طراحی سایتویستاوب

سفارش طراحی سایت در تهران | همه چیزهایی که باید مورد سفارش آن بدانید

 همانگونه که می‌دانید امروزه همه کسب‌وکارها، به سوی طراحی سایت برای بیزینس خود رفته اند. که باید این را به شما بگویم که، کار بسیار درستی انجام داده اند. زیرا در دنیای موتورهای جستوجو نیز امروزه مشتریان بالقوه، که سفارش طراحی سایت در تهران دارند. حتی برای اشخاصی که کسب وکارهای متفاوت خود را دارند؛ به موتورهای جستوجو نیز مراجعه می‌کنند.

در اینجا با موضوعاتی مانند نحوه طراحی سایت، هزینه طراحی سایت، انواع سایت های قابل طراحی و سایت های مختلف برای بیزینس های مختلف را برای شما شرح خواهیم داد. ادامه مقاله رو با ویستا همراه باشید.

سفارش طراحی سایت در تهران

شما مخاطب عزیز همانگونه در جریان هستید. امروزه همه امور در دنیای دیجیتال قرار گرفته، و چه کسب‌وکارهای خصوصی، دولتی و چه حتی ادارات خصوصی نیز برای اینکه کارها سریع تر وراحتر نیز انجام شود؛ و به سمت سفارش طراحی سایت در تهران آمده اند. که حال این سایت ها انواع و اقسام مختلفی نیز دارند که، عبارت‌اند از: سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، رزروی، هتلی، املاکی، دکوراسیون داخلی، پزشکی، دندان پزشکی، خدمات نظافت، ساخت وساز و… نیز هستند.سفارش طراحی سایت در تهران

شرکت ویستا

که شرکت ویستا با نزدیک به ۲۰ سال سابقه کار توانایی طراحی سایت، در حوزه های مختلف را داراست. وتوانایی آن را دارد؛ که برای شما متقاضی عزیز انواع آن را با بهترین کیفیت طراحی و تولید کند.

در ادامه یکی از ملزومات اولیه طراحی سایت را به صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد.

هاست ویستا برای سفارش طراحی سایت در تهران

یکی از لازمه های طراحی سایت در تهران، داشتن یک هاست و دامین برای نمایش داده شدن سایت شما در گوگل است. شرکت ویستا خود یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات، هاست و دامین در ایران است؛ که شما می‌توانید در هنگام سفارش طراحی سایت از همین خدمات ما نهایت استفاده رو ببرید.

هاست

هاست به میزبان اطلاعات وب سایت شما در موتورهای جستوجو گفته می‌شود؛ که این هاست ها انواعی از قبیل داخلی و خارجی از لحاظ موقعیت مکانی هستند. از لحاظ سیستم عاملی هم این دو به قسمت هاست‌های ویندوزی و لینوکسی تقسیم می‌شوند؛ که هرکدام از آنها دارای مزایا و معایبی هستند که، در ادامه ما به شما همه اینها را توضیح خواهیم داد.

انواع هاست

هاست دارای انواع مختلفی از جمله تنوع و کاربرد آن است؛ که در ادامه ما برای شما این هاست ها را معرفی خواهیم نمود. این هاست ها عبارت‌اند از:

اشتراکی

پرساشپ

اختصاصی یا همان سرور اختصاصی

وردپرس

مجازی

ابری

هاست ها براساس سیستم عاملی همان طور که برای شما گفتیم به، ۲ بخش لینوکسی و ویندوزی تقسیم می‌شوند. هرکدام از این هاست ها براساس سیستم عامل دارای کنترل پنلی است؛ که برای ویندوز کنترل پنل پلسک و برای لینوکس از کنترل پنل سی پنل یا دایرکت ادمین است.

در ادامه ما به شما هرکدام از این هاست ها را معرفی خواهیم کرد؛ تا شما پی ببرید برای انجام کار خود به کدام یک، از هاست ها نیاز داشته وباید رو کدام از آنها سرمایه گذاری نمایید.

هاست اشتراکی گزینه اقتصادی برای سفارش طراحی سایت در تهران

هاست اشتراکی از گزینه‌های اقتصادی برای طراحی سایت در تهران است؛ که این هاست‌ها به صورت اشتراکی بین چند یوزر تقسیم می‌شوند. یعنی به این صورت که یک فضایی که برای هاست در نظر گرفته شده است؛ به چندقسمت تقسیم شده و به چند یوزر می‌تواند خدمات خود را ارائه دهد.

هاست ابری

هاست ابری از این دست هاست ها به شمار می‌آید؛ که از چند سرور مجازی برای میزبانی داده های سایت شما استفاده میکند. اگر در زمان دریافت خدمات شما هرگونه اتفاقی برای این هاست رخ داد؛ از مابقی قسمت های هاست برای شما استفاده کرده تا، شما داده هایتان از بین نرود.

هاست اختصاصی برای سفارش طراحی سایت در تهران شرکت های بزرگ

هاست اختصاصی به هاستی گفته می‌شود؛ که فقط به صورت اختصاصی به شما خدمات ارائه می‌دهد. یعنی برخلاف ۲ هاست قبلی که به شما معرفی کردیم؛ این هاست به صورت اختصاصی فقط برای استفاده شما قرار داده شده است.

این هاست برای صنایع بزرگ هم برای طراحی سایت در تهران ممکن است؛ کمی هزینه های آن سنگین باشد. در زمان خرید هاست برای کسب وکارتان که می‌تواند اعم از، هرنوع بیزنسی از جمله کارخانه، شرکت های خدماتی ویا… باید دقت داشته باشید.

هاست وی پی اس (سرور مجازی) از گزینه های مناسب برای سفارش طراحی سایت در تهران

هاست وی پی اس یا همان سرور مجازی هاستی است؛ که برای هر کاربر قسمتی خاص رو ایجاد کرده و به کاربر از طریق سرورهای، ایران یا خارج از کشور به شما خدمات هاسیتنگ ارائه می‌دهد. برخلاف هاست اشتراکی این هاست منابع آن اختصاصی بوده و از، منابع اشتراکی استفاده نمی‌کند. که این هاست برای طراحی سایت در تهران می‌تواند از گزینه های مناسبی باشد.

مطالعه کنید درباره   آموزش انتقال سریع وردپرس به هاست جدید

هاست شرکت ویستا

شرکت ویستا به شما مشتریان عزیز در کنار سایر خدمات از جمله طراحی سایت، سئو سایت و… به شما عزیزان خدمات هاست و دامین را ارائه می‌دهد؛ تا شما عزیزان برای طراحی سایت و سئوی آن برای دیگر موارد شما به دنبال آن شرکت و این شرکت و دردسرهای آن نباشید. این کار باعث می‌شود تا همه کارهای شما به صورت یکپارچه و یکجا، به صورت راحت برای شما مورد انجام قرار بگیرد.

مزایای این یکپارچگی

از مزیت های این یکپارچگی که درخدمات طراحی سایت در تهران به شما ارائه می‌دهیم؛ مواردی است که جلوتر به شما اشاره خواهیم کرد. این مزیت ها عبارت‌اند از:

دچارسردرگمی نشدن در هنگام دریافت خدمات

ارائه خدمات به صورت یکپارچه و رفع خطاها در همان جا

داشتن تمام حساب و کتاب ها به صورت یکجا

انجام همه مراحل کار شما به صورت یک دست و بدون دردسر پیگیری از شرکت های مختلف

هاست وردپرس بهترین هاست برای سفارش طراحی سایت در تهران

هاست وردپرس هاستی است؛ که مختص برای سی ام اس وردپرس است. این سی ام اس دارای یک سری هاست های مخصوص است؛ که در حقیقت همان هاست های لینوکسی بوده اما با کمی تنظیمات اضافه که، برای وردپرس بهینه شده است.

برای طراحی سایت در تهران اگر شما از سی ام اسی به نام وردپرس استفاده می‌کنید؛ می‌توانید این هاست های مخصوص همین سی ام اس را به ما سفارش دهید. اما اگر شما سایتی که طراحی می‌کنید؛ که باید از هاست های دیگری مانند ویندوزی استفاده شود. می‌توانید سفارش آن را به ویستا داده؛ تا این هاست را با کیفیت بالا و مطمئن نیز به شما ارائه دهد.

گواهی نامه اس اس ال

گواهی نامه اس اس ال یکی از نیازهایی است؛ که شما در هنگام خرید هاست و دامین برای طراحی سایت در تهران به آن، نیاز خواهید داشت. این گواهینامه نشان دهنده اعتبار سایت شما در بحث امنیتی آن برای موتورهای جستوجو است؛ که حتمی شما برای بخش سئویی هم به آن احتیاج خواهید داشت.

شما درهنگام خرید هاست و دامین از شرکت ویستا این گواهی نامه، به همراه اپشن های دیگر به شما تعلق خواهد گرفت؛ و شما برای دریافت اس اس ال نیازی به پرداخت هزینه مجدد نخواهید داشت.

چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است؟

آیا تا به حال شده از خودتان بپرسید که، چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است؟ اصلان چرا باید برای اینکه یک کسب و کار همیشه پایدار داشته باشیم؛ باید سفارش طراحی سایت در تهران را برایمان مهم باشد؟ در ادامه ما به شما در مورد این ابهاماتی که برای شما ویا حتی دیگر صاحبین کسب و کار در حوزه‌های دیگر به وجود آمده است؛ پاسخ خواهیم داد.

از این دلایلی که باید به شما عرض کنم؛ عبارت‌اند از:

اهمیت شهر تهران بخاطر موقعیت آن

تهران به دلیل دارا بودن کسب وکارهای بسیار زیادی از جمله شرکت‌های دانش بنیان متعدد، شرکت‌های استارت‌آپی زیاد، صنایع تولید کوچک و بزرگ، مشاغل خانگی و… نیز دارای اهمیت بسیار بالایی است. در کنار این موارد که به شما عرض کردم؛ شهر تهران به دلیل دارا بودن این صنایع در شهرهای حاشیه خود، دفترهای کاری بسیار در داخل خود تهران و… از اهمیت بالایی برای کسب و کارهایی که به دنبال رشد و ترقی هستند برخوردار هستند.

مشاغلی که در این شهر مستقر هستند

از مشاغلی که در شهرهای تهران مستقر هستند؛ و پاسخ سوال چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است به شما جوابگو است. این است؛ مشاغلی که در تهران سفارش طراحی سایت در تهران را خواهند داشت میتوان به مشاغلی فعال در حوزه های الکترونیک، تولید سیمان، تولید لوازم خانگی، خودروسازی، نساجی، محصولات شیمیایی مانند شوینده و بهداشتی و… باعث شده که به سمت طراحی سایت بروند.

چرایی ترغیب برای طراحی سایت کسب وکار در چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است

امروزه دلایل زیادی وجود دارد؛ که باعث شده تا کسب وکارهای بسیاری در این استان بزرگ و همین طور پایتخت کشور نیز در آن سرمایه گذاری کنند. در ادامه این ما به شما از این دلایل بیشتر به شما شرح خواهیم داد؛ که عبارت‌اند از:

ظرفیت‌های این استان

از ظرفیت‌های این استان که، پاسخ سوال چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است رو به شما خواهد داد؛ و به سمت سفارش طراحی سایت در تهران خواهند کرد ظرفیت های بالای این استان است. این ظرفیت ها عبارت‌اند از جمعیت و نیازهای مصرفی که در این استان وجود دارد، تعدد کسبه هایی که در این استان مشغول به کار بوده و زنجیره پرارزش اقتصادی و درنهایت مدرن بودن این استان به واسطه دسترسی به اینترنتی پرسرعت زمینه ساز سرمایه گذاری در این استان و شهرهای حاشیه تهران شده است.

مطالعه کنید درباره   خدمات و سفارش تولید محتوا | با کیفیت بالا و قیمت مناسب

رقبای زیاد و رقابتی داغ

یکی دیگر از جواب سوال چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است این است؛ که به خاطر وجود کسب وکارهای بسیار زیاد که در حوزه کاری خود هستند و رقابت بین آنها بسیار زیاد است. به همین دلیل است؛ که کسب وکارهای بسیاری سفارش طراحی سایت در تهران را دارند.

حال این حوزه کاری می‌تواند در حوزه های کالای فیزیکی باشد؛ ویا خدماتی که می‌توانند در حوزه‌های مختلفی باشند. از همین روست این رقبا هریک با فیچر مخصوص باعث جذب مخاطبان مختلف شده است؛ تا این رقابت شدید و شدیدتر از قبل شود.

بالا رفتن انتظارها از این خدمات یکی از پاسخ های چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است

از دلایلی که سفارش طراحی سایت در تهران بسیار برای کسبه مهم شده است؛ این شده که بتوانند به توقعاتی که مردم از این کسب وکارها و خدمات آنها خواهند داشت جوابگو باشند. این سطح از انتظارات به این دلیل به وجود آمده است؛ که چون تهران پیشرفته ترین و پرامکانات ترین شهر ایران به شمار می‌رود.

از جواب های پرسش چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است؛ این است که باید بگویم چون سطح امکانات در تهران بسیار بالا رفته است پس توقعات، هم برای رفع نیاز هم به تبع بالاتر رفته است.

چند دلیل برای سوق به سمت راه اندازی بیزینس در تهران

بسیاری از افراد امروزه برای راه اندازی کسب وکاری در تهران در سفارش طراحی سایت در تهران یک شوق عجیبی که دارند؛ این است که مردمی که در تهران زندگی می‌کنند بیشتر از خدمات الکترونیکی برای رفع نیازهای خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال مردم تهران حتی اگر یک خرید سوپرمارکتی داشته باشند؛ و حتی (مخصوصان) کارهای مهم و واجب دیگر از خدمات اینترنتی استفاده می‌کنند.

حال اینجاست که شما به جواب پرسش چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است پی خواهید برد.

فروشگاه های فروش محصولات به صورت همگانی

شما در سفارش طراحی سایت در تهران زمانی که بخواهید یک بیزنس برای خود راه اندازی نمایید؛ می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین محصولات را راه اندازی نمایید. این دست از کسب وکارها یکی پرسودترین کسب وکارهای مرسوم در ایران و جهان بوده است؛ که هم در ایران(تهران) و هم همه جای جهان برای بسیاری پولسازترین نوع کسب وکار به شمار می‌رود.

تا الان شما باید به جواب این سوال که چرا طراحی سایت در تهران بسیار مهم است پی برده باشید؛ اما در کنار همه این مواردی که به شما اشاره کرده‌ایم. باید این را هم به شما عرض کنم؛ که مهم ترین چیزی که در راه اندازی کارهای اینترنتی حتما باید رعایت فرمایید سفارش سئوی سایت خواهد بود.

نحوه طراحی سایت در سفارش طراحی سایت در تهران

طراحی سایت به وسیله سی ام اسی به نام وردپرس، صورت خواهد گرفت. که در خود این سیستم مدیریت محتوا این امکان را دارد؛ که قالب های مختلف، برای انواع سایت مختلف رو بارگذاری کنید. و آن را با افزونه های مختلف ویرایشگر مانند ویژیوال کامپوزر و المنتور، آن قالب شخصی سازی کنید. در ادامه این افزونه شخصی سازی برای شما شرح می‌دهیم؛ که چگونه با آن شخصی سازی سایت رو انجام خواهیم داد.سفارش طراحی سایت در تهران

افزونه المنتور برای سفارش طراحی سایت در تهران

افزونه المنتور بهترین افزونه برای شخصی سازی، صفحه سایت شما است. زیرا شما با استفاده از آن می‌توانید به راحت ترین شکل ممکن وبا، یک درگ(کشیدن المان دلخواه) کار شخصی سازی خودتان را انجام دهید. با این افزونه شما قابلیت های بسیاری مانند هدر، فوتر، بدنه سایت، صفحه تماس باما، صفحه درباره ما و… را با اشکال مختلف و… را شخصی سازی نمایید. این افزونه افزودنی هایی برای شخصی سازی بیشتر دارد که، الان آن را به شما بیشتر معرفی خواهیم کرد.

المنت کیت

المنت کیت قابلیت شخصی سازی بسیاری در خود دارد و شما می‌توانید، با استفاده از آن قابلیت های بسیاری روی آن پیاده سازی نمایید. این افزودنی از افزودنی پرکاربرد المنتور نیز به حساب می‌آید.

المنت پاورپک

المنت پاورپک هم پرکاربردترین افزودنی المنتور برای، شخصی سازی سایت نیز به شمار می‌آید. که قابلیت شخصی سازی فوق العاده‌ایی رو به شما می‌دهد.

المنت آن لیمتت

این افزونه پرقابلیت ترین افزونه برای سفارش طراحی سایت در تهران، صفحه سایت است. که البته این قابلیت رو در خود دارد که، شما چیزهایی رو که در آن نیاز دارید. رو نصب کنید و سایر چیزهای اضافه را در هاست محدود خود، قرار ندهید.

البته این نکته را به شما ذکر کنم؛ که شما نباید از افزونه المنتور و افزودنی های آن خیلی استفاده نمایید. چون باعث سنگینی سایت شده و به، سئوی سایت شما نیز لطمه خواهد زد. از همین رو به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ که سایتی که با المنتور برای شما طراحی می‌شود. بهتر است به صورت ساده‌ایی نیز طراحی شود؛ تا هم شکیل وزیبا باشد وهم رنک خود سایت افزایش داشته باشد.

مطالعه کنید درباره   آموزش اتصال دامنه به هاست

ویژگی المنتور

المنتور از افزونه های منعطفی است که، با اکثر قالب های وردپرسی نیز قابلیت هماهنگی دارد. از المنتور می‌توان با استفاده از آن اکثر قالب‌های وردپرسی را شخصی سازی نمود.

افزونه ویژیوال کامپوزر

این افزونه نیز یک افزونه با قابلیت شخصی سازی بسیار مناسب و البته کمی، کار با این افزونه شخصی سازی کار سختی است. چون به نسبت آن المنتور ساده تر است. شما با المنتور می‌توانید یک المان را بکشید و راحت، آن را جایگذاری کنید. ولی ویژیوال کامپوزر باید شما در استفاده از آن کار جایگذاری و… را، به درستی با آن یادبگیرید؛ وگرنه با آن به سختی می‌توانید کار کنید.

نکته مهم در سفارش طراحی سایت در تهران

این ویژوال کامپوزر هم مانند المنتور با قالب های زیادی قابلیت، هماهنگی دارد. اما در کل شخصی سازی و هماهنگی در افزونه المنتور نیز بهتر از ویژوال کامپوزر خواهد بود. چون المنتور نیز به روزتر است.

هزینه طراحی سایت در سفارش طراحی سایت در تهران

هزینه طراحی سایت در سفارش طراحی سایت در تهران نیز بستگی به، نوع و امکانات مدنظر شما نیز خواهد داشت. سایتی که شما برای طراحی آن را درنظر گرفته‌اید، هرچقدر سخت‌تر و زمان بر باشد؛ به همان اندازه هزینه آن بالا خواهد رفت. به عنوان مثال شما یک سایت پزشکی با تمام امکاناتی که در حالت پایه برای مشتری ساخته می‌شود رو، درنظر بگیرید.

و تمام آنها به کنار یکسری امکانات اضافی با شخصی سازی به خصوص دیگری هم، به آن اضافه شود. خب این سایت به نسبت به دیگر سایت های دیگر نیز هزینه اش قطعا بالاتر خواهد رفت.سفارش طراحی سایت در تهران

انواع سایت های قابل طراحی

سایت‌هایی که در شرکت ویستا طراحی و به مشتری، تحویل خواهد شد. را در بالاتر نیز به شما اشاره کرده‌ایم؛ ولی برای اشاره بیشتر به عنوان مثال یکسری سایت ها، در شرکتمان بیشتر ساخته شده مانند وکلا. یکسری سایت های دیگر مانند املاک، کمتر سفارشی برای تولید داشته است. اما در همه این اصناف ما سفارش برای طراحی سایت داشته‌ایم؛ که حتی همان املاکی هم برایشان طراحی سایت صورت گرفته است.

سفارش سایت به شرکت ویستا برای سفارش طراحی سایت در تهران

برای سفارش طراحی سایت در تهران شما باید به، یک شرکت معتبر نیز واگذار کنید که هم به کار شما متهد شده باشد؛ و شما بتوانید روی کار آنها نیز حساب باز کنید.

و درکنار همه اینها باید آن شرکت نمونه کارهای قابل قبولی در طراحی سایت، داشته باشد. شرکت ویستا به پشتوانه نزدیک به ۲۰سال تجربه در این حوزه، می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند؛ تا شما سایت دلخواه خود را با بهترین ویژگی های کاربرپسند نیز، طراحی شود.

این نکنه را هم خدمت شما عرض کنم؛ که شرکت ویستا دارای ۲ دفتر در داخل ایران و یک دفتر در خارج از کشور عمان است. و اگر شما ساکن خارج از ایران هستید؛ می‌توانید از خدمات ما در خارج از کشور هم استفاده نمایید.

ویژگی های یک سایت مناسب

یک طراحی سایت خوب نیز باید شامل مواردی باشد که الان به صورت خلاصه، به شما شرح خواهیم داد. که این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

تجربه و رابط کاربری در سفارش طراحی سایت در تهران

یک سایت خوب باید یک رابط وتجربه محیط کاربری، خوب برای کاربر درنظر بگیرد. که زمانی مخاطب وارد آن سایت شد؛ بتواند مخاطب را در سایت نگه دارد. و همین عمل باعث سئو بسیار بهتر برای شما خواهد شد.

با ویستا بیشتر آشنا شوید؛ و خدمات بیشتر ما را مشاهده نمایید.

ریسپانسیو بودن

یک سایت خوب حتمی باید ریسپانسیو شده باشد چون، گوگل با توجه الگوریتم های جدید خود ونیاز کاربران به موبایل فرندلی بودن سایت‌ها نیز، اهمیت ویژه‌ایی می‌دهد. از همین رو شما باید روی موبایل فرندلی بودن آن کار نمایید.

طراحی شیک درعین حال ساده

شما زمانی که سفارش طراحی سایت در تهران می‌کنید باید، هم سایت تان طراحی ساده داشته و درعین حال آنقدر درخور باشد. که هم سئو خوبی بگیرد وهم اینکه، کاربران بسیاری به سایت شما جلب نمایید.

سخن آخر

همانگونه که اشاره کردیم امروزه سایت و دنیای، دیجیتال رفته است. پس شما حتمی برای اینکه در این مارکت پر رقابت از، همکاران خود جا نمانید. باید هرچه سریع تر نسبت به این امر اقدام نمایید. شما می‌توانید برای این کار با شرکت ویستا نیز در ارتباط باشید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها وپیشنهادهای خود را در قسمت کامنت‌ها با ما وبقیه نیز به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی