی سایت بیمه

بیمه آتش سوزی

از مهم ترین حوادثی که میتواند هرکسی رو شوکه کند. آتش سوزی خانه شان است و این حادثه تلخ رو نمیتوان، نادیده گرفت. و مخصوصان بعد از حادثه تلخ پلاسکو باعث شد که علاوه بر؛ مغازه داران وکسبه های مختلف کسانی دیگرهم این حادثه آنها را ترساند. پس شما میتوانید از قسمت خدمات خود را فروخته و درآمد خوبی داشته باشید. که طراحی سایت بیمه اهمیت خود را اینجا نشان می‌دهد.

بیمه عمر وبازنشتگی

در این دوره وزمونه هرکسی باید به فکر آینده خود بوده و برای آن؛ سرمایه گذاری کند. که این کار رو شما باید به واسطه تبلیغات خدمات بیمه عمر و بازنشتگی تان انجام دهید. شما میتوانید به واسطه طراحی سایت بیمه این خدمات خود مانند کره به راحتی و بدون؛ خرج بسیار بالایی به آن دست پیدا کنید.

بیمه خودرو

خب در این روزهای که هزینه تعمیر خودرو؛ بسیار بالاست. به صورت حتمی به این بیمه های شخص ثالث وبیمه بدنه نیز احتیاج؛ خواهند داشت. پس به همین راحتی میتوانید این خدمت خود را هم بدون خرج؛ تبلیغات اضافه و… نیز به فروش رسانده و درآمد خود را از اینجا داشته باشید.

مزایای طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه برای شما نمایندگان فروش بیمه نیز، دارای مزیت هایی است که عبارت است از:

برندینگ مزیت اول طراحی سایت بیمه

داشتن سایت برای شما نماینده فروش بیمه شرکتی نیز؛ یک مزیت برندینگ نیز به حساب می‌آید. از همین رو شرکت های بیمه رقیب شما هم، در این حوزه سرمایه گذاری کرده و برای نمایندگی خود یک سایت معقول ودرخور نیز به شرکت های طراحی سایت سفارش داده اند.

خدمات رسانی گسترده تر بهترین مزیت طراحی سایت بیمه

شما باداشتن یک فضای نامحدود و با مشتریان بسیار بیشتر نیز، خدمات خود را به صورت آنلاین ودر حجم وسیع تر بفروشید. و سهم بازار بیشتر از رقبایتان نیز از بازار هدفتان کسب نمایید.طراحی سایت بیمه

جذب مشتریان بالاتر

گوگل وسایر موتورهای جستوجو، دارای مخاطبان بسیار بالایی هستند. وشما می‌توانید به صورت حتی شبانه روزی محصولات وخدمات خود را، به همه مشتریان هدف خود نیز به فروش برسانید.

مشاوره دهی تخصصی بهتر

بیشتر فروشندگان ونماینده های بیمه بر این باورند که، با دارا بودن سایت و گرفتن یک لید(سر نخی مانند شماره تماس) با مشتریان خود تماس بگیرند. و خدمات خودشان را به آنها معرفی و درنهایت بفروش برسانند.

افزایش فروش

کمی بالاتر اشاراتی مبنی براین که، به خاطر وجود مخاطبان زیاد در موتورهای جستوجو مانند گوگل نیز فروش بسیار بهتری تا فضای حقیقی تجربه کنید.

کارگزاری بیمه

کارگزاری بیمه وقتی شما برای انجام خدمات بیمه ایی به آنها مراجعه می‌کنید. برای اینکه مشکل شما حل شود؛ فقط به شما راهنمایی می‌کنند که باید برای آن چه خدماتی رو دریافت کنید. اما خودشان خدماتی رو به شما نمی‌فروشند.

پس بنابراین این کارگزاری ها فروشنده بیمه نبوده و فقط، نقش مشاور برای مشتری ها خواهند داشت. و نقش دیگری که میتوانند این کارگزاری های ایفا کنند اینکه، اگر شما از قبل بیمه نامه ایی داشته اید و قسط تمدید دارید آنها فقط میتوانند آن بیمه نامه رو برای شما تمدید نمایید.

مطالعه کنید درباره   طراحی سایت وکلا | و همه چیزهایی که برای آن لازم است

خدمات غیرحضوری کارگزاری ها

با توجه به اینکه امروزه دنیای فناوری اطلاعات؛ پیشرفت های عجیبی رو تجربه کرده است. شما امروزه می‌توانید با نصب الپیکیشن یک شرکت کارگزاری نیز، از آنها خدماتشان را دریافت نمایید. بدون آنکه شما مجبور به در این ترافیک سنگین شهری، به دفترآنها مراجعه کنید. با داشتن نرم افزارشان وبا خیال راحت و آسوده بدون هیچ دردسری، می‌توانید خدمات امور بیمه مانند دریافت مشاوره و… را از آنها دریافت نمایید.

نکته

چیزی که باعث شده تا صاحبین مشاغل به این اپلیکیشن روی بیاورند این است که، این نرم افزارها ویا سایت آنها پویایی دارد. و می‌توانند از هرجایی که مخاطب آنها حضور داشته باشند؛ به آنها خدمات نیز ارائه دهند.طراحی سایت بیمه

قیمت طراحی سایت بیمه برای شرکت ها وکارگزاری ها

قیمت طراحی سایت بیمه بسته به امکانات و مشخصه هایی که مورد نظر، شما عزیزان باشد. برای طراحی آن زمانبندی شده وبنابرآن به شما قیمت آن؛ اعلام خواهد شد. اما یکی از عواملی که در قیمت گذاری آن موثر است، هاست وسرور آن خواهد بود. که شما می‌توانید برای دریافت مشاوره طراحی سایت، هاست و سرور نیز با کارشناسان مجرب شرکت ویستا در ارتباط باشید. و از خدمات بیشتر؛ شرکت اطلاعات دریافت نمایید.

نمونه کارهای طراحی شده

دوستان عزیز شرکت ویستا مفتخر است که با دارا بودن نزدیک به، ۲۰سال تجربه درحوزه طراحی سایت و ارائه خدماتی مانند هاستیگ و سرور نیز این افتخار را دارد. که به بهترین شکل ممکن شما را در امر طراحی سایت بیمه و ارائه خدمات هاستیگ و سرور معتبر یاری؛ نمایید. تا شما بتوانید از گردانه رقابت با رقبای خود جانمانید. برای دیدن نمونه کارهای طراحی شده ما؛ روی اینجا کلیک نمایید.

امکانات درخواستی طراحی سایت بیمه

به صورت حتمی شما برای سایت بیمه خود به دنبال امکاناتی خاص، بنابه نیاز وفکر سازمان خود خواهید بود. از همین رو ما لیستی ازامکاناتی رو که، شما برای سایت سازمان بیمه خود بنابه استراتژی فروش خود نیاز دارید. رو به صورت لیست به شما ارائه کردیم که عبارت اند از:

  • طراحی بخش معرفی نمایندگی و شرکت های بیمه
  • گالری برای تصاویر وسوابق فعالیت سازمان شما
  • طراحی بخش تماس باما و مشخصات نمایندگی ها
  • بخش اخبار و بلاگ بیمه
  • معرفی انواع بیمه نامه و مشروع خدمات
  • دسته بندی انواع بیمه نامه ها
  • فیلترگذاری براساس ویژگی‌ها و هزینه
  • فرم درخواست سفارش بیمه
  • پرداخت آنلاین بیمه نامه
  • قراردادن جدول تعرفه، حق بیمه و درصد آن
  • پیشنهاد به مشتری برمبنای سرچ کاربر
  • ماژول آر اس اس برای دریافت اخبار
  • ثبت نام وخرید آنلاین بیمه با حساب کاربری
  • امکان برگزاری نظرسنجی آنلاین
  • فرم درخواست مشاوره آنلاین با چت آنلاین
  • تمدید و پرداخت آنلاین بیمه نامه

نکات مورد توجه در طراحی سایت بیمه

شما برای اینکه یک طراحی سایت بیمه خلاقانه داشته باشید؛ باید به نکاتی که به شما ذکر می‌کنیم توجه، داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

سادگی و کاربرپسند بودن

سایتی که برای بیمه شما مورد طراحی و توسعه قرار می‌گیرد؛ باید قابل فهم و تجربه کاربری آسان برای کاربران و مشتریان شما باشد. تا آنها بتوانند به راحتی هرچه ممکن از، اطلاعات و خدمات بیزنس شما استفاده نمایند.

امنیت

امنیت مهم‌ترین عنصر برای طراحی سایت شما در این صنف پرخطر خواهد بود؛ که شما باید برای حفظ امنیت کاربران از روش‌های بسیار پیشرفته‌ایی در طراحی سایت بیمه شما، مورد استفاده قرار بگیرد.

سرعت طراحی سایت بیمه

سرعت سایت بیمه باید روان و سریع باشد؛ تا کاربران شما بتوانند با تمام سرعت و بدون داشتن کمترین تاخیری به اطلاعات و خدمات مدنظرشان، دسترسی داشته باشند.

ظاهری جذاب و زیبا

شما زمانی که طراحی سایت‌تان توسط شرکت ویا… درحال انجام است؛ باید توجه داشته باشید که طراحی سایت شما، به صورت زیبا، جذاب و کاربرپسند صورت پذیرد.طراحی سایت بیمه

نکات خلاق در طراحی سایت بیمه

شما به غیر از نکاتی که در بالا برای طراحی سایت بیمه برای شما عرض کردیم؛ باید یک سری نکات خلاقیت آمیزی که به شما گوشزد می‌کنیم توجه، داشته باشید. رعایت این نکات به شما کمک می‌کند تا، شما در طراحی سایت خود از رقبا یک سروگردن بالاتر باشید.

این نکات خلاقانه عبارت‌اند از:

مطالعه کنید درباره   افزایش سرعت لود سایت

به کارگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در طراحی سایت شما این خاصیت رو دارند؛ که تجربه کاربری سایت شما رو بهبود بخشیده و بتوانید به عنوان مثال از هوش مصنوعی برای پیشنهادات خود به کاربران و شخصی سازی محتواهایتان استفاده نمایید.

به کارگیری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

واقعیت مجازی و افزوده توانایی آن را دارند؛ که تجربه کاربری سایت بیمه شما را به شکل فزاینده‌ایی افزایش دهند. به عنوان مثال شما از واقعیت های افزوده میتوانید برای نمایش، اطلاعات مربوط به خدمات قابل ارائه شما را به کاربران نمایش دهند.

استفاده از جلوه های بصری و انیمیشن بسیار جذاب برای طراحی سایت بیمه

در طراحی سایت بیمه شما زمانی که از جلوه های بصری و انیمیشن استفاده می‌کنید؛ باعث جذابیت هرچه بیشتر سایت‌تان برای مخاطبان و کاربرانتان خواهید شد. این مورد به شما در جذب ترافیک ارگانیک کمک شایانی، خواهد داشت.

اما به این نکته هم توجه داشته باشید که شما نباید از، جلوه های بصری در سایت خود استفاده بیش از اندازه داشته باشید؛ تا در صورت استفاده از آن سرعت سایت شما کاهش پیدا نکند.طراحی سایت بیمه

نمونه طراحی سایت بیمه موفق

حال در ادامه ما قصد داریم به شما درمورد موفق ترین سایت بیمه اشاره داشته باشیم؛ تا شما به اهمیت هرچه بیشتر سایت بیمه پی ببرید.

ازکی

سایت خدمات بیمه به مشتریان خود بهترین خدمات بیمه در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت های موجود، خدمات خود را ارائه می‌دهد؛ که باعث شده تا به یکی از بزرگترین شرکت های خدماتی ایران تبدیل شود.

نکات کاربردی مورد توجه

در ادامه ما به شما درمورد نکاتی مهم و بسیار کاربردی برای طراحی سایت بیمه رو ذکر خواهیم کرد؛ تا شما به خوبی در جریان مراحل اصولی که باید برای سایت بیمه شما در نظر گرفته شود، قرار بگیرد. این نکات عبارت‌اند از:

انتخاب قالب طراحی سایت مناسب بیمه مدنظرتان

در هنگام طراحی سایت برای شما باید به این نکته توجه فرماید؛ که سایت بیمه شما باید طوری طراحی شود که، کاربران شما بتوانند به راحتی در آن گذر داشته باشند و به راحتی هرچه تمام تر، به اطلاعات مدنظرشان دسترسی داشته باشند.

در کنار این موارد کاربران شما باید از سایت بیمه شما بسیار راضی و مورد پسندشان قرار بگیرد.

استفاده از رنگ های مناسب طراحی سایت بیمه

رنگ ها در طراحی سایت های مختلف نقش مهمی رو ایفا خواهند کرد؛ از همین رو شما باید برای سایت خود رنگی مناسب سایت بیمه باشد رو به کار ببرید. در کنار این موارد رنگ ها در برجسته سازی عناصر مختلف سایت بسیار کمک کننده خواهند بود؛ پس شما باید در طراحی سایت بیمه باید از رنگ های مناسب استفاده نمایید. (برای سایت بیمه از رنگ های آبی، سبز و خنثی استفاده می‌شود)

به کارگیری فونت های مناسب

شما باید از فونت های مناسبی که به خوانایی هرچه بهتر مطالب سایت شما کمک می‌کند؛ استفاده نمایید. در سایت بیمه باید از فونت‌های ساده و خوانایی مانند سنس سریف در تایپوگرافی های وردپرس یا کدنویسی استفاده شود.

استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت متناسب کار شما

شما با استفاده از و ویدیوهای با کیفیت توانایی آن را خواهید داشت؛ تا سایت خود را جذاب‌تر و درخورتر از رقبا نمایید. درکنار این موراد شما با استفاده از این عناصری که ما به شما ذکر کردیم؛ میتوانید اطلاعات مفیدی رو به مخاطبان خود منتقل کرده و از آن طریق ترافیک ارگانیک بسیار خوبی از این طریق از موتورهای جستجو، دریافت نمایید.

محتوا کاربردی و مفید طراحی سایت بیمه

شما برای اینکه یک سایت بسیار خوب و با ترافیک بالا داشته باشید؛ که برای شما درآمدی در خور و شایسته ایجاد کند. شما برای این کار باید با استفاده از تولید محتوا یا سفارش تولید محتوا در صورتی که تمایل به تولید آن توسط خودتان یا هزینه، برای نیروی تولید کننده محتوا نداشته باشید؛ میتوانید استفاده کرده و از آن طریق ترافیک ارگانیک و درآمد بسیار بالایی رو برای خود به دست آوردید.طراحی سایت بیمه

امکانات و ویژگی های کاربردی

داشتن ویژگی ها و امکانات کاربردی میتواند به سایت شما کمک شایانی داشته باشد؛ تا تجربه کاربری طراحی سایت بیمه خود را افزایش دهید. از این امکانات باید به ثبت نام و ورودسریع، امکان مقایسه، امکان خرید و فروش ارزهای مختلف به صورت آنلاین و… از جمله ویژگی هایی است که دراینجا، مابه شما معرفی نموده‌ایم.

مطالعه کنید درباره   افزونه المنتور چیست؟

رعایت اصول سئو

همانگونه که به شما هم در این مقاله در مباحث مختلف به شما بیان کردیم؛ شما باید از اصول سئو به درستی در سایت شما رعایت شود. شما در کنار سفارش طراحی سایت تهران، باید با استفاده از عناصر مختلف مانند تولید محتوا، سئو محتوا، سئو داخلی، سئو خارجی و تکنیکال باعث می‌شوید تا، سایت شما رنک و رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو برای خود پیدا کرده که هم به برندینگ و کسب درآمد شما کمک شایانی خواهد کرد.

امنیت طراحی سایت بیمه

شما برای اینکه در موتورهای جستجو طراحی سایت بیمه تان به درستی نمایش داده شود؛ و درکنار آن بتوانید رتبه بسیار خوبی رو بگیرد. باید از گواهی های اچ تی تی پی اس و اس اس ال پشتیبانی نمایید؛ تا کاربران و مخاطبان شما با اطمینال در سایت بیمه شما سرمایه گذاری خود را انجام دهند.

ویژگی‌های طراحی سایت بسیار مهم

در ادامه شما با نکاتی آشنا می‌شوید؛ که باید به صورت حتم در طراحی سایت باید به آن توجه شود. این نکات عبارت‌اند از:

هدف گذاری برای طراحی سایت بیمه

شما باید در طراحی سایت خود هدف مشخصی رو دنبال نمایید؛ که هدفتان از طراحی سایت چه خواهد بود؟ آیا قصد دارید که محصولات یا خدمات خود را به متقاضیانتان عرضه نمایید؟ برای برندینگ خود در دنیای دیجیتال انجام خواهید داد؟ ارتباط بیشتر با مشتریان‌تان خواهد بود؟

شناخت مخاطبان شما در حوزه کاریتان

شما باید در حوزه کاریتان که قصد راه اندازی یک سایت برای کسب وکار خود دارید؛ رو مشخص نمایید. مخطبان شما چه کسانی خواهند بود؟ چه سنی داشته؟ چه شغلی خواهند داشت؟ چه نیازهایی دارند؟ و… تمام مواردی هستند که شما باید به آن توجه داشته باشید.

رعایت این نکته به شما کمک می‌کند؛ تا طراحی سایت تان و همچنین محتوایی که برای آن تولید می‌کنید با پاسخگوی نیاز مخاطبان‌تان باشد.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو در طراحی سایت بیمه

شما باید این نکته را هم مورد توجه خود قرار دهید؛ که برای سایت خود به صورت حتمی باید کاربران موبایل رو، مورد توجه خود قرار دهید. این به این معناست که سایت شما باید واکنشگرا باشد؛ چون بیشتر کاربران گوگل و حتی سایر موتورهای جستجو کاربرانشان در موبایل است.

این به این صورت است که سایت شما برای کابران چه در موبایل، تبلت و حتی کامپیوتر به درست‌ترین شکل ممکن نمایش داده شده؛ و کاربران شما را آزرده خاطر نکند.طراحی سایت بیمه

سئو سایت

شما باید در مرحله بعدی کار روی سئو سایت خود تمرکز نمایید؛ که این کار نیاز به تولید محتوایی با کیفیت برای طراحی سایت بیمه شما خواهد داشت.

در سئو سایت شما با کلمه کلیدی های مدنظرتان می‌توانید با توجه به نظر کارشناس سئوتان، با کمک تولید محتوا می‌توانید به رتبه‌های اول گوگل نیز دست پیدا کنید.

نکته

این نکته رو هم به شما ذکر کنم؛ که خود سئو به ۳ زیرشاخه تقسیم می‌شود که این زیر شاخه ها عبارت‌اند از: سئوی داخلی، خارجی و تکنیکال.

پشتیبانی و به روزرسانی طراحی سایت بیمه

شما بعد از این که تمام این مراحل رو برای سایت خود سپری کرده‌اید؛ باید برای سایت خود به صورت حتمی فکری برای پشتیبانی و به روزرسانی سایت خود نمایید.

در بخش پشتیبانی شما ممکن است؛ که سایت تان درهنگام کار ویا… دچار عیب یا ایرادی شود که شما باید برای جلوگیری از آن، به صورت حتم در طراحی سایت بیمه‌ به آن توجه نمایید.

در بحث به روزرسانی سایت ممکن است با توجه به نیازهای کاری شما که به صورت دائم، درحال تغییر است؛ نیاز به انجام تغییراتی در مقالاتی ویا… داشته باشید. برای این کار ما اکیدا به شما توصیه در به بروزنگه داشتن سایت خود در همه موارد رو داریم.

سخن آخر

دوستان عزیز کسب وکارهای آنلاین در بخش خدمات نیز امروزه پیشرفت چشمگیری داشته، و هرروزهم درحال پیشرفت است. پس شما کسی نباشید، که از این دست بیزینس ها جامی‌ماند.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت‌ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی