آموزش وبمستریسئو و بهینه‌سازی

آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت

در آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت نیز دو عامل بسیار مهم برای سایت شما نیز وجود دارد که؛ اولین ومهم ترین آن کسب رضایت مخاطب و همین طور درعین حال کسب موتور جستوجو مانند گوگل، بینگ، داک داک و… نیز خواهد بود.

که شما باید در این راستا از سئو نیز استفاده نمایید. شما تصور کنید که یک سایت راه اندازی کرده و آن را، طراحی‌ای زیبا برای آن انجام داده ایید. اما کسی به سایت شما مراجعه نمی کند. این مثالی شخصی است که یک مغازه بسیار زیبا و باامکاناتی مدرن راه اندازی کرده، اما این مغازه کسی برای خرید به آن مراجعه نخواهد کرد.

اما شما زمانی که اصول سئو رو به درستی رعایت کنید، سایت شما ترافیک بسیار خوب و بهتری رو به خود می‌بیند. مانند همان کسی است که مغازه معمولی خود را، در یک جای پر رفت و آمدی مانند هفت حوض نیز راه اندازی میکند. سئو سایت به منزله مکان یابی درست در بازاریابی خواهد بود. که در ادامه این مقاله از بلاگ ویستاوب ما باشما درمورد سئو و بهینه سازی سایت باشما صحبت خواهیم نمود.

اهمیت آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت

در دنیای تجارت و بیزینس امروزی نیز سئو اهمیت بسیاری نیز، پیدا کرده است. زیرا امروزه با پیشرفت تکنولوژی حتی یک کودک ۵ ساله تا یک فرد کهنسال نیز؛ به حداقل تکنولوژی نیز مانند تلفن همراه نیز دسترسی دارد. که باعث شده امروزه سرچ در موتورهای جستوجو نیز، یک رشد شگفت انگیزی رو تجربه نمایید.

از یک طرف دیگر اینکه که به خاطر، همین مواردی که به شما اشاره شد. سئوی سایت نیز تبدیل به یک استراتژی کسب و کاری برای؛ بیزینس ها بزرگ وهمین طور مغازه دارها هم نیز شده است.

نقطه اصلی این اهمیت

با توجه به گفته بالا شما باید پی برده باشید که؛ چرا ما به آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت نیز اشاره کرده‌ایم. چون همانگونه که به شما بالاتر نیز اشاره کرده‌ایم، سئو سایت نیز تبدیل به یک استراتژی برای همه کسب و کارها مخصوصان شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها نیز شده است.

چرا آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت

از مزایای سئو که باعث شده تا به شما؛ نیز پیشنهاد آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت رو داده‌ایم. این است که سئو یکی از ارزان قیمت ترین راه های برندینگ در فضای دیجیتال نیز است. ودر عین حال باعث افزایش فروش خدمات و محصولات شما در این؛ دنیای پر رقابت خواهد شد. که ما به شما پیشنهاد میکنم که حتمی ادامه مقاله رو همراه ما باشید تا، مواردی بسیار مهم درمورد سئو که حتمی لازم است بدانید رو به شما ذکر کنیم.

مطالعه کنید درباره   جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند

نکته مهم سئو

این نکته را هم خدمت شما ذکر کنم که؛ هرساله تعداد افرادی که با دستگاه هایی مانند موبایل نیز کار می‌کنند. درحال افزایش بوده و از همین رو شما بازار بسیار خوبی نیز رو جلوی روی خود خواهید دید.

مقدمه یادگیری سئو (سئو چیست؟)

سئو به فارسی نیز مخفف شده بهینه سازی سایت برای؛ موتورهای جستوجو است. که میتواند کلمه مدنظر شما مشتری عزیز رو، به صفحه اول گوگل نیز برساند. که ماهم در این مقاله قصد داریم تا به شما سئو را به کامل و جامع نیز آموزش داده؛ تا شما نیز بتوانید از این ابزار نسبت موفت نیز بهترین بهره رو داشته باشید.

شما میتوانید با استفاده از سئو حتی در شرایط بسیار بدی مانند زمانی که کرونا؛ رخ داد. و خیلی از کسب وکارها نیز زمین خوردند. میتوانید منبع درآمد خود را حفظ کرده و برخلاف بقیه نیز منبع درآمد خود را؛ حفظ نمایید.آموزش سئو و بهینه سازی سایت

سئو برای سایت ها

آیا سئو برای همه سایت ها نیز واجب و اجباری است؟ خب با توجه به توضیحاتی که در بالاتر نیز؛ به شما اشاره داشتم و تکراره گویی نمی کنم. بله شما برای اینکه بتوانید سهم بازار بیشتر، برندینگ قوی تر وهمین طور فروش بیشتری رو تجربه نمایید. باید روی آموزش های سئو خود و سئوی سایت خود نیز بهترین سرمایه گذاری رو؛ نیز داشته باشید.

به مواردی در بالا برای سئو سایت توضیح داده ایم نیز اشاره خواهیم کرد و تک به تک اهمیت آن ها رو به شما توضیح خواهیم داد.

افزایش ترافیک

شما زمانی که روی سئوی سایت خود به درستی کار میکنید و باعث شوید که؛ رنک خوبی نیز بگیرد. این افزایش ترافیک نیز با رنک بالای سایت رابطه مستقیمی نیز دارد. چون همان طور که شاید بدانید ۷۰ درصد سرچ های اولیه نیز نصیب؛ رنک های اول تا سوم نیز خواهد شد. اما مابقی درصدهای سرچ نیز نصیب رنک های پایین تر که، سئو ضعیف تری دارند خواهند شد.

برندسازی

شما میتوانید با استفاده از سئو نیز مقاله ها مدنظر برای مخاطب هدفتان نیز؛ تولید وسئو کنید. که این کار باعث میشود تا شما برند خودتان را بیشتر در، معرض دید مخاطب هدفتان نیز قرار داده باشید. مانند دیجی کالا که تا محصولی دیجیتال یا ورزشی رو سرچ می‌کنید؛ اولین لینک سایت که بالا می‌آید سایت دیجی کالا است.

مطالعه کنید درباره   سئو و بهینه سازی وبسایت

ایجاد اعتماد برای مخاطب هدفتان

۴ موردی که علاوه برای کسب رتبه بالا رنک گوگل برای مخاطب هدف شما نیز، ایجاد اعتماد میکند. مشاهده مداوم سایت شما در رنک های بالاتر، طراحی و دیزاین، زیبایی سایت و همچین پاسخگویی منظم نیز باعث ایجاد اعتمادسازی برای مشتریان هدفتان خواهد شد.

اصول اولیه سئو

شما ابتدا برای اینکه بتوانید روی سئوی سایت خود کار نمایید نیز ابتدا باید با مفاهیم، وب سایت نیز یکسری آشنایی های اولیه رو داشته باشید و سپس به سراغ مفاوهیم اصول اولیه سئو نیز بروید. که در ادامه نیز ما آن را برای شما آنها را تک تک نیز شرح میدهیم. ادامه مقاله رو همراه ما باشید.

هدف از انجام سئو

شما زمانی که دارید سایتان رو سئو میکنید باید اهداف شما مدنظر با، فاکتورهایی از جمله لینک سازی داخل صفحه، بالا بردن نرخ تبدیل، تعداد کاربران، افزایش زمان حضورشان در سایتتان، پایین آوردن نرخ فرار کاربران از سایت، قوی کردن نام برند و بهینه سازی تجربه کاربری نیز است.

تجربه کاربری

خب همانطور که در پیش به شما اشاره کردیم، هدف کلی گوگل نیز برای بهینه سازی سایت، بهبود دادن تجربه کاربری از جستوجو در موتور جستوجو خود نیز خواهد بود. منظور از این بخش این است که، شما فضا یا بستری رو ایجاد کنید که مخاطب به بهترین و راحت ترین شکل ممکن نیز به خواسته خود دسترسی نیز داشته باشد. که این کار بسته به عواملی مانند ایجاد فیلد جستوجو، سرعت سایت، سادگی محیط و… نیز بستگی دارد.آموزش سئو و بهینه سازی سایت

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل یکی از نرخ هایی است که شما باید به صورت حتم، آن را مورد بررسی نیز قرار دهید. که این بدین معناست که شما تمام عناصری را که داخل؛ سایت شما قرار گرفته است باید مخاطب را به خود نیز جذب نمایید. که از این عناصر میتوان به محتوا، پوستر، دکمه های سایت و… نیز در این امر موثر هستند.

برای آشنایی بیشتر باما روی این لینک کلیک نمایید.

از سوی دیگر نیز سئو عناصر مختلف دیگری در خود دارد که؛ در مقالات بعدی نیز به شما اشاره خواهیم نمود. که از جمله این موارد میتوان به برکرامب، ارورهای ۵۰۵ و ۴۰۴ نیز اشاره داشت.

موارد مهمی که شما باید در سئو آنها را فرابگیرید اینها هستند که به شما آموزش داده خواهد شد. که عبارت اند از:

مطالعه کنید درباره   اهمیت هاست از نظر سئو
موارد واجب در آموزش سئو
  • الگوریتم های گوگل
  • سئو خارجی
  • سئو داخلی
  • سرچ کنسول
  • سئو تکنیکال

در رابطه با اصول سئو و مفاهیم آن نیز باید به ۳ مورد دیگر نیز، برای شما اشاره داشته باشم که این موارد عبارت اند از:

  • تحقیقات کلمه کلیدی(کیورد ریسرچ)
  • بازاریابی محتوایی
  • لینک سازی داخلی و خارجی
  • الگوریتم های مهم گوگل

مهم ترین الگوریتم های سئویی در موتور جستوجوی گوگل

در ادامه نیز باشما درمورد الگوریتم های مهمی که سئو اهمیت بسیاری نیز دارد صحبت خواهیم کرد که به شما توصیه خواهیم کرد این الگورتیم ها رو به دقت مورد مطالعه نیز قرار دهید.آموزش سئو و بهینه سازی سایت

الگوریتم پاندا

الگوریتم پاندا برای زمانی است که شما یک محتوا کپی اعم از، محتوا متنی، تصویر، ویدیو و… نیز در سایت خود یا در بلاگ های دیگر خود کپی کرده باشید. گوگل برای اینکه در حق سایت های دیگر اجهاف نکرده باشد از ایندکس مقاله های سایت های، کپی کننده نیز جلوگیری میکند.

الگوریتم پنگوئن

از دیگر الگوریتم های مهم گوگل نیز میتوان به این اشاره داشت که تمرکز اصلی آن روی لینک های سایت و بک لینک های آن خواهد بود. که شما با بک لینک های مخرب رو کاری کنید که برای سایت شما درنظر، گرفته نشود. درغیر این صورت رنک سایت شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

الگوریتم برت

الگوریتم برت برای زمانی نیز به وجود آمده است که؛ شما در مقاله خود با مخاطب نیز به چه زبانی صحبت می‌کنید. آیا مقاله ایی که گذاشته اید، مخاطب با آن راحت است یا باعث رنجش آن خواهد شد. که شما برای اینکه مقالهتان باعث رنجش کاربر نیز نشود؛ باید آن را به صورت محاوره ایی نیز بنویسید.

شما باید برای رعایت این الگوریتم نیز همانند هر روز که بادیگران به صورت راحت، نیز مکالمه می‌کنید. در مقاله هم مخاطب رو به صورت راحت نیز مورد اشاره قرار دهید.

دوستان عزیز اینها بخشی از الگوریتم های گوگل نیز هستند که بسیار مهم اند.

غیر از این موارد شما باید چک لیست های سئوهای داخلی، خارجی و تکنیکال رو بشناسید که در به روزرسانی بعدی مقاله نیز به شما اشاره خواهیم کرد.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرهای و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها نیز با ما و بقیه به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی