ویستاوب

خدمات و سفارش تولید محتوا | با کیفیت بالا و قیمت مناسب

شرکت ویستا شرکتی با خدمات مختلف از جمله طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات گوگل، تولید محتوا و هاست ودامین است. که به شما در این زمینه بهترین خدمات را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای بهره مندی از این خدمات به ویستا یک سفارش ساده دهید؛ تا ما بهترین کیفیت کارمان را به شما ارائه دهیم. از همین رو در این مقاله ما درمورد یکی از خدماتمان که، خدمات و سفارش تولید محتوا است؛ به شما راهنمایی کامل و جامعی داشته باشیم.

مخطبان عزیز خیلی ممنون که این مقاله را برای خواندن انتخاب کردید؛ لطفا ادامه مقاله را همراه ویستا باشید.

خدمات و سفارش تولید محتوا

ویستا خدماتی که به شما مشتریان عزیز می‌دهد؛ این است که می‌توانید اگر برای سئو بهتر سایت‌تان نیاز به محتوایی با کیفیت وکار شده دارید. به کارشناسان خبره و مجرب ما سفارش دهید؛ تا این محتوا با کمترین زمان ممکنه آماده و برای بارگذاری در سایت شما آماده شود.

اما این محتواها شامل چه محتوایی خواهد شد؟ آیا محتوایی شما از ما می‌خواهید به غیراز محتوای متنی است؟ شرکت ویستا آمادگی ارائه چگونه خدمات محتوایی رو به شما دارد؟ این سوالات را در ادامه به شما جواب خواهیم داد.

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی یکی از رایج ترین راه کارهای افزایش سئوی سایت، شما خواهد بود. چون که امروزه هرکس برای سوال خود در موتورهای جستوجو مانند گوگل، سوال خود را سرچ می‌کند. و گوگل آن محتوا را به کاربر نمایش می‌دهد؛ که اغلب این محتواها هم به صورت متنی هستند. این محتواهای متنی راحت ترین شیوه تولید محتوا، برای غالب سایت ها نیز به شمار می‌آید.خدمات و سفارش تولید محتوا

اما گوگل چه محتواهایی رو به گوگل نمایش می‌دهد؟ چرا یکسری مقالات رنک اول گوگل هستند ویکسری دیگر در رنک های پایین تر از سایر مقالات؟ این جواب رو باید از الگوریتم های گوگل بگیرید؛ که چگونه تعین می‌کنند که چه محتوایی با کیفیت هستند وچه محتوایی کیفیت آن باید در جایگاه پایین تر باشند.

انواع خدمات و سفارش تولید محتوا متنی

شما برای اینکه بتوانید محتوای در سایت تان نتیجه مطلوبتان را بگیرد؛ باید مشخصه های آن محتواها رو دانسته و محتوای با کیفیت برای شما تولید شود. در این قسمت از مقاله نیز ما به شما انواع روش های تولید محتوا، برای سایت رو توضیح خواهیم داد. که این روش ها عبارت اند از:

تولید محتوا بازنویسی

در تولید محتوا به شیوه بازنویسی شما باید برای موضوع دلخواه خود نیز، یک مقاله رقیب رو به شیوه برگردان کرده وهمان را به شکلی دیگر برای مخاطب نیز بنویسید. در این شیوه شما مقاله رو به گونه دیگر ولی وفادار به اصل مطلب همان مقاله یادداشت می‌نمایید. به عنوان مثال:

ما می‌توانیم این شکل را به صورت دایره یا بیضی بسازیم.

نمونه بازنویسی شده:

ما توانایی این را داریم تا این شکل را به ۲ صورت بیضی یا دایره شکل بسازیم.

نکته درمورد تولید محتوا بازنویسی

در این شیوه تولید محتوا ممکن است شما رنک مناسبی؛ از گوگل دریافت نکنید. چون که گوگل عاشق این است که، درمورد مقاله های موضوعی در سایت‌های حرف‌های جدید وکاربردی برای مخاطبتان در سایت شما و موتورجستوجویش، توسط شما بارگذاری شود.

خدمات و سفارش تولید محتوا به شیوه تحقیقی

در این شیوه شما برای تولید مقاله باید در مورد موضوعی چندین مقاله رو، مطالعه کنید. و سپس با توجه به برداشت‌تان از محتوا و چیزهایی که برای مخاطب‌تان مهم است؛ شروع به مقاله نویسی کنید.

نکته درمورد تولید محتوا به شیوه تحقیقی

در این شیوه تولید محتوا شما احتمال رنک گرفتن مقاله‌تان توسط گوگل، بسیار بالا خواهد بود. چون شما در مورد آن موضوع مقاله‌تان یکسری توضیحات منحصر به فرد و جامع تری به مخاطب، هدفتان خواهید داد. وگوگل این مقالات رو، بیشتر می‌پسندد.

تولید محتوا کپی بردادری

شاید اینجای با خودتان بگویید که، چگونه می‌شود مقاله کپی شده در گوگل قرار داد؟ مگر گوگل آن سایت را پنالتی نمی‌کند؟ در جواب این سوال شما در ادامه خواهیم گفت که این کار؛ چگونه میسر خواهد شد!؟

محتوا کپی شده از سایت های خارجی

شما می‌توانید با کپی و ترجمه محتوا خارجی، نیز این امر را میسر گردانید. آن هم اینگونه که درمورد یک موضوع مدنظرتان در، موتورهای جستوجو به زبان خارجی سرچ کنید. و آن مقاله رو ترجمه ویکسری کارهای راست چین کردن و… را برای آن انجام دهید؛ و زمانی که شما این محتوا را برای کاربران خود در موتورهای جستوجو، منتشر خواهید کرد. گوگل سایت شما را پنالتی نخواهد کرد چون، گوگل اصلان متوجه کپی شدن محتوا نخواهد شد.خدمات و سفارش تولید محتوا

نکته درمورد تولید محتوا به شیوه کپی از سایت‌های خارجی

در این شیوه تولید محتوا چون گوگل متوجه اینکه مقاله شما؛ از چه سایت واز کجا کپی وترجمه نمی‌شود. پس شانس بالایی برای اینکه مقاله تان بتواند رنک بالایی، از گوگل دریافت نمایید رو خواهد داشت؛ اما شما فقط به این روش بسنده نفرمایید.

مطالعه کنید درباره   سفارش طراحی سایت در تهران | همه چیزهایی که باید مورد سفارش آن بدانید

محتوای تحقیقی خارجی

شما همانند محتوا فارسی که در مورد موضوعی خاصی شروع به، تحقیق و نوشتن محتوا می‌کنید. در اینجا هم شیوه کار به همان صورت است ولی این این تفاوت که شما، باید ترکیبی از روش اول تولید محتوا خارجی و تحقیقی برای محتوای فارسی، نیز انجام دهید.

که در این گونه مقالات اصلان موتورهای جستوجو هیچ شانسی برای اینکه، محتوای شما را کپی تشخیص دهند نخواهند داشت.

نکته در مورد محتوای تحقیقی خارجی

در اینگونه مقالات هم به شدت شانس شما برای، رنک گرفتن بسیار بالا خواهد بود. چون که کاری که شما برای تولید مقاله انجام داده‌اید رو، در تولید محتوا با این شیوه بسیار فوق‌العاده و کم نظیر خواهد بود. وگوگل اصلان شانسی برای کپی خواندن مقاله نخواهد داشت.

خدمات و سفارش تولید محتوا در شیوه خارجی

در این شیوه شما باید با استفاده از گوگل ترنسلیت، در مورد موضع‌تان عین کلمه آن را از گوگل بگیرید. تا گوگل عین آن نتیجه را به شما نشان داده و بعد بااستفاده‌، از همان گوگل ترنسلیت آن را ترجمه کنید. نگران نباشید که گوگل متوجه آن نخواهد شد چون گوگل، فقط با استفاده از ربات به کشف محتوای کپی می‌پردازد. وربات‌های گوگل زمانی که با محتوای مشابه فارسی شما برخورد نکنند؛ محتوای شما را کپی تشخیص نمی‌دهند.

تولید محتوا انگلیسی

در سفارش تولید محتوای متنی یکی از خدماتی که ما به شما ارائه خواهیم داد؛ تولید محتوا انگلیسی (زبان انگلیسی) خواهد بود. بسیاری از کسب وکارها که به موفقیت های بالایی دست پیدا کردند؛ تلاش دارند تا فقط موفقیت خود را درون مرز کشور نگه نداشته و به سمت تلاش های بین المللی در جهت صادرات محصولات ویا خدمات خود در خارج از کشور بروند.

این شرکت ها برای رسیدن به این هدف در فضای دیجیتال از تولید محتوا خارجی استفاده می‌کنند؛ که باعث بازاریابی در خارج از کشور برای آنها به بهترین شکل ممکن در فضای بین المللی خواهد شد.

مزیت های تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا به زبان انگلیسی در سفارش تولید محتوای متنی مزیت هایی دارد که از جمله، این مزیت ها میتوان به این موارد اشاره کرد؛ که عبارت‌اند از:

درگیرکردن مخاطب خارجی و بین المللی شما در زمینه خدمات ویا محصولات صادراتی شما

معرفی کسب وکار خود به مشتریان خواهان محصولات ویا خدمات شما در سطح بین الملل

جلو زدن از رقبای داخلی خودتان در حوزه بازاریابی برای محصولات و خدمات تان در خارج از کشور و فضای بین الملل

جهانی شدن و حضور در بازارهای بین المللی

ارتباط با مشتریان در سراسر کشورهای جهان

گسترش مشتریان شما در سراسر دنیا و بازخودرهای جهانی با تولید محتوا انگلیسی

ارتقای فعالیت های شما از داخل به خارج مرز برای بازاریابی محصولات ویا خدمات شما

کسب درآمد ارزی از فروش محصولات و خدمات‌تان از خارج از کشور

افزایش قدرت برای کسب وکار و برند شما در فضای داخلی و بین المللی کشور

گسترش ترافیک وبسایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل

چرا تولید محتوا به زبان انگلیسی

اما یک سوال که ممکن است برای شما مخاطبان عزیز پیش آمده باشد؛ این است که چرا باوجود گوگل ترنسلیت ما باید محتوا اختصاصی، به زبان انگلیسی تولید نماییم؟ آیا نمی‌توان محتواهای سایت های رقیب خارجی را ترجمه و آن را در سایت خود قرار دهیم؟

در سفارش تولید محتوای متنی برای تولید محتوا انگلیسی باید این سوال رو اینگونه به شما پاسخ بدهم؛ که موتورهای جستوجویی مانند گوگل، بینگ و… به هوش مصنوعی قوی مجهز هستند که، می‌توانند با وجود کپی و ترجمه متون مقالات ترجمه شده توسط شما آن را تشخیص دهند؛ و جلوی انتشار مقاله شما را گرفته ویا حتی سایت شما در آن موتور جستوجو پنالتی شود.

به همین دلیل است؛ که ما به شما توصیه می‌کنیم به جای ترجمه مقالات خارجی و قرار دادن آن در سایت تان از تولید محتوا اختصاصی انگلیسی استفاده نمایید.

سفارش تولید محتوای متنی زبان انگلیسی

شرکت ویستا که خود یکی از بهترین شرکت های معتبر در زمینه تولید محتوا، سئو، طراحی سایت و… به شمار می‌رود؛ که با دارا بودن بهترین کارشناسان خبره در زمینه تولید محتوا و سئوی آن، در سفارش تولید محتوای متنی به شما بهترین نوع خدمات رو ارائه خواهند داد.

تولید محتوا به زبان انگلیسی یک تخصص بسیار مهم و خطیر برای شمایی که قصد سرمایه در تولید محتوای انگلیسی را دارید؛ بسیار جای تعمل و تعقل دارد. در ادامه قصد داریم تا به شما ویژگی های یک تولید محتوا انگلیسی داشته باشد؛ به شما معرفی کنیم. که این ویژگی ها عبارت‌اند از:

مطالعه کنید درباره   کنترل پنل سی پنل چیست و چه مزایایی دارد؟

تسلط قوی به اصول تولید محتوا متنی

در انواع تولید محتوا متنی زبان انگلیسی غیرتخصصی و تخصصی تسلط داشته باشد

در نگارش محتوا انگلیسی و همین طور علائم نگارشی آن را به درستی بتواند انجام دهد

ارائه محنوا جذاب و مفید برای کاربران انگلیسی زبان شما

مهارت های نگارشی به زبان انگلیسی به بهترین شکل ممکنه را داشته باشد؛ و همین طور بتواند قواعد نگارشی رو هرچه بهتر در این حوزه رعایت کند

آشنایی به اصول بازاریابی محتوا

و همچنین آشنایی با اصول سئو برای تولید محتوا

مراحل تولید محتوای درجه یک

شما برای اینکه محتوایی درخور و بسیار عالی برای سایت شما تولید نماییم؛ باید یکسری از اقدامات قبل از سفارش تولید محتوا متنی انجام دهیم. که ما به شما این مراحل تولید محتوای درجه یک را جلوتر شرح خواهیم داد؛ اما این نکته را هم قبل شروع توضیح عرض کنم که شما به صورت، حتمی باید روی سئوی سایت خود هزینه و خرج نمایید.

تمام کسب وکارهایی که به فروش بسیار بالایی برای خدمات یا محصولات شرکت خود دست پیدا کردند؛ روی سئو و محتوا برای سایت خود سرمایه گذاری و بعد برای سایت خود تبلیغات ویا… را انجام داده‌اند.

قبل از سفارش تولید محتوا باید ۳ اقدام انجام شود؛ که هرکدام را برای شما شرح خواهیم داد. این اقدامات عبارت‌اند از:

تعین هدف محتوا

خب همانگونه که به شما اشاره کردیم؛ برای اینکه یک محتوا درخور برای سایت شما تولید محتوا شود باید یکسری اقدامات انجام شود. از جمله این اقدامات می‌توان به تعیین هدف برای تولید محتوا اشاره کرد؛ این یک نمونه از مراحل تولید محتوای درجه یک خواهد بود. شما باید برای اینکه سفارش تولید محتوای متنی دهید ابتدا، هدف خود را تعیین نمایید؛ منظور از هدف شما این است که، شما آیا برای محتوایی که سفارش می‌دهید قصد فروش دارید؟، قصد دادن اطلاعات دارید؟ و… .

برخی برای فروشگاه خود سفارش تولید محتوا می‌دهند، برخی برای سایت شرکتی خود سفارش محتوا می‌دهند و… که شما هم می‌توانید جزو افرادی باشید؛ که به ویستا سفارش محتوا خود را به هرقصد و نیتی خواهید داد. کافی ست تا شما برای تکمیل سفارشتان با ما در ارتباط باشید.

تعین مخاطب هدف

در تکمیل کارتان در بحث سفارش شما برای محتوای سایت شما قبل از انجام ثبت باید شما بدانید که برای چه کسانی و به چه قصدی تولید محتوا خواهید کرد؟ هر بیزنسی دارای مخاطب خاص خود هستند؛ یکسری کسب وکارها مخاطبنشان ورزشکاران‌اند، یکسری نجاران و… .

پس درنتیجه شما هم برای کسب درآمد درخور از سئو و محتوا داشته باشید؛ باید بدانید که از چه مخاطبانی و چه قصدی باید کسب درآمد داشته باشید. شما در زمان سفارش تولید محتوا باید به این نکته هم توجه داشته باشید؛ که قرار است مخاطب شما به وسیله محتوا جذب شود پس، باید حتمی یک محتوای بسیار جذاب برای آن مورد تولید سفارش دهید. برای اینکار باید مراحل تولید محتوای درجه یک را رعایت فرمایید.

بررسی رقبا در تولید محتوا برای خدمات و سفارش تولید محتوا

شما در گام قبلی اینکه شروع به سفارش تولید محتوا متنی برای کلمه کلیدی داشته باشید؛ باید رقبایی که برای آن محتوا تولید نموده‌اند رو، بررسی نمایید. شما برای اینکار باید مراحل زیر را رعایت فرمایید اما قبل از آن، این نکته را به شما ذکر کنم؛ که چطور است هرکسب وکاری در بازار رقابت کاری انجام دهد بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. موتورهای جستوجو هم به همین گونه هستند؛ هر محتوایی که به مخاطبان بهترین جواب ها را در همان موضوع کلمه کلیدی مدنظر دهد بیشترین استقبال و در رنک اول قرار می‌گیرد.

برای اینکه یک محتوای خوب برای سایت شما تولید شود باید این نکاتی که در مراحل تولید محتوای درجه یک به شما می‌‎گوییم؛ به درستی رعایت و مورد اجرا قرار بگیرند. این نکات عبارت‌اند از:

نکته۱:

شما ابتدا باید رقبایتان را پیدا نمایید؛ که اینکار به این وسیله صورت خواهد گرفت که شما، کلمه کلیدی که قصد سفارش تولید محتوا با آن را دارید رو سرچ و محتوای رقبایتان را بررسی می‌نمایید. بررسی در مرحله بعدی صورت خواهد گرفت؛ در اینجا شما بیشتر به وسیله اشتراک کلمه کلیدی رقبای خود را پیدا خواهید نمود.

دومین نکته:

در این مرحل شما باید محتوای رقبایتان را مورد بررسی قرار دهید که این بررسی باید به اینگونه صورت پذیرد؛ که رقبای شما کدام در بخش، محتوا قوی تر و بهتر ظاهرشده و کدام یک از نظر عملکرد ضعیف تر ظاهر شده اند. سایت هایی که عملکرد ضعیف داشته رو حذف و سایت های، باعملکرد قوی را یک جا یادداشت نمایید. این بخش که برای شما شرح داده شد؛ یکی از مراحل تولید محتوای درجه یک بسیار مهم است.

مطالعه کنید درباره   بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس | انواع افزونه پولی و رایگان

نکته سوم و مهم:

در این قسمت که بسیار مهم و پاشنه آشیلی برای تولید محتوا و سفارش تولید محتوا به شمار می‌رود؛ شما باید بررسی نمایید که رقبایتان چگونه محتوا تولید کرده‌اند رو بررسی و نقاط ضعف خود را برای اصلاح این نواقص رخ داده در سایت خود رفع نمایید.

نکته آخر

شما می‌توانید برای اینکه کلمات کلیدی که در، سایت رقبایتان به کار رفته را با ابزارهایی تحلیل رقبا استفاده نمایید؛ شما برای اینکار میتوانید از ابزارهای ایرانی مانند جت سئو و ابزارهای خارجی از اچرف استفاده نمایید.

مراحل تولید محتوای درجه یک

شما باید در سفارش تولید محتوا درجه یک برای سایت خود این مراحل طی شود؛ که این مراحل عبار‌ت‌اند از:

انتخاب موضوع مناسب

شما برای اینکه سایت شما در سئو رنک بسیار خوبی بتواند دریافت نمایید؛ باید یک موضوع مناسب و مرتبط با سایت خود انتخاب نمایید. شما نباید به این فکر نمایید که شما چگونه سایتی در اختیار دارید؛ این مهم است که سایت شما نیاز به محتوا دارد. همراه با اینکه محتوا شما باید مرتبط با حوزه کاری تان باشد؛ و هم اینکه می‌تواند برای دریافت مخاطب به شما کمک شایانی داشته باشد.

نحوه ارائه محتوایتان به مخاطبان سایت شما در خدمات و سفارش تولید محتوا

شما در اینجا باید در مورد مواردی که در محتوایاتان قصد دارید؛ به مخاطبتان ارائه دهید به خوبی فکر و تحقیق نمایید. در زمانی که برای شما انجام سفارش تولید محتوا می‌شود؛ باید یک فرایند بسیار خوب برای مراحل تولید محتوای درجه یک درنظر گرفته شود. تا این زنجیره بتواند سایت شما به صورت درست و اصولی بالا بیاورد.

محتوای خوب باعث می‌شود؛ تا مخاطبان زمان بیشتری رو در سایت شما سپری کرده و درنهایت، روی سئوی سایت شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

نکته:

در مورد محتواهای آموزشی در سفارش تولید محتوا که شما در سایت تان کار خواهید کرد؛ باید به شما بگویم که محتواهای آموزشی ۲ ویژگی بسیار خوب خواهند داشت. این ویژگی ها عبارت‌اند از:

محتوای شما قابل سنجیدن با دیگر محتواها خواهد بود

و

ساده، قابل درک، روشن، خاص و واضح باشند.

قابل فهم برای آحاد باشد در مراحل تولید محتوای درجه یک

این به این معنا خواهد بود که شما باید در مراحل تولید محتوای درجه یک محتوایی رو تحویل بگیرید؛ که هرکس با خواندن محتوای سایت شما بتواند از موضوع و مفهوم آن سردر بیاورد. در مورد نحوه کار بیان نمایید، در سطح مطلوب باید نوشته شود؛ به این منظور که بتواند به راحتی هرچه تمام تر مفهوم را به مخاطبان شما منتقل نمایید.

تحقیقی باشد

مقاله‌ایی که برای شما نوشته می‌شود؛ میتواند به دو حالت باشد. حالت اول بازنویسی مقاله‌ایی باشد؛ یعنی از روی مقاله‌ایی دیگر با کمی تغیرات نوشته شده و به شما تحویل داده می‌شود. حالت دوم این که یک مقاله تحقیقاتی براساس یافته ها و مطالعاتی که در سطح وب انجام شده نوشته شود؛ که بهترین نوع سفارش تولید محتوا همین دست از محتوا خواهد بود.

پارامتری(رفتاری) باشد

به صورت رفتاری نوشته شود؛ یعنی اینکه شما باید طوری محتوا شما تنظیم شده باشد که بتوان، با استفاده از آن به نتایجی که مخاطب دنبال آن است دست یابد. این نوشته معیاری باید ۳ ویژگی داشته باشد؛ که این ویژگی ها عبارت‌اند:

گفتن هدف به صورت دقیق به مخاطب و قابل اندازه گیری باشد

شرایطی در آن فراهم باشد؛ تا مخاطب به راحتی هرچه تمام تر بتواند از محتوای شما خواسته خود را دریابد.

و

ملاک ها و معیارهایی داشته باشد؛ که به وسیله آن بتواند میزان پیشرفت و سنجش را در رسیدن به اهداف درک نماید که، شما در مراحل تولید محتوا باید به آن توجه داشته باشید.

کپی کردن محتوا فارسی در خدمات و سفارش تولید محتوا

شما اگر در تولید محتوا فارسی عین‌‌ان محتوا را کپی نمایید به صورت حتم، آن محتوا باعث پنالتی شدن سایت‌تان خواهد شد. اما اگر شما در محتوا ذکر کنید که این محتوا، برگرفته شده از، کدام سایت است. یااینکه در یوست خود قسمت پیشرفته در کنونیکال آدرس صفحه سایت رو، وارد نمایید. گوگل دیگر از شما ایراد کپی کاری محتوا را نخواهد گرفت که این کار، بیشتر برای سایت‌های خبرگزاری انجام خواهد شد.خدمات و سفارش تولید محتوا

سخن آخر

عزیزان تا اینجا مقاله شما با موارد بسیاری از جمله انواع محتوا، روش های تولید محتوا و… نیز آشنا شده اید. شما می‌توانید برای سفارش تولید محتوا با ویستا در ارتباط باشید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را درقسمت کامنت ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی