ویستاوب

طراحی صفحه لندینگ پیچ

طراحی صفحه لندینگ پیج برای شما دیجیتال مارکتر ویا، صاحبان کسب وکارهای دیجیتال مارکتینگی یا مرتبط با آن یکی از چیزهای مهم برای فروش تان خواهد بود. اما این را هم در نظر بگیرید؛ که شما به چه قصدی و چه نیتی آن را طراحی می‌کنید. در ادامه این مقاله به شما درمورد مواردی از جمله صفحه لندینگ پیج، مزایا و راحل های آن، دکمه های فراخوان و… را برای شما شرح خواهیم داد. تا شما هم از نحوه کار با صفحه لندینگ پیج آشنا شوید.

عزیزان خیلی ممنون که شما مقاله ویستا را برای مطالعه انتخاب نمودید.

طراحی صفحه لندینگ پیچ چیست؟

در حقیقت طراحی صفحه لندینگ پیج برای زمانی است؛ که شما صفحه مختص محصولی رو برای مخاطبانتان طراحی نموده‌اید. یا واضح تر بخوام برای شما شرح دهم؛ طراحی صفحه فرود برای محصولی است. که شما وقتی کاربری روی لینک محصول شما کلیک می‌کند. حال چه کمپین ویا سئو برای موتورهای جستوجو باشد؛ وارد آن شده و از آن طریق اقدام به خرید محصول ویا… باشد.

صفحات لندینگ پیج که برای کمپین های دیجیتال مارکتینگی طراحی می‌شود؛ از طروق مختلفی مانند پنل ایمیل مارکتینگ، اس ام اس مارکتنیگی ویا… رو می‌توانید برای آن، بازاریابی رو مورد انجام قرار دهید.

نکته در مورد طراحی صفحه لندینگ پیج

زمانی که در حال اجرای کمپین دیجیتال مارکتنیگی هستید؛ از صفحه اصلی به عنوان صفحه فرود یا صفحه لندینگ پیج خود استفاده نکنید. چون که صفحه های لندینگ پیج را شما باید به قصد خاصی و با، طراحی متفاوت و خاص مورد استفاده قرار دهید.

مطالعه کنید درباره   سوالات متداول درباره سفارش طراحی سایت (آپدیت سال جدید)

نحوه طراحی صفحه لندینگ پیچ

طراحی صفحه لندینگ پیج دارای مراحلی است؛ که در ادامه ما شما را با این مراحل آشنا خواهیم نمود. این مراحل عبارت‌اند از:

ایجاد طرحی کلی از کمپین و پیشنهادی برای طراحی صفحه لندینگ پیچ

ابتدا در اولین مرحله شما باید قصدتان را از طراحی صفحه لندینگ پیج، مشخص نمایید؛ که شما به چه قصدی و نیتی اقدام به طراحی آن می‌کنید. طراحی صفحه فرود می‌تواند به قصدهای خاصی از جمله معرفی شرکت، معرفی محصولات ویا… نیز مورد طراحی قرار بگیرد.اصول طراحی صفحه لندینگ پیج

شناخت مخاطبان هدفتان

پس ابتدا قصد و برنامه هایتان را برای آن مشخص کرده؛ و سپس مخاطبان هدفتنان را انتخاب کنید. که این افراد از گروه جوانان، نوجوانان و… هستند یا خیر؟ این کار به شما کمک می‌کند تا شما طراحی صفحه لندینگ پیچ پیج هدفمندتری نسبت به سایر رقبایتان طراحی کنید. به صورت حتمی کاربری که از صفحه سوشال مدیا شما وارد می‌شود؛ با کسی که از صفحه موتور جستوجوی شما وارد خواهد شد تفاوت خواهد داشت.

طراحی آفر پیشنهادی به مخاطبان هدفتان

شما بعد از مراحلی که بالاتر به شما شرح داده‌ایم، شما باید آفر خاصی را برای این دست از مخاطبان تان طراحی کنید. که بتوانید با استفاده از آن، بیشترین مخاطب هدفتان را، به شما جذب نمایید.

این پلن ها می‌تواند شامل مواردی باشد؛ که در جاهای مختلف مشاهده کرده‌ایم. مانند ارسال رایگان محصول در صورت خرید بالای ۴۰۰ هزارتومن، آف ۳۰% تخفیف برای خرید ویا… که در بسیار از جاها مشاهده کرده‌ایم.

مثالان شما ممکن است؛ که مشاهده کرده باشید که شرکت فرادرس برای فروش دوره های خود، به مخاطبان هدف خود برای آنها تا ۵۰% تخفیف قائل می‌شود.

مطالعه کنید درباره   کسب درآمد از فروش هاست شرکت ویستا

ساخت فهرستی از مزایا و راحل ها در طراحی صفحه لندینگ پیچ

در دنیای فروش اهمیتی ندارد که شما قرار است؛ چه محصولی رو به فروش برسانید. بلکه مهم آن است؛ که شما محصولتان چه کاربردی و اهمیتی برای مخاطبان هدفتان خواهد داشت. همه خوبی که فروش محصولاتتان می‌تواند برای جذب یک کاربر داشته باشد؛ می‌تواند از اهمیت خاصی برای مخاطبانتان برخوردار باشد.

جمع بندی

تا اینجا مقاله ما درمورد موارد زیادی از جمله صفحه لندینگ پیج، نحوه طراحی آن و… با شما صحبت داشتیم. فقط دوستان عزیز حتمی قبل از طراحی صفحه لندینگ به نکاتی که به شما ذکر شده بود؛ به شدت توجه نمایید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی