طراحی سایت

دوره آموزشی طراحی سایت

خب همانگونه که شما هم می‌دانید؛ امروزه یکی از بهترین مشاغلی که اکثر افراد رو به سمت خود جذب نموده است طراحی، سایت برای شرکت‌هاست. در این مقاله ما برای اینکه شما با دوره آموزشی طراحی سایت، موسساتی که به شما آموزش خواهند داد، انواع دوره‌ها، انواع طراحی سایت ها و… رو برای شما شرح خواهیم داد.

تا شما قبل از هزینه ثبت نام در این دوره ها و… از صحت آن مجموعه و دوره‌شان مطمئن شده؛ و بعد اقدام به هزینه برای سرمایه گذاری نمایید. ادامه این مقاله رو با ویستا همراه باشید.

دوره آموزشی طراحی سایت مختلف

در دوره آموزشی طراحی سایت شما به ۲ روش می‌توانید آموزش ببیند؛ که در این روش‌ها یک روش سنتی است که، شما باید هرهفته یکبار در آن مجموعه حاضر شوید. و دوره‌ی طراحی سایت خود رو با حضور استاد خود بگذرانید؛ و در شیوه دوم به صورت آنلاین ویا غیرحضوری است.

شیوه دوم

در روش دوم که خود به ۲ صورت برگذار می‌شود؛ یک شیوه گذراندن جلسات به صورت انلاین همراه با استادتان خواهد بود. در شیوه دوم شما می‌توانید یک دوره رو به صورت آنلاین از قبل ظبط شده بگذرانید؛ و درکنار انجام آن از استادتان در همان لحظه برای انجام کاری سوال نمایید.

در زمانی که شما همراه استادتان جلسه رو می‌گذرانید؛ هم شما انگار در جلسه حضور دارید و همان لحظه می‌توانید سوال خود را بپرسید.

سرفصل های دوره آموزشی طراحی سایت

شما زمانی که در دوره آموزشی طراحی سایت شرکت می‌کنید؛ بنابه شیوه طراحی سایتی که قصد دیدن آموزش آن را دارید. به شما سرفصل هایی رو برای یادگیری طراحی سایت به شما ارائه می‌کنند؛ که این روش ها یکی طراحی سایت بدون کدنویسی خواهد بود و دیگری طراحی سایت با استفاده از کدهای اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوااسکریپت خواهد بود.دوره آموزشی طراحی سایت

در ادامه ما به شما در مورد انواع این کار توضیح خواهیم داد؛ اینها عبارت‌اند از:

مطالعه کنید درباره   ووکامرس چیست؟

دوره آموزشی طراحی سایت با کدنویسی

شما در این دوره آموزشی طراحی سایت با استفاده از کدهای برنامه نویسی شما باید با استفاده از، نرم افزارهای کدنویسی مثل  notepad++ و ویژیوال استدیو کار نوشتن سایت مدنظرتان را انجام دهید. به صورت معمول در این دوره ها از نرم افزارهای اتوماتیک و هم نوت پد استفاده می‌شود؛ برای این که شما از هردو روش برای انجام طراحی تان استفاده کرده و به مشکل برخورد نکنید.

سرفصل های طراحی سایت با کدنویسی

شما در این دوره ها باید مواردی از جمله زبان های پایه مانند HTML، CSS، Javascript، برنامه نویسی واکنشگرا، آموزش فریم ورک برای فرانت اند مانند ریک جی اس و… رو به شما آموزش کامل دهند. شما زمانی که دوره‌تان رو مشغول اتمام آن هستید؛ درحین کار هم باید یک پروژه برای خودتان به صورت شخصی سازی شده بالا بیاورید. تا هنگام رفتن به مصاحبه کاری آن رو نشان دهید.

دوره آموزشی طراحی سایت بدون کدنویسی

شما زمانی که برای دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی رو شروع خواهید کرد؛ به شما درمورد مواردی از جمله وردپرس، سی ام اس، نحوه کار خود سی ام اس، نحوه طراحی سایت و… آموزش می‌دهند. شما در این دوره با افزونه های وردپرس، نحوه کار با آن، تنظیمات آن، بارگذاری مقاله، آشنایی با مفاهیم UI/UX و… رو آموزش می‌دهند؛ تا شما هم بتوانید یک طراح سایت خوبی شوید.

معرفی موسسه آموزش طراحی سایت

در حوزه دوره آموزشی طراحی سایت با کدنویسی و بدون کدنویسی شما با موسسات مختلفی روبه‌رو هستید؛ که می‌توانید از مابین آنها یکی رو برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید. از بین این موسسات شما باید مطمئن ترین آن را انتخاب کنید؛ که آموزش های خود را آنجا ببینید.

مطالعه کنید درباره   نکات مهم در طراحی سایت

در ادامه ما به شما چند موسسه مطمن و خوب رو معرفی می‌کنیم؛ تا شما بتوانید در بهترین آن‌ها برای سرمایه گذاری و آموزش خود مشغول شوید. از این موسسات غیرحضوری و حضوری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛ که عبارت‌اند از:

مجتمع فنی تهران شعبه سعادت آباد

مجتمع فنی تهران شعبه سعادت آباد که دوره آموزش طراحی سایت رو برگزار می‌کند؛ یک موسسه که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری شرکت نمایید. این موسسه آموزشی با استفاده از بهترین اساتید این حوزه و بهترین تکنولوژی های آموزشی به شما بهترین آموزش ها رو در طراحی سایت می‌دهند.دوره آموزشی طراحی سایت

علاوه برآن مدرک معتبری هم که برای مهاجرت شما بسیار کاربردی خواهد بود؛ به شما اعطا خواهد شد. که می‌توانید خیال و اطمینال داشته باشید؛ که همه امکانات و آموزش های این موسسه بی نقض خواهد بود.

دانشجویار از موسسات دوره آموزشی طراحی سایت

دانشجویار یکی از بهترین موسسات آموزشی برای یادگیری، انواع طراحی سایت با کدنویسی و بدون کدنویسی رو به شما فقط به صورت آنلاین آموزش خواهد داد. شما در این سایت باید ابتدا در آن ثبت نام کرده؛ و سپس بعد از خرید دوره مدنظرتان از دوره هایی که دارد. آموزش های خود را شروع نمایید.

این موسسه یکی از بهترین موسسات آنلاین در ایران است؛ که شما می‌توانید از سراسر ایران که هستید. از خدمات این موسسه آموزشی استفاده نمایید.

کدیاد

یکی دیگر از بهترین مجموعه های آموزشی دوره آموزشی طراحی سایت باید به شما مجموعه کدیاد رو معرفی نمایم. این مجموعه با بهترین استاتید و متدهای آموزشی به شما برنامه نویسی فرانت‌اند و حتی طراحی با سی ام اسی به نام وردپرس رو آموزش می‌دهد؛ که بسیار هم باکیفیت است.

مطالعه کنید درباره   بررسی و رفع خطای Too many redirects در وردپرس

از همین رو اگر شما به دنبال یادگیری برنامه نویسی هستید؛ و دوست دارید به صورت آنلاین و بابهترین افراد طراحی سایت رو فرابگیرید. می‌توانید از این مجموعه نهایت استفاده رو ببرید.

مکتب خونه

مکتب خونه یکی دیگر از بهترین گزینه های یادگیری، دوره آموزشی طراحی سایت در ایران است؛ که طرافداران بسیاری هم در ایران دارد. ما در اینجا به شما توصیه می‌کنیم؛ اگر به دنبال یک موسسه آموزشی به نام، قوی، باسابقه و… می‌گردید. در این موسسه اموزشی که هم دارای قیمت های به صرفه‌، اساتید بسیار مجرب، امکانات آموزشی بسیار خوب برای آموزش به شما عزیزان است و… استفاده نمایید.دوره آموزشی طراحی سایت

در کنار همه این مواردی که به شما عرض کردیم؛ مکتب خونه دارای آموزش های متنوعی برای طراحی است. که ما به شما توصیه می‌کنیم؛ تا این آموزش ها رو از دست ندهید.

جمع بندی  

در این مقاله ما به شما درمورد مواردی از جمله دوره آموزشی طراحی سایت، انواع موسسات آنلاین و حضوری، انواع طراحی سایت و… رو برای شما بیان کرده‌ایم. حال شمایید که باید تصمیم بگیرید که باتوجه به مواردی که به شما بیان کرده‌ایم؛ تصمیم به شرکت در کدام موسسه و دوره رو خواهید داشت.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله باما همراه بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی