طراحی سایتوردپرسویستاوب

تغییر برچسب حراج ووکامرس روی محصولات

شما به عنوان ادمین یک سایت فروشگاهی به دنبال، تغییر برچسب حراج ووکامرس روی محصولات شرکت‌تان هستید؟ اما روش های انجام این تغییر را نمی‌دانید؟ در این مقاله ما به شما روش های تغییر این برچسب ها رو آموزش خواهیم داد. تا شما بتوانید به راحت ترین شکل ممکن، و بدون مشکلی کار خود را انجام دهید.

ادامه مقاله رو با ویستا همراه باشید.

تغییر برچسب حراج ووکامرس روی محصولات

در ووکامرس یک سری برچسب وجود دارد؛ که برای حراج محصولات تخفیف‌دار کاربرد دارد. گاها ممکن است که شما بخواهید به جای حراج از عنوانی دیگر مانند “پیشنهاد ویژه” یا “تخفیف ویژه” استفاده نمایید. در ادامه این مقاله ما به شما ۳ روش تغییر برچسب حراج ووکامرس روی محصولات، را آموزش خواهیم داد.

اولین روش

در این روش شما باید از تغییر برچسب “sale” در فایل ترجمه ووکامرس استفاده نمایید؛ از همین رو شما به این مسیر بروید. wp-content > plugins > woocommerce > i18n > languages و فایل woocommerce.pot پیدا و با ویرایشگر متنی باز کنید.

در این فایل شما بعد پیدا کردن شما باید عنوان “sale” را پیدا کنید. وبعد از آن فایل رو به فرمت po ذخیره نمایید. سپس فایل ترجمه رو دانلود کنید؛ ترجمه دلخواه خودتان را جای آن قرار دهید. بعد از انجام این مراحل mo. را ایجاد و در فایل wp-content/languages/woocommerce قرار و ذخیره کنید. و نام فایل رو به صورت woocommerce_fa_IR.mo نام گذاری کنید.تغییر برچسب حراج ووکامرس روی محصولات

دومین روش تغییر برچسب حراج ووکامرس روی محصولات

در این روش شما باید در فایل functions.php کد پی اچ پی محصولات برای تغییر برچسب “sale” جایگزین کنید. برای این کار با این کد شما می‌توانید کدی که در اختیار شما قرار می‌دهیم؛ در انتهای functions.php جایگذاری کنید.

function change_sale_text( $text ) {

مطالعه کنید درباره   آموزش تغییر آیکون سایت (favicon) در وردپرس

if( $text === ‘Sale!’ ) {

$text = ‘تخفیف ویژه’;

}

return $text;

}

add_filter( ‘woocommerce_sale_flash’, ‘change_sale_text’, 10, 1 );

به همین راحتی و خوشمزگی متن شما تغییر نمود.

بعد از اینکه کد را در فایل جایگذاری کردید؛ آن را سیو کنید. وبعد فایل مجدد بارگذاری کنید؛ تا تغییرات شما اعمال شود. در نهایت برچسب شما با متن دلخواه تغییر خواهد کرد؛ مانند “حراج فوق العاده”تغییر برچسب حراج ووکامرس روی محصولات

سومین روش

در این روش شما می‌توانید با ایجاد تغییر در قالب وردپرس، از طریق ووکامرس این کار را انجام دهید. برای انجام این کار ابتدا به پوشه قالب سایت، خود رفته و سپس پوشه ووکامرس خودتان را پیدا نمایید.

به صورت معمول این پوشه در “wp-content/themes/your-theme/woocommerce/” جای دارد. و سپس نام قالبتان را مانند “my-theme”  (به جای آن نام قالب خود ببینید) را پیدا نمایید.

زمانی که به پوشه ووکامرس خود وارد شدید؛ یک نام جدید با اسم “single-product” تولید نمایید. برای انجام این کار روی “New Folder” کلیک و نامی که به شما اشاره کردیم؛ رو قرار دهید.

در اینجا برای تغییر برچسب باید یک فایل جدید طبق روشی که به شما گفتیم؛ ایجاد کنید. و نام آن را “sale-flash.php” بگذارید. و بعد این کد را در این فایل قرار دهید:

<?php

/**

* Sale flash

*/

if ( ! defined( ‘ABSPATH’ ) ) {

exit; // Exit if accessed directly

}

global $product;

if ( ! $product->is_on_sale() ) {

return;

}

?>

<span class=”onsale”>YOUR NEW LABEL HERE</span>

در نهایت می‌توانید به جای “YOUR NEW LABEL HERE” با متن دلخواه خود که مدنظرتان است؛ بجای برچسب “sale” جایگزین نمایید. و بعد انجام این مراحل فایل رو حتمی ذخیره نمایید.

نکته

شما برای اینکه اگر مشکلی برایتان پیش آمد؛ قبل انجام یکی از این مراحل یک بک آپ از سایت خود داشته باشید. تا اگر این مشکل ایجاد شد؛ به سرعت اقدام نمایید.تغییر برچسب حراج ووکامرس روی محصولات

مطالعه کنید درباره   دوره آموزشی طراحی سایت

جمع بندی

تا اینجای مقاله شما با ۳ روش تغییر برچسب آشنا شده‌اید. حال شما می‌توانید با انتخاب یکی از این روش ها می‌توانید؛ برچسب خود را تغییر دهید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی