ویستاوب

سوالات متداول درباره سفارش طراحی سایت (آپدیت سال جدید)

همان گونه که در جریان هستید امروزه همه کسب وکارها به سمت بیزنس های آنلاین، رفته است. به گونه ایی که تمام شرکت های بزرگی که در ایران ویا در سایر نقاط جهان می‌بینید؛ امروزه از این گونه بیزنس استقبال می‌کنند. مانند دیجی کالا، اسنپ، تضمین چی و… . اما خب برای شروع همچین کسب وکاری باید از کجا شروع کرد؟ آنها از کجا شروع کردند و چرا برداشتن آن انقدر پافشاری دارند؟ در ادامه این مقاله در مورد این سوالات و همچنین انواع سایت، چرایی داشتن آن سایت، سفارش طراحی سایت و… را باشما در میان بگذاریم.

و خیلی ممنون از شما مخاطبان عزیز که ویستا را برای این مقاله انتخاب نموده اید.

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت امروزه روز یکی از کاربردی ترین و روزآمد ترین موضوع ها، برای بیزنس های آنلاین به شمار می‌آید. که در این زمانی که امروزه همه به کمترین تکنولوژی مانند تلفن همراه، دسترسی دارند. این حوزه برای سرمایه گذاری را برای بسیاری از سرمایه گذاران نیز، جذاب نموده است.

مشاوره سفارش طراحی سایت

شما می‌توانید برای طراحی سایت خود با شرکت ها ما ویا دیگر مجموعه ها که عمومان مشاوره آن رایگان است؛ صحبت کنید. و از آنها در مورد زمان طراحی و قیمت، پیشنهادی شما و خودشان صحبت داشته باشید.

پیشتیبانی سایت

در مورد پشتیبانی سایت شما باید این نکته را عرض کنم؛ که اگر سایت شما توسط ما طراحی شده باشد. تا یک سال پشتیبانی آن رایگان خواهد بود؛ اما اگر برای توسط ما طراحی صورت نگرفته باشد شما باید برای پشیبانی مبلغ جداگانه واریز نمایید.

بازپرداخت سفارش طراحی سایت

شما عزیزان می‌توانید از بابت هزینه طراحی سایت خیالتان راحت باشد. چون که در صورتی که شما عزیزان از، رضایت نداشته باشید. هزینه طراحی سایت به شما امکان بازپرداخت خواهد داشت.

نحوه سفارش طراحی سایت

شما عزیزان برای سفارش سایت تان ابتدا باید، موضوع سایتتان را با ما در میان بگذارید. و سپس بعد این ماجرا نوع سایت تان مشخص کنیم؛ که آیا این سایت شرکتی، شخصی، فروشگاهی ویا… است. بعد از انجام این مراحل شما از ما زمانی که طراحی سایتتان زمان می‌برد را، دریافت خواهید کرد.

در این جای کار مبلغی که برای سایتتان باید پرداخت نمایید را، به شما اعلام خواهیم کرد. تا شما عزیزان نسبت به پرداخت هزینه طراحی سایتتان اقدام نمایید. در قدم بعدی توضیحات تکمیلی و همچنین اگر شما سایت های مشابه سایت خود را مشاهده کرده اید؛ و دراخواست تغیراتی دارید که شبیه آن سایت اعمال نمایید. می‌توانید به ما برای انجام آن اطلاع دهید.سفارش طراحی سایت

انواع سفارش طراحی سایت قابل انجام

سایت های مختلفی امروزه برای درخواست دهندگان می‌توانند سفارش دهند؛ تا برایشان انجام شود. از انواع این سایت می‌توان به سایت های شخصی، شرکتی، خبری، فروشگاهی، خدماتی و… را به ما سفارش دهند.

ملزومات دیگر سفارش طراحی سایت

از نیازهایی که برای طراحی سایت باید به آن اشاره نمود؛ این است که سایت هایی که به وسیله سی ام اس طراحی می‌شود. باید روی آنها افزونه مورد نیاز شما، بک آپ گیری، طراحی قالب سایت، انتخاب هاست و دامنه، امنیت آن و… انجام شود.

تا شما یک سایت با کیفیت و مطمئن از ما تحویل بگیرید.

مطالعه کنید درباره   طراحی سایت در ستارخان

نحوه ثبت سفارش طراحی سایت

شما عزیزان می‌توانید برای ثبت سفارش طراحی سایت تان این مراحل طی نمایید. ابتدا به سایت ویستا وارد شوید، سپس رو گزینه طراحی سایت کلیک کرده و سپس مراحل رو انجام دهید؛ تا سفارش شما ثبت شود.

به همین راحتی بدون اینکه حتی شما از خانه خارج شوید می‌توانید، به همین راحتی حتی با یک تلفن ویا ایمیل به ما طراحی سایت خودتان را انجام دهید.

نحوه انتخاب شرکت طراحی سایت

شما عزیزان می‌توانید برای اینکه از شرکتی که سفارش طراحی سایت تان را به آن می‌سپارید؛ مطمئن شوید. می توانید به شرکت ها و کسانی که قبلان برای آنها، طراحی سایت توسط آن شرکت انجام شده است. تماس گرفته و درمورد سایت شان مشورت نمایید.

ضمنان شما می‌توانید برای مشاهده نمونه کارهای شرکت مان به ویستا مراجعه نمایید.

مزیت های سایت هایی که توسط ویستا انجام خواهد شد

هر سایتی که توسط ما ویا شرکت های دیگر طراحی و تولید شود؛ به صورت حتمی یک مزیت رقابتی نسبت به دیگر شرکت ها خواهد داشت. که در ادامه این مزیت ها رو به شما معرفی خواهیم کرد.

پلن های متفاوت

برای سفارش طراحی سایت ما برای شما پلن های متفاوتی با امکانات و قیمت های متفاوتی در نظر گرفته ایم. که شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه در نظر گرفته تان اقدام به سفارش طراحی سایت نمایید.

قیمت های رقابتی

قیمت هایی که در طراحی سایت شما انجام خواهد شد؛ با شرکت های معتبر دیگر در این زمینه به صورت رقابتی چه در قیمت وچه در کیفیت، خواهد بود.

ارائه پکیج کامل طراحی سایت

شاید با خودتان تصور کنید که مثلان اگر ما قیمت و پلن های متفاوت، برای طراحی سایت داریم؛ پس ممکن است که سایت که به شما تحویل می‌دهیم. از کیفیت لازمه برخوردار نباشد؛ که در اینجا به شما این اطمینال رو می‌دهیم. که این به چنین منظوری نبوده و سایتی که شما از ما تحویل خواهید گرفت، دارای بالاترین و بهترین کیفیت خواهد بود.

انواع سایت ها

در ادامه درمورد انواع سایت ها که به شما اشاره کرده بودیم؛ یکسری ویژگی های آن توضیح خواهیم داد. که آن سایت ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند.

سایت های فروشگاهی

سایت های فروشگاهی باید دارای پرداخت امنی باشند؛ تا مشتریان شما بتوانند زمانی که محصولی را از شما خریداری کرده اند. به راحتی مبلغ آن را پرداخت نمایند؛ تا در این صورت کمال رضایت را از سایت شما داشته باشند.

باید این سایت شما دارای دسته بندی محصولات باشد تا، زمانی که مخاطبی وارد سایت شما شد. در دسته بندی محصولات خود بتواند، محصولی رو که به دنبال آن است رو، با کمترین دردسر ممکنه پیدا نمایید. این موضوع حتی در سئو سایت شما نیز بسیار موثر خواهد بود.

و… مواردی که شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و دیگر مباحث با ما در ارتباط باشید.سفارش طراحی سایت

سایت های خبرگزاری

سایت های خبرگزاری باید دارای مشخصه هایی از جمله محیطی جذاب برای، مخاطبانتان باشد؛ تا در صورتی که وارد سایت شما شد. از بودن در آن سایت نهایت لذت را ببرد. این سایت ها باید محتواها آن که در حقیقت خبرها ویا مقالات ثابت به شمار می‌روند. به صورتی جذاب چیده شود؛ تا مخاطب را در سایت شما نگه دارد.

مطالعه کنید درباره   طراحی سایت در تجریش

این سایت ها از پتانسیل درآمد زایی بسیار بالایی به واسطه اعتبار بالایی که، اینگونه سایت ها دارند؛ خواهد داشت. از همین رو علاوه بر این که شما می‌توانید از طریق، سایت های فروشگاهی درآمد زایی داشته باشید. از اینگونه سایت ها به روش های مختلفی کسب درآمد داشته باشید.

سایت های شرکتی

سایت های شرکتی سایت هایی هستند که شرکت ها برای برند کردن شرکت خود در، فضای دیجیتال مانند موتورهای جستوجو در آن سرمایه گذاری خواهند کرد. در این دست از سایت ها شما می‌توانید اگر خدمات یا کالاها رو به صورت که، به شما تلفن خور داشته باشید. به فروش برسانید.

در این دست از سایت ها شما می‌توانید به فقط به صورت فروش محصولات خود ویا خدمتتان، از آن کسب درآمد داشته باشید. که در این دست از سایت ها شما نیازی به داشتن موارد خاص و زیادی برای داشتن آن، نخواهید داشت.

سایت های شخصی

در سایت های شخصی شما شانس زیادی برای فروش و درآمد زایی نخواهید داشت؛ چون این دست از سایت ها به منظور پرسونال برندینگ ویا برندینگ شخصی انجام می٬شود. که ممکن است شما نمونه شبیه آن را مشاهده کرده باشید.

سایت های که توسط ویستا سفارش طراحی سایت خواهد شد

شما می‌توانید به ما سفارش سایت هایی رو بدید که طراحی نماییم؛ این به شرح است. سایت های رستورانی، املاکی، آموزشگاهی، کلینیک، وکیل، مشاوره، داروخانه‌ایی، پزشکی، هتلی و… که شرکت ویستا با توجه به نیروهای متخصص و کارآمدی که دارد. شما را در امر طراحی سایت و برندینگ شما، در حوزه دیجیتال برندینگ یاری خواهد کرد.

سئو از ملزومات دیگر دیجیتال برندینگ

به نظر شما آیا طراحی سایت پایان کار دیجیتال برندینگ است؟ آیا می توان با یک سایت ساکن در این مارکت پررقابت تبدیل به یک برند قابل شد؟ این سوال را به شما جواب خواهد داده شد. شما برای اینکه بتوانید یک سایت برند و باکیفیت در حوزه دیجیتال داشته باشید؛ باید به صورت مدام روی سئو و محتوای آن کار نمایید.

اهمیت طراحی سفارش طراحی سایت

اگر شما به دنبال برندینگ و سرمایه گذاری روی کسب وکار دیجیتالی خود هستید؛ به دو روش می‌توانید این کار را انجام دهید. که این روش ها به ترتیب عبارت اند از:

استخدام طراح سایت

شما برای اینکه یک سایت برند ویا کسب وکار برندی برای خود در حوزه دیجیتال داشته باشید؛ خودتان می‌توانید یک نیرو برای انجام اینکار استخدام نمایید. که این کار هم مزیت ها و معایب خاص خود را دارد. از مزیت های آن این است که شما می‌توانید به صورت مستقیم خواسته های خود را، دنبال کرده و به خواسته های خود برسید.

و در عین حال چون این نیرو زیر نظر مستقیم خودتان است کارهای خود را به صورت مستقیم و با سرعت بسیار بالاتری پیش ببرید. که خود این موضوع این یک مزیت بسیار خوب برای شما به شمار می‌آید.

معایب

از معایب این کار هم میتوان به هزینه ایی که باید برای آن پرداخت کنید؛ تا برایتان کار انجام دهد. باید برای شما ذکر کنم که، اون کاری که باید انجام دهد.

مطالعه کنید درباره   طراحی سایت در گیشا

میتوان به یک شرکت که خدمات این چنینی برای شما انجام می‌دهد؛ واگذار کنید. تا با هزینه و پرداختی کمتر انجام دهد. که به خودی خود نیز به کاهش هزینه های شما کمک خواهد کرد.

پشتیبانی

شما برای اینکه از پشیبانی یک شرکت طراحی سایت اطمینال حاصل کنید؛ می‌توانید از کسانی که خدمات آن شرکت را در حوزه سفارش طراحی سایت دریافت کرده‌اند. جویا شوید که خیلی به شما در زمینه دیجیتال برندیگ شما کمک خواهد کرد.سفارش طراحی سایت

زمینه های بررسی پشتیبانی درست سایت

شما برای اینکه از پشتیبانی درست سایت تان مطمئن شوید؛ باید چند مشخصه را به صورت مستمر از آن شرکت دنبال نمایید. این مشخصه ها عبارت اند از:

رنک سایت شما

شما برای اینکه مطمئن شوید سایت شما با توجه به هزینه ایی که کرده‌اید؛ در جای درستی قرار گرفته است. باید به صورت مستمر رنک سایت تان را با کلمه کلیدی اصلی که، سایت تان سئو شده است. رو مورد بررسی قرار دهید. که این کار هر هفته یک بار لازم است.

رنک مقاله های شما

برای این که شما از مقاله ایی که برای شما تولید شده است؛ و برای تان بارگذاری کرده‌اند مطمئن شوید. باید با استفاده از این کاینگ نیتو که ورود به صورت ناشناس گوگل است؛ این کار را صورت دهید. تا از نتیجه به دست آمده نیز اطمینال حاصل نمایید.

چرایی انجام بررسی کار انجام شده

شما در هرصورت برای اینکه در حوزه دیجیتال برند شوید؛ باید هزینه نمایید. حال چه این هزینه در شرکت خودتان باشد و چه، به وسیله یک شرکت واسطه باز به این وسیله شما درحال خرج کردن برای انجام این هزینه ها هستید. پس نباید به صورت ساده از کنار این قضیه عبور کنید؛ و خودتان هم به صورت مستمر این کار را  صورت دهید.

سفارش طراحی سایت استاتیک یا داینامیک؟

شما برای سفارش طراحی سایت تان تا به حال به این توجه نموده‌اید که، شما چه سایتی مورد نیاز شما است؟ این سایت باید به صورت ثابت باشد یا پویا؟ اصلان این دو مفهوم به چه معناست؟ در ادامه این دومعنا را برای شما تعریف خواهیم کرد.

سایت استاتیک

سایت های استاتیک یک قابلیت به صورت ساده دارد که، فقط به همان صورت ثابت و بدون تغییر مانند دیگر رقبایتان باشد. که خیلی تفاوتی با دیگران نداشته و بیشتر برای کارهای ثابت و معمولی است.

سایت های داینامیک در سفارش طراحی سایت

برای سایت های داینامیک این نکته را باید به شما گوش زد کنم؛ که این سایت ها برای رفع نیاز کاربران هستند. و این گونه سایت ها نیاز دارند که تغییراتی دائم در سایت، برای رفع نیاز کاربر در سایت نیز داشته باشد.

جمع بندی

تا اینجای مقاله شما با موضوعات زیادی از جمله انواع سایت ها، نحوه طراحی آنها و… نیز آشنا شده‌اید. حال شما باید اینجا تصمیم بگیرید که، شما آیا قصد طراحی سایت دارید؟ دوست دارید در چه حوزه ایی در طراحی سایت سرمایه گذاری داشته باشید؟ همه اینها وابسته به تصمیم شماست.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها با ما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی