تولید محتوا

تولید محتوا با هوش مصنوعی + ابزارهای کاربردی رایگان

تولید محتوا یکی از اصول بسیار مهم در امر سئو محسوب می‌شود. که شما برای سئو سایت‌تان روی آن، سرمایه گذاری کنید. اما خب به طور حتم می‌دانید که تولید محتوا به صورت دستی که، یک نیروی کار آن را برای شما انجام دهد. ممکن است زمان بر باشد از همین رو شما می‌توانید با استفاده از، تولید محتوا با هوش مصنوعی کار خود را هم انجام دهید. که در این امر نکات و مواردی وجود دارد که در ادامه مقاله به شما اشاره خواهیم کرد.

در این مقاله شما با تولید محتوا با هوش مصنوعی، ابزارهای آن، مزیت های آن و… نیز آشنا خواهید شد. ادامه مقاله رو همراه ما باشید.

تولید محتوای متفاوت با هوش مصنوعی

تولید محتوا متفاوت با هوش مصنوعی به این معناست که، موتور تولید کننده محتوا با هوش مصنوعی (نرم افزار) برای شما مقاله دلخواه شما را تولید می‌کند؛ و به شما تحویل خواهد داد. این ابزار توانایی آن را دارد که محتواهای مختلفی از جمله، محتوای سوشال مدیا، فروشگاه‌های انلاین، کتاب‌های ااکترونیکی، فهرست های محصولات، صفحات فرود و… تا تصویر را، برای شما نیز انجام خواهد داد.

ابزارهای متعددی در بحث تولید محتوا با هوش مصنوعی در موتور جستوجو، وجود دارد. که شما می‌توانید با یک سرچ، آنها را پیدا کنید؛ البته که در انتهای مقاله ما به شما تعدادی از این ابزارها رو، برای تولید محتوا متنی به شما معرفی خواهیم کرد.

نحوه کار این ابزار

این ابزار به این شکل کار می‌کنند که شما می‌توانید به آنها، به صورت انبوه وبا یک کلیک تعداد انبوه تحویل دهند. و برخی دیگر توانایی کمتری برای انجام این کار دارند که شما، حتمی باید چند تا از این ربات ها امتحان وبررسی نمایید؛ تا نحوه کارشان را یادبگیرید.

مطالعه کنید درباره   بهترین محتوا از نظر گوگل

تولید محتوا با هوش مصنوعی و نحوه انجام کار توسط آن

ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی نیز خودشان به خودی خود، برای شما محتوایی تولید نخواهند کرد؛ بلکه شما باید برای تولید محتوای دلخواه خود، به آن موضوعات، لحن صدا و… را در آن وارد کنید. این ابزار با استفاده از ۲ ساختار زبان ژنی و زبان طبیعی خود که با زبان طبیعی پردازش انجام می‌شود؛ و از انسان ها آن را یاد می‌گیرند آن را انجام دهند.

در زمان تولید محتوا توسط این ابزار شما باید به آن جزئیاتی مانند تعداد کلمات، شرح کوتاهی از درخواست خود را ویا… را برای آن وراد نمایید؛ تا هوش مصنوعی با استفاده از این داده‌ها برای شما، محتوا را تولید نمایید. و عین چیزی رو که می‌خواهید از آن تحویل بگیرید.تولید محتوا با هوش مصنوعی

کار هوش مصنوعی

هوش مصنوعی اینگونه عمل می‌کند که، هرچقدر شما با آن کار کنید و چالش کشیده شود. بیشتر یاد خواهد گرفت و با بینش شما آشنایی بیشتری پیدا خواهد کرد.

این ابزار خوبی های دیگری هم دارد این است که، علاوه بر تولید محتوا با هوش مصنوعی به شما موضوع دهد. یا اینکه به شما بگوید چگونه برای موضوع محتوا تولید کنید؛ یا در مورد آن موضوع در آن چه چیزهایی رو بنویسید. که این یکی از بهترین مزیت های هوش مصنوعی به شمار می‌آید.

مراقبت هنگام کار

هنگام تولید محتوا با هوش مصنوعی به این موضوع دقت کنید؛ که اگر هوش مصنوعی به شما نکات که باید در مورد آن در مقاله بنویسید. شما حتمی در هنگام نگارش آن را به دقت مورد بررسی قرار داده باشید.

مطالعه کنید درباره   گوگل دیسکاور (Google Discover) چیست؟| نحوه فعالسازی + نکات????

ابزارهای مختلف هوش مصنوعی این کار را با توجه به استراتژی که، برای آنها تعین می‌کنید. از میان مقالات دیگر می‌گردند و از دل آنها موضوعات مختلف را، برای شما استخراج خواهند کرد. و حوزه های قبلی رو پوشش می‌دهند؛ و جاهایی رو که باید تحت پوشش قرار دهید رو به شما نمایش می‌دهد.

به این وسیله شما می‌‌توانید یک مقاله با کیفیت و جامع در موتورهای جستوجو نیز، داشته باشید. و این نوید رو به شما می‌دهد که نسبت به رقبایتان مقاله با کیفیت تر، بهتر وجامع تری خواهید داشت.

چالش تولید محتوا با هوش مصنوعی با انسان

یک سوالی که برای خیلی ها پیش آمده این است که، هوش مصنوعی می‌تواند برای شغل انسان‌ها را به خطر بیندازد؟ آیا هوش مصنوعی می‌تواند باعث از بین رفتن مشاغل گوناگون انسان‌هاشود؟ در جواب باید به شما این را بگویم که هوش مصنوعی با توجه به، قدرتی که برای انجام کارها دارد. اما توانایی خلاقیت به خرج دادن برای تولید محتوا ویا هرچیز دیگری را، نخواهد داشت. و حتمی باید یک انسان برای انجام کارها کنار آن باشد.

اما این ابزار می‌‌تواند باعث از بین رفتن مشاغل زیادی، در حوزه های مختلف شود.تولید محتوا با هوش مصنوعی

ابزارها تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا متنی و تصویری با گسترش تکنولوژی نیز امروزه، کاری دور از ذهن نخواهد بود. و با ابزارهای برندهای مختلف که به شما معرفی می‌کنیم انجام دهید. این برندها عبارت‌اند از:

چت جی پی تی

چت جی پی تی یکی از بزرگترین غول‌های فناوری هوش مصنوعی، محسوب می‌شود. که توانایی آن را دارد که با استفاده از توانایی که برای آن تعریف شده است بتواند برای شما، محتوای مدنظرتان را تولید نمایید.

مطالعه کنید درباره   استراتژی محتوا یا Content Strategy چیست؟

این ابزار در حدود یک یا ۲سال پیش توسط گوگل خریداری شده؛ واکنون این شرکت زیر مجموعه گوگلی است. که خود در حوزه هوش مصنوعی غولی عظیمی بوده و حرف‌ها، برای گفتن دارد.

در حال حاضر چت جی پی تی اعلام کرده؛ که در حال توسعه زیرساخت ها برای، هوش مصنوعی خود است. تا شما بتوانید با اسفتاده از متن و تصویر با چت جی پی تی۴ ارتباط برقرار نمایید.

شما می‌توانید در مورد ویستا نیز بیشتر بدانید.

سیستم پاسخ دهی چت جی پی تی

چت جی پی تی برای راحتی هرچه بیشتر کاربرانش، سیستمی درنظر گرفته است. که توسط آن شما می‌توانید با استفاده از آن با چت جی پی تی؛ مکالمه کنید. و خواسته های خود را به اون بگویید و چت آن را برای شما؛ پاسخ خواهد داد.

که این کار توسط چت باعث کوتاه کردن زمان کار شما خواهد شد. و درعین حال شما دیگر نیازی به گشتن بسیار به دنبال، خواسته خود نخواهید بود.

خواسته هایی که برای شما قابل اجرا خواهد بودعبارت‌اند از‌نا‌ان:

نوشته محتوا در حد یک پارگراف تا هرچه قدر که بخواهید.

انحام ترجمه متون

کد نویسی

نوشتن داستان یا اشعار

و

معرفی ابزارهای رایگان هوش مصنوعی

  • Scalenut

  • Copy.ai

  • Optimo

  • Lumen5

  • Simplified

  • Wavve

  • Dall-E

تولید محتوا با هوش مصنوعی

اشکال زدایی

جمع بندی

عزیزان این مقاله آپدیت خواهد شد و شما اطلاعات بیشتری درمورد این موارد خواهید گرفت. اما شما در همین حد بدانید هوش مصنوعی یک ابزار کمکی برای به حساب می‌آید که میتواند انجام کارها را برای ما راحتر از قبل نمایید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی