سئو و بهینه‌سازی

سفارش تولید محتوا

شاید شما به عنوان دارنده یک کسب و کار استارت آپی که همه کسب و کار آن؛ از جمله فرایند بازاریابی، مشتری یابی و… را با کار سایت انجام میدهد. به فکر آن باشد که برای سئو سایت خود باید چه، اقدامی نیز انجام دهد. سایت نیز به وسیله محتوا سئو می‌شود که، این موضوع اهمیت کیفیت و کمیت محتوا سایت شما نشان میدهد. و شما باید برای سایتتان نیز یا خود تولید محتوا انجام دهید یا، سفارش تولید محتوا به یک شرکت معتبر در این زمینه را نیز انجام دهید.

در ادامه این مقاله  از بلاگ ویستاوب نیز ما باشما در مورد مواردی از جمله؛ تولید محتوا، اهمیت آن، محتوا سئو، تعین کلمات کلیدی و… نیز باشما صحبت خواهیم کرد.

سفارش تولید محتوا متنی به چه معناست؟

سفارش تولید محتوای متنی به معنای ارائه درخواست توسط مشتری به شرکتی مانند ویستا، برای تولید محتوا و پرداخت مشتری به شرکت برای تولید محتوای اختصاصی برای سایت شما، و سئو بیس شده است. این محتواها می‌تواند شامل متن و تصویر برای شما، درخواست کننده باشد.

مراحل سفارش تولید محتوا

تعین عنوان و کلمات کلیدی اصلی و فرعی مقاله‌ها

مشخص کردن مخاطبان هدف

ساخته شدن محتوا سئو بیس شده طبق منابع معتبر

ویراستاری توسط تیم خبره تولید محتوا شرکت

مراحل تولید محتوا

تولید محتوا دارای مراحلی است؛ که شما باید از آن اطلاع داشته باشید. این مراحل عبارت‌اند از: ایجاد تقویم محتوایی، تحقیق کلمات کلیدی، بررسی محتوا، طراحی استراتژی تولید محتوا و در آخر ایجاد محتوا برای سایت شماست؛ تا درنهایت شما بتوانید برای سایت خودتان نیز نتایج مدنظرتان را کسب نمایید.

اهمیت و نقطه شروع تولید محتوا

تولید محتوا از این حیث دارای اهمیت است؛ که ابزاری بسیار خوب برای سئوی سایت شما به شمار می‌رود. در کنار آن شما به وسیله آن برای سایت خود مخاطبان هدف سایت و همین طور ارائه ارزش به مخاطبانتان خواهید داد.

پس شما باید برای سفارش تولید محتوا سایت‌تان ابتدا موضوع سایت خود را مشخص کنید؛ و محتوایی تولید کنید که برای مخاطبانتان جذاب و جذب کننده باشد. برای این کار ابتدا باید توسط متخصص سئو سایت، کلمه کلیدی مرتبط با استراتژی سایت شما و مخاطبان هدفتان کلمه کلیدی پیدا شود.

هم اینکه که شما باید برای اینکار باید رقبای شما، تحلیل سئو شوند؛ تا مشخص شوند که آنها از چه کلمات کلیدی سایت‌شان رتبه گرفته است. در کنار آن بهتر است برای اینکه سایت شما رویه منظمی پیدا کند؛ برای محتواهای تولیدی سایت‌تان یک تقویم محتوایی در نظر داشته باشید.

این تقویم می‌تواند برای مقاله‌ها، خبرنامه های ایمیلی، شبکه های اجتماعی و… باشد. در تولید محتوا علاوه برمحتوا جذاب، شما در محتوا باید تصاویر یا ویدیویی جذاب قرار دهید؛ تا هم مخاطبان بیشتری جذب کنید وهم در سئوی سایت شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.سفارش تولید محتوا

اهمیت تولید محتوا

همان طور که به شما بالاتر نیز اشاره داشتیم، سایت نیز امروزه تبدیل به یک راه و استراتژی برای بازاریابی و فروش کسب وکار نیز شده است. و بیزینس های کوچک و بزرگی نیز امروزه برای گسترش کار خود به سایت و سئو آن، روی آورده اند. اما این نکته را هم باید به شما ذکر کنم که، یک سایت و سئو آن به چه طروقی نیز انجام می‌شود؟

در حقیقت باید به عنوان یک سئو کار در شرکت ویستا، این را به شما بگویم که پادشاه سئو سایت نیز محتوا آن است، که این پادشاه هم باید از کیفیت و کمیت قابل قبولی نیز برخوردار باشند. که در ادامه در مورد محتوا با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

امروزه کسب وکارهای زیادی به سمت طراحی سایت و سئوی آن رفته؛ و سرمایه گذاری کرده‌اند. اما دلیل و اهمیت سئو سایت برای رشد کسب وکار چیست؟ برای چه باید در این حوزه سرمایه گذاری کنیم؟ آیا سرمایه‌ایی که در اینجا خرج می‌کنیم؛ برای ما بازگشت سرمایه و سود‌آوری خواهد داشت؟ همه این سوالاتی که برای شما در حوزه سئو، سفارش تولید محتوا و طراحی سایت پیش آمده؛ سوالات به حقی بوده و ما آماده‌ایم که به تمامی سوالات شما در این حوزه پاسخگو باشیم.

پس ادامه این قسمت رو حتمی با ویستا همراهی کنید.

خب می‌دانید که در بحث سفارش تولید محتوا برای سایت شما هرشرکت ویا نیروی، تولید کننده محتوایی باید با جدیدترین‌ الگوریتم‌ های گوگل کدامند آشنا باشد. از همین روست که ما باید به عنوان متخصصان تولید محتوا و سئو باید با این الگورتیم‌ها آشنا شده؛ و بتوانیم براساس این الگوریتم ها کار خودمان و شما را پیش ببریم. در جلوتر ما به شما درمورد الگوریتم های گوگل و همین طور یکسری مقدمات که خوب است؛ بدانید صحبت خواهیم داشت.

در جلوتر ما به شما ابتدا مفهومی از الگوریتم های گوگل رو معرفی خواهیم نمود.

مفهوم الگوریتم گوگل چیست؟ مهم در سفارش تولید محتوا

در مبحث اینکه جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند باید به شما عرض کنم؛ که شما قبل از اینکه به سمت شناخت الگوریتم های گوگل بروید بهتراست تا، با مفاهیم اولیه آن آشنا شوید. الگوریتم های گوگل یک مجموعه از دستورالعمل هایی هستند که به صورت دقیق و با نهایت جزئیات مراحل سئو را بیان کرده؛ و به شما در بهینه سازی صفحات سایت‌تان هدف به شما می‌دهد.

به عنوان مثال زمانی که شما در سوشال مدیایی مانند اینستاگرام روی پستی یا روی استوری تعامل نشان می‌دهید؛ اینستاگرام آن را متوجه شده و به صورت مدام در اکسپلور به شما چنین پست هایی رو نمایش می‌دهد. شما میتوانید جهت اطمینال برای موفقیت در امر سئو از سفارش تولید محتوا استفاده نمایید.

چالش های گوگل در ایندکس مقالات در جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند

با توجه به اینکه کاربران زیادی در موتور جستجو گوگل وجود دارند؛ و درکنار آن سایت ها و مشاغل زیادی وجود دارد که در این فضا شروع به کسب درآمد از این فضا هستند. پس باید چیزی وجود داشته باشد که، گوگل بتواند براساس آن به محتواهایی که می‌خواهد در موتور جستجویش منتشر کند؛ نظارت داشته باشد.

برای این نظارت که محتوایی کپی نباشد، از کیفیت لازم برخوردار باشد، سئو کلاه سیاه و… در آن اجرا نشده باشد؛ به طور قطع باید این الگوریتم ها باشند. از چالش ها و فاکتورهایی که باید مراقب باشد تا، سفارش تولید محتوا به درستی انجام شده یا اتفاقاتی که بخواهد سرگوگل کلاه بذارد نباشد؛ باید این فاکتورها رعایت شود. از این فاکتورها میتوان به مواردی مانند: محتوا باکیفیت، سرعت وبسایت، تجربه کاربری، بک لینک ها و… را به صورت مدام بررسی کنند.

پس بسیار مهم است؛ که بدانید جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند. تا در زمان تولید محتوا ویا ایندکس آن در موتور جستجویی مانند گوگل به مشکل برخورد نکنید.

اهداف ایجاد الگوریتم های گوگل برای سفارش تولید محتوا

به راستی تا به حال با خود فکر کرده‌اید که، چرا الگوریتم های گوگل به وجود آمده و ما باید طبق آنها سفارش تولید محتوا و سئوی سایت رو انجام دهیم. در ادامه ما به شما ۲ دلیل بسیار مهم برای وجود این الگوریتم ها را بیان خواهیم کرد؛ پس حتمی ادامه این بحث رو با دقت مورد مطالعه قرار دهید.

ارتقا کارایی و دقت موتور جستجویی مانند گوگل

گوگل رتبه نخست موتورهای جستجو در جهان را دراختیار خود دارد؛ وبرای به دست آوردن این رتبه و حفظ آن از الگورتیم های خود به خوبی بهره می‌برد. درکنار همه این مواردی که برای حفظ و به دست آوردن رتبه یک موتورهای جستجو به شما عنوان کردیم؛ از تکنولوژی های پیشرفته‌ایی برای حفظ جایگاه خود بهره گرفته که از جلمه آنها، میتوان به ماشین لرنینگ و همینطور هوش مصنوعی اشاره کرد.

ارتقا رتبه بندی

دلیل دومی که بسیار مهمه و باعث شده تا در بحث جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند گوگل روی این الگوریتم‌ها متمرکز شده؛ و سرمایه گذاری کرده میتوان به افزایش دقت در رتبه بندی صفحات و مقالات مختلف اشاره داشت. به عنوان مثال زمانی که شما درمورد موضوعی در گوگل شروع به سرچ می‌کنید؛ وبه دنبال بهترین مقاله برای رسیدن به سوال جوابتان هستید این الگوریتم ها، بهترین مقاله رو براساس معیارهایی که گوگل و این الگوریتم های برای موتور جستجو تعریف کرده‌اند مقالات رو در، رتبه بندی مختلف قرار می‌دهند.

جدیدترین الگوریتم های گوگل برای رعایت در سفارش تولید محتوا

در ادامه ما به شما درمورد چند مورد از جدیدترین الگوریتم های گوگل توضیح خواهیم داد؛ که عبارت‌اند از:

الگوریتم به روزرسانی محتوای مفید اولین در لیست جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند

این الگوریتم که از جدیدترین های موتورجستجو گوگل به شمار می‌رود؛ در سال ۲۰۲۲ معرفی شده است. هدف گوگل از انتشار این الگوریتم درواقع برای مخاطبان خاصی است؛ که به دنبال محتوایی تخصصی در موتورهای جستجو هستند. و همچین این سفارش تولید محتوا قابل اعتماد، معتبر و برآورده کننده نیازها و خواسته کاربران خواهد بود؛ که این الگوریتم در گوگل تا به حال ۴ بار آپدیت و از مهم ترین و جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند به شمار می‌رود.

الگوریتم نقد و بررسی خدمات ویا محصولات

این الگوریتم گرچه جزو الگوریتم های جدیدی در گوگل به حساب نمی‌اید؛ اما ما به خاطر آپدیت های مداوم، ناآشنایی بعضی سئوکاران با تجربه و… این رو در این لیست برای شما آورده‌ایم. هدف از انتشار این الگوریتم توسط گوگل تعیین محتواهایی برای بررسی محصولات ویا خدمات توسط نویسده های سایت های ارائه دهنده خدمات ویا کالا به شمار می‌رود؛ جدیدترین الگورتیم های گوگل کدامند به صورت معمول این دست از مقالات ویا صفحات برای بررسی این دست دارای ویدیویی، عکس، متن و… است. که به صورت حتمی این الگوریتم باید در سفارش تولید محتوا رعایت شود.

اهیمت سئو سایت برای رشد کسب وکار در سفارش تولید محتوا

در کسب وکارهای امروزی که همه چیز به سوی دیجیتالی شدن رفته؛ بیزنس های زیادی به سمت سرمایه گذاری در سفارش تولید محتوا، سئوی سایت، طراحی سایت و… رفته و در آن سرمایه گذاری کلانی داشته‌اند. از همین روست که به شما و حتی دیگر مخاطبان مان می‌گویم؛ که اهمیت سئو سایت برای رشد کسب وکار بسیار بالا رفته است.

اما خب این اهمیت هم دارای دلایلی است؛ که در ادامه ما به شما درمورد دلایل این اهمیت توضیحاتی خواهیم داد. که این دلایل عبارت‌اند از:

رکنی اساسی در بازاریابی دیجیتال

یکی از مهم ترین ارکان اساسی اهمیت سئو سایت برای رشد کسب وکار می‌توان، به بازاریابی دیجیتال اشاره داشت. که شما می‌توانید برای بازاریابی دیجیتالی خود از سفارش تولید محتوا بهره ببرید؛ و شما با این تولید محتوا می‌توانید در بازار بسیار قوی و مستحکم دیجیتال شروع به کسب درآمدی، در خور برای کسب وکار خود باشید.

این بازاریابی دیجیتال در ۲ بحث قابل انجام است؛ یکی از این بازاریابی های دیجیتال باید به سوشال مدیاهایی، از جمله فیسبوک، اینستاگرام و… اشاره کرد. و دومین بحث باید به سئو سایت برای موتورهای جستجو اشاره نماییم.

افزایش آگاهی‌های جامعه از برند شما با سفارش تولید محتوا

یکی دیگر از دلایل اهمیت سئو سایت برای رشد کسب وکار شما، بالاتر رفتن آگاهی جامعه هدف از برند شما خواهد بود؛ که این به خودی خود باعث برندینگ شما در فضای دیجیتال خواهد شد. از مزیت های این برندیگ باید به هزینه پایین تر آن نسب به برندینگ سنتی اشاره کرد.

شما در اینگونه از برندینگ با سفارش تولید محتوا می‌توانید با کلمه کلیدی هوشمندانه و دلخواه خود، به یک برندینگ قوی دست پیدا نمایید. که خب این نسبت به تبلیغات های عمومی که شما انجام خواهید داد؛ هم مقرون به صرفه تر بوده و هم آورده بسیار بهتری برای شما خواهد داشت.

برندسازی

علاوه مورد توجه بودن سئوی سایت برای برند سازی، یکی دیگر از دلایل سئو سایت برای رشد کسب وکار باید به همین مورد، اشاره داشت. سئو سایت که همراه آن باید سفارش تولید محتوا برای سایت خود داشته باشید؛ تا بتوانید در فرایند برندسازی دیجتیالی به موفقیت های خوبی دست پیدا کنید.

سئو یکی از مزیت و خوبی های عالی که دارد؛ این است که برندسازی بسیار پایداری رو میتواند، برای شما به همراه داشته باشد. در کنار آن سئو یکی از گزینه‌های برندسازی ارزان قیمت به شمار می‌رود.

اعتماد سازی برای برند

زمانی که شما با استفاده از سئو برای بیزنس خود شروع به برندسازی می‌کنید؛ باعث می‌شوید که جامعه هدفتان به کسب وکار شما اعتماد بیشتری داشته باشند. و این یکی از بهترین حسن های اهمیت سئو سایت برای رشد کسب وکار به شمار می‌رود؛ که البته شما حتمی باید برای این کار سفارش تولید محتوا داشته باشید.

شما با این کار می‌توانید روی یک برندینگ فوق‌العاده قدرتمند و همین طور باثبات بسیار خوب حساب باز کنید؛ که این برندسازی از طریق کانال های مختلفی از جمله سوشال مدیا، سایت و… میسر خواهد بود.

جمع آوری مخاطبان جدید و مشتری های بالقوه بیشتر به وسیله سفارش تولید محتوا

شما با انجام این کار نه تنها به مشتریان بسیار خوب و جدید دست پیدا می‌کنید؛ بلکه می‌توانید توقع فروش بیشتر خدمات ویا کالاهای خود را داشته باشید. که این هم یکی دیگر از دلایل و حسن‌های اهمیت سئو سایت برای رشد کسب وکار به شمار می‌رود؛ که البته بازهم این را به شما ذکر کنم که، شما باید برای سئو سایت خود حتمی یا خودتان محتوا تولید کرده ویا دست به، سفارش تولید محتوا بزنید.

تا اینجای مقاله ما به شما در مورد موارد زیادی از مزیت های سئوی سایت به شما گفتیم؛ در جلوتر ما به شما درمورد تاثیرات سئو سایت برای رشد کسب وکار به شما توضیح خواهیم داد.

محاسن اهمیت سئو سایت برای رشد کسب وکار

از این حسن ها باید به این موارد اشاره کرد که عبارت‌اند از:

جلوزدن از رقبای حوزه دیجیتالی و کاری شما با سفارش تولید محتوا

از این اهمیت باید به جلوافتادن از رقبا در حوزه دیجیتال اشاره کرد؛ که این کار می‌تواند از چند وجه به شما کمک کند. یکی از وجهه‌ها رو باید به این رو حساب کرد؛ که اگر رقبای شما در این حوزه سرمایه گذاری نکرده باشند یا اونقدر، ماجرا را جدی نگرفته باشند شما در این حوزه از آنها جلو خواهید افتاد.

که البته باید به این موضوع اشاره کنم؛ که باید برای سئو سایت و رسیدن به اهمیت سئو سایت برای رشد کسب وکار شما باید یا خود تولید محتوا کنید یا، سفارش تولید محتوا داشته باشید.

تولید محتوای با کیفیت قوی

سفارش تولید محتوایی با کیفیت قوی از بهترین راهکارهای سئوی سایت، به شمار می‌رود؛ این راهکار از مزایایی از جمله هزینه مناسب، جذب مخاطبان هدفتان و همین طور برندینگ بسیار قوی تر مبنی بر، ارائه اطلاعات به مشتریانتان خواهد شد.

برای این تولید محتوا شما باید دو فاکتور بسیار مهم را درنظر داشته باشید؛ این که مخاطب از مقاله شما داده باارزش دریافت کند وهم، محتوای شما مخاطب مدار شده باشد. شما برای تولید محتوای مخاطب مدار باید محتوایی رو درنظر داشته باشید؛ که به نیاز مخاطبان و مسائل مشتریان رو پاسخ بدهد. این موضوع به سایت شما کمک می‌کند؛ که هم مخاطبان به سایت شما اعتماد بیشتری داشته باشند وهم به، سئوی پایدار شما کمک شایانی خواهد داشت.

مراحل تولید محتوای درجه یک

ما برای اینکه محتوایی درخور و بسیار عالی برای سایت شما تولید نماییم؛ باید یکسری از اقدامات قبل از سفارش تولید محتوا متنی انجام دهیم. که ما به شما این مراحل تولید محتوای درجه یک را جلوتر شرح خواهیم داد؛ اما این نکته را هم قبل شروع توضیح عرض کنم که شما به صورت، حتمی باید روی سئوی سایت خود هزینه و خرج نمایید.

تمام کسب وکارهایی که به فروش بسیار بالایی برای خدمات یا محصولات شرکت خود دست پیدا کردند؛ روی سئو و محتوا برای سایت خود سرمایه گذاری و بعد برای سایت خود تبلیغات ویا… را انجام داده‌اند.

قبل از سفارش تولید محتوا باید ۳ اقدام انجام شود؛ که هرکدام را برای شما شرح خواهیم داد. این اقدامات عبارت‌اند از:

تعین هدف محتوا

خب همانگونه که به شما اشاره کردیم؛ برای اینکه یک محتوا درخور برای سایت شما سفارش تولید محتوا شود باید، یکسری اقدامات انجام شود. از جمله این اقدامات می‌توان به تعیین هدف برای تولید محتوا اشاره کرد؛ این یک نمونه از مراحل تولید محتوای درجه یک خواهد بود. شما باید برای اینکه سفارش محتوای متنی دهید ابتدا، هدف خود را تعیین نمایید؛ منظور از هدف شما این است که، شما آیا برای محتوایی که سفارش می‌دهید قصد فروش دارید؟، قصد دادن اطلاعات(محتوای آموزشی) دارید؟ و… .

برخی برای فروشگاه خود سفارش تولید محتوا می‌دهند، برخی برای سایت شرکتی خود سفارش محتوا می‌دهند و… که شما هم می‌توانید جزو افرادی باشید؛ که به ویستا سفارش محتوا خود را به هرقصد و نیتی بدهید. کافی ست تا شما برای تکمیل سفارشتان با ما در ارتباط باشید.

تعین مخاطب هدف

در تکمیل کارتان در بحث سفارش شما برای محتوای سایت‌تان قبل از انجام ثبت سفارش باید بدانید که برای چه کسانی و به چه قصدی تولید محتوا خواهید کرد؟ هر بیزنسی دارای مخاطب خاص خود هستند؛ یکسری کسب وکارها مخاطبنشان ورزشکاران‌اند، یکسری تجار و… .

پس درنتیجه شما هم برای اینکه کسب درآمدی درخور از سئو و محتوا داشته باشید؛ باید بدانید که از چه مخاطبانی و چه قصدی باید کسب درآمد داشته باشید؟ شما در زمان سفارش تولید محتوا باید به این نکته هم توجه داشته باشید؛ که قرار است مخاطب شما به وسیله محتوا جذب شود پس، باید حتمی یک محتوای بسیار جذاب برای آن‌ها سفارش دهید. برای اینکار باید مراحل تولید محتوای درجه یک را رعایت فرمایید.

مطالعه کنید درباره   سئو خارجی (off page SEO) | تکنیک‌های کلیدی + نکات مهم

بررسی رقبا در تولید محتوا

شما در گام قبلی سفارش تولید محتوا متنی برای کلمه کلیدی دلخواه‌تان داشته باشید؛ باید رقبایی که برای آن موضوع محتوا تولید نموده‌اند رو، بررسی نمایید. شما برای اینکار باید مراحل زیر را رعایت فرمایید اما قبل از آن، این نکته را به شما ذکر کنم؛ که چطور است هرکسب وکاری در بازار رقابت کاری امکانات بهتری رو ارائه می‌دهند بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. موتورهای جستوجو هم به همین گونه هستند؛ هر محتوایی که به مخاطبان بهترین جواب‌ها را در همان موضوع کلمه کلیدی مدنظر دهد بیشترین استقبال و در رنک اول قرار می‌گیرد.

برای اینکه یک محتوای خوب برای سایت شما تولید شود باید این نکاتی که در مراحل تولید محتوای درجه یک به شما می‌‎گوییم؛ که اگر به درستی رعایت و مورد اجرا قرار بگیرند شما رنک، بهتری در موتور جستجو خواهید داشت. این نکات عبارت‌اند از:

نکته۱:

شما ابتدا باید رقبایتان را پیدا نمایید؛ که اینکار به این وسیله صورت خواهد گرفت که شما، کلمه کلیدی که قصد سفارش تولید محتوا با آن را دارید رو سرچ و محتوای رقبایتان را بررسی می‌کنید. بررسی در مرحله بعدی صورت خواهد گرفت؛ در اینجا شما بیشتر به وسیله اشتراک کلمه کلیدی رقبای خود را پیدا خواهید نمود.

دومین نکته:

در این مرحله شما باید محتوای رقبایتان را مورد بررسی قرار دهید که این بررسی باید به اینگونه صورت پذیرد؛ که رقبای شما کدام در بخش، محتوایی قوی تر و بهتر ظاهرشده و کدام یک از نظر عملکرد ضعیف تر ظاهر شده اند. سایت هایی که عملکرد ضعیف داشته رو حذف و سایت های، باعملکرد قوی را یک جا یادداشت نمایید. این بخش که برای شما شرح داده شد؛ یکی از مراحل تولید محتوای درجه یک بسیار مهم است.

نکته سوم و مهم:

در این قسمت که بسیار مهم و پاشنه آشیلی برای تولید محتوا و سفارش تولید محتوا به شمار می‌رود؛ شما باید بررسی نمایید که رقبایتان چگونه محتوا تولید کرده‌اند رو بررسی و نقاط ضعف خود را برای اصلاح این نواقص رخ داده در سایت خود رفع نمایید. و نقاط قوت خود را تقویت نمایید.

نکته آخر

شما می‌توانید برای اینکه کلمات کلیدی که در، سایت رقبایتان به کار رفته را با ابزارهایی تحلیل رقبا استفاده نمایید؛ شما برای اینکار میتوانید از ابزارهای ایرانی مانند جت سئو و ابزارهای خارجی مانند اچرف استفاده نمایید.

مراحل تولید محتوای درجه یک

شما باید در سفارش تولید محتوا درجه یک برای سایت خود این مراحل طی شود؛ که این مراحل عبار‌ت‌اند از:

انتخاب موضوع مناسب

شما برای اینکه سایت شما در سئو رنک بسیار خوبی بتواند دریافت نمایید؛ باید یک موضوع مناسب و مرتبط با سایت خود انتخاب نمایید. شما نباید به این فکر نمایید که شما چگونه سایتی در اختیار دارید؛ این مهم است که سایت شما نیاز به محتوا دارد. همراه با اینکه محتوا شما باید مرتبط با حوزه کاری تان باشد؛ و هم اینکه می‌تواند برای دریافت مخاطب به شما کمک شایانی داشته باشد.

نحوه ارائه محتوایتان به مخاطبان سایت شما

شما در اینجا باید در مورد مواردی که در محتوایاتان قصد دارید؛ به مخاطبتان ارائه دهید به خوبی فکر و تحقیق نمایید. در زمانی که برای شما انجام سفارش تولید محتوا می‌شود؛ باید یک فرایند بسیار خوب برای مراحل تولید محتوای درجه یک درنظر گرفته شود. تا این زنجیره بتواند سایت شما به صورت درست و اصولی بالا بیاورد.

محتوای خوب باعث می‌شود؛ تا مخاطبان زمان بیشتری رو در سایت شما سپری کرده و درنهایت، روی سئوی سایت شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

نکته:

در مورد محتواهای آموزشی در سفارش تولید محتوا که شما در سایت تان کار خواهید کرد؛ باید به شما بگویم که محتواهای آموزشی ۲ ویژگی بسیار خوب خواهند داشت. این ویژگی ها عبارت‌اند از:

محتوای شما قابل سنجیدن با دیگر محتواها خواهد بود

و

ساده، قابل درک، روشن، خاص و واضح باشند.

اصول سئو: سئو دارای ۳ زیرشاخه است؛ که در ادامه این زیرشاخه هارو برای شما تعریف خواهیم کرد.

هرآنچه که باید از سئو داخلی بدانیم

با توسعه و قدرت گرفتن موتورهای جستجو در گذر زمان، وبسایت ها وکسب وکارهایی که در این حوزه سرمایه گذاری کرده‌اند؛ رقابت آنها بسیار بیشتر از قدیم شده است. حال با این اوضاعی که در بحث سئو پیش آمده است؛ دیگر نمی‌توان امید داشت که شما با قرار دادن، محتوایی ساده بتوانید از رتبه بالای موتورهای جستجو بهره مند شوید. بهینه سازی داخلی شامل بخش هایی به نام سئو داخلی و بهینه کردن داخلی است؛ اما تا به حال با خود فکر کرده‌اید که، برای به دست آوردن رتبه بالاتر در رنک‌های موتورهای جستجو باید چه اقداماتی رو انجام داد؟

قدم اول در موتورهای جستجو

در قدم اول برای سئو داخلی در موتورهای جستجو شما باید، موضوع سایت‌تان را برای آنها مشخص و آشکار نمایید. در اینجاست که پای تحلیل سایت برای سئوی داخلی درمیان می‌آید؛ که در ادامه باید به شما ذکر کنم که شما برای انجام این کار باید در صفحه سایت‌تان از متن، رسانه، تگ های تایتل، دیسکریپشن و… و همچنین کدهای اچ تی ام ال و لینک سازی داخلی که به ساختار صفحه سایت شما را برای موتورهای جستجو عیان می‌کند؛ استفاده نمایید.

درمورد مزایای بهینه سازی

اگر شما به درستی نحوه سئو داخلی سایت خود را انجام دهید؛ مطمئن باشید که، به رنک های بالایی در موتورهای جستجو خواهید رسید. و این یک واجب برای شما خواهد بود؛ چون رقبای بسیاری در حوزه کاری شما سرمایه گذاری کرده‌اند.

ابزارهای سئو داخلی

در سئو داخلی شما به یکسری ابزار برای کمک به شما در، انجام بهینه سازی سایت‌تان نیاز خواهید داشت؛ این ابزارهای به شما در انجام سئوی سایت شما چه در سئوی خارجی، داخلی و تکنیکال کمک شایانی خواهند کرد. در ادامه این مطلب ما به شما ابزارهای سئویی رو معرفی می‌کنیم؛ تا شما بتوانید با استفاده از آنها به بهترین شکل ممکنه، بهینه سازی سایت خود را انجام داده و در موتورهای جستجو رتبه بسیار خوبی دریافت نمایید.

مزیت های این ابزارها

قبل از ادامه که به شما این ابزارها رو معرفی نماییم ابتدا بهتر است؛ که کمی از مزیت های این ابزارها رو به شما معرفی نماییم. از این مزیت‌ها میتوان به نشان دادن ایرادات سئویی سایت شما(چه بهینه سازی داخلی، خارجی و تکنیکال)، وجود تگ‌های تکراری، متن‌های جایگزین عکس و… اشاره کرد.

در ادامه شما با این ابزارها آشنا می‌شوید؛ که عبارت‌اند از:

۱-ابزار رتبه بندی SE

۲-ابزار Semrush

۳-sitechecker

۴-simalte

۵-serpstat

۶-Woorank

۷-ahref

این ابزارهایی که ما به شما معرفی کرده‌ایم؛ تنها بخشی از ابزارهای خارجی بوده‌اند که، در آنالیز سئوی سایت شما، تحلیل رقبا و… به شما کمک خواهند کرد.

اما اگر شما علاقه مند به استفاده از ابزارهای ایرانی هستید؛ می‌توانید از ۲ ابزار محبوب آن مانند میزفاتولز و جت سئو هم استفاده کنید که، از بهترین ابزارهای ایرانی به شمار می‌روند.

هرکدام از این ابزارهایی که ما به شما معرفی کرده‌ایم؛ دارای مزایایی در حوزه کاری شان هستند. و هریک در بخشی از سئو کارایی دارند؛ به عنوان مثال ابزار اچرف در تحلیل رقبا و بررسی کامل و جامع سئو سایت کاربرد دارد. یکسری دیگر برای بررسی فقط سئوی داخلی مانند woorank و simalte که به شما در بررسی اشتباهات و نقاط قوت‌تان کمک شایانی می‌کند. اما این را هم بدانید که هرکدام از این ابزاها به شما در بخش های مختلف سئو برای بهبود نتیجه بهینه سازی شما، بسیار کمک کننده خواهد بود.

مزیت ها و معایب دیگری از این ابزارها

از دیگر مزایا و معایبی که این ابزارها در کمک به بهینه سازی سایت شما خواهند داشت؛ این است که می‌‌توانند به شما حتی آدرس جایی که باید تعمیر ویا اصلاحات رو انجام دهید رو، به صورت مستقیم خواهند داد که این، خود کمک شایانی به رفع ایرادات شما خواهد کرد.

بهترین ابزارهای سئو داخلی

در بحث اینکه ما بخواهیم به شما ابزاری رو به عنوان بهترین ابزار معرفی کنیم؛ باید به شما بگویم که بهترین ابزاها ابزاری خواهد بود که بتواند، علاوه بر اینکه تجزیه و تحلیل سئو داخلی رو داشته باشد بتواند به شما در دیگر موارد، از جمله بک لینک‌ها، سئوی خارجی، تکنیکال و… به شما کمک نماید.

از این حیث ما می‌تواینم به شما ۲ ابزار خارجی سمراش و اچرف رو به شما معرفی کنیم؛ در کنار آن به شما ابزارهای ایرانی که از این قابلیت ها برخوردارند باید، ابزاری به اسم میزفاتولز اشاره کنم.

نکته

علاوه بر همه این مواردی که به شما اشاره کردیم؛ باید ابزار مورد استفاده شما به همه دامنه از جمله .ir ، .com ، .net و… نیز خدمات خود را ارائه بدهد.

تفاوت سئو داخلی و خارجی

در بحث تفاوت سئو داخلی و خارجی باید این نکته را به شما عنوان کنم؛ که تمامی موارد بهینه سازی از اهمیت ویژه‌ایی برخوردارند. چه سئوی داخلی، چه بهینه سازی خارجی و تکنیکال که شما را نمایش دادن در رنک های بالاتر موتورهای جستجو کمک شایانی خواهد داشت.

از تفاوت های داخلی وخارجی باید به این موارد اشاره کرد؛ که سئوی داخلی برای این بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد تا شما، صفحات داخلی خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. تا گوگل درک بهتری از موضوع صفحه شما داشته باشند؛ اما در سئوی خارجی شما برای اینکه بتوانید برای سئوی سایت خودتان اعتبار در خور صفحه تان جور نمایید. باید برای سایت خود مقاله ویا رپورتاژآگهی کار کرده و آنها را در سایت های دیگر که برای شما بک لینک ایجاد خواهند کرد؛ قرار دهید.

تا اینگونه بتوانید اعتبار سایت خود را در میان دیگر رقبا سرسخت حوزه کاریتان، در موتورهای جستجویی مانند گوگل افزایش دهید.

سئو خارجی برای سایت چیست؟ چرا باید به سئوی خارج از صفحات سایت اهمیت داد؟ آیا واقعان سئو خارج از صفحات وب مهم خواهد بود؟ در ادامه‌ی قصد داریم تا این موارد رو برای شما به صورت کامل شرح دهیم؛ تا شما هم از اهمیت این موضوع و سفارش تولید محتوا مطلع شده و بدانید که همانگونه که چرا باید شما روی بهینه سازی سایت به صورت داخلی و خارجی برای موتورهای جستجو و همین طور کاربران اهمیت داده و روی آن سرمایه گذاری داشته باشید؟

پس ادامه این قسمت رو حتمی همراه ما باشید؛ تا در مورد اهمیت این موضوع بیشتر آشنا شوید.

سئو خارجی همراه با سفارش تولید محتوا

در پاسخ به سوالی که برای شما پیش آمده است؛ که سئو خارجی چیست؟ باید اینگونه به شما پاسخ بدهم که، بهینه سازی خارج از صفحه برای سایت شما به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود؛ که برای سایت شما در خارج از صفحه سایت شما صورت خواهد گرفت. در گذشته بسیاری از سئوکاران حتی باتجربه از سئوی خارجی و لینک سازی در کنار سفارش تولید محتوا به جای یک دیگر استفاده می‌کردند؛ اما امروزه چک لیست های بهینه سازی خارجی به این ترتیب شده است.

چک لیست سئو خارجی

که این چک لیست عبارت است از:

لینک سازی خارجی با تاثیر بسیار خوب و بک لینک ها

بازاریابی محتوایی

برندینگ

سوشال مدیا

روابط عمومی

اینفلوئنسرمارکتینگ

انجمن ها

مناسبت ها

ارسال محتوای مهمان

پادکست ها

سندیکای محتوا فهرست های محلی

ثبت بازخوردها و نظرات

همه این موارد از چک لیست امروزی سئو خارجی که به شما ذکر کرده‌ایم؛ همه مواردی بسیار مهم است که در امر بهینه سازی صفحه سایت شما در کنار آن سفارش تولید محتوا در خارج از صفحه برای وب سایت شما از اهمیت، ویژه‌ایی برخوردار خواهد بود.

اهمیت بهینه سازی خارج از صفحه سایت در کنار سفارش تولید محتوا

بهینه کردن سایت شما در خارج از صفحه سایت دارای اهمیت های ویژه‌ایی است؛ که این اهیمت از این حیث مهمه که باعث بالارفتن اعتبار سایت شما نزد موتورهای جستجو، محبوب شدن سایت شما نزد کاربران و موتورها و قابل اعتماد شدن نزد کسب وکار شما پیش مخاطبان اشاره داشت.

چرایی اهمیت بهینه سازی خارج از سایت شما

آیا تا به حال درمورد اعتبار دامین خود در سئو خارجی فکر کرده‌اید؟ آیا میتوان گفت که سایت شما بدون داشتن این ویژگی دامین سایت شما توانایی رقابت با رقبای خود را خواهد داشت؟ این ویژگی باعث می‌شود تا سفارش تولید محتوا سایت ها با اعتبار دامین بالا نسبت به، رقبای با اعتبار دامین پایین تر در رتبه پایین تری قرار بگیرند.

از همین رو هر وبسایتی که اعتبار بالاتری در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و… داشته باشد؛ در رتبه های بالاتر و درنتیجه بازدید بیشتر وحتی درآمد بیشتری رو برای خود می‌تواند برای خود متصور شود.

شما هنگامی که از یک سایت با اعتبار بالاتر بک لینک دریافت نمایید؛ چون اون سایت از عتبار بالاتری نسبت به سایت شما برخوردار است و بعد لینک دادن، به وب سایت شما اعتبار سایت خود را با شما تقسیم می‌کند. باعث می‌شود تا رتبه سایت شما و سفارش تولید محتوا شما هم چند پله به بالاتر کشیده شود؛ که خود این امر از مهم ترین دلایل اهمیت سئوی خارجی خواهد بود.

در ادامه ما به شما چندتا از چک لیست های سئو خارجی رو توضیح خواهیم داد؛ تا شما این چک لیست هارو بهتر شناخته و درک نمایید.

ایجاد لینک در سئو خارجی با سفارش تولید محتوا

با توجه به الگوریتم های جدید گوگل لینک سازی خارجی از اهمیت، بسیار بالایی برای موتورهای جستجو برخوردار است؛ اما این نکته را هم بدانید که، چگونه لینک سازی خارجی باید، برای سایت شما انجام شود. کسب لینک از وب سایت های با اعتبار بالاتر به سایت شما کمک می‌کند؛ تا از اعتبار بسیار بهتر و بالاتری نسبت به سایر رقبای حوزه کاریتان برخوردار شوید.

این بک لینک هایی که شما از سایت های دیگر(سئو خارجی) با سفارش تولید محتوا دریافت می‌کنید؛ مانند رای اعتمادی است که به وبسایت شما و اعتبار آن داده می‌شود. شما باید در لینک سازی این هدف رو دنبال نمایید که، از سایت های با اعتبار بالا بک لینک های باکیفیت دریافت نمایید؛ همیشه این ضرب‌المثل رو به خاطر داشته باشید که کیفیت مهم‌تر از کمیت است. یعنی اینکه اگر شما ۳ تا بک لینک باکیفیت داشته باشید؛ بهتر از ۱۰ بک لینک با کیفیت پایین خواهد بود.

انواع بک لینک در سئو خارج از صفحه

در ادامه ما به شما انواع بک لینک ها رو معرفی می‌کنیم؛ که شما می‌توانید برای سایت خود ایجاد کنید. این دست از بک لینک ها عبارت‌اند از:

پیوندهای طبیعی

لینک هایی به شمار می‌رود؛ که به مقاله شما ارتباط داشته و بدون درکار بودن اجباری به وسیله نویسنده آورده خواهد شد.

پیوندهای دستی

مجموعه‌ایی از لینک ها هستند که، توسط کاربران به صورت عمد برای پیوندسازی بین صفحات ساخته خواهد شد. اگر بخواهیم برای شما مثالی بزنیم؛ باید اشتراک گذاشته شدن محتوای شما به صورت پیشنهادی توسط دیگران انجام خواهد شد.

پیوندهای خودکار

لینک هایی هستند که به صورت خودکار ایجاد خواهد شد. از این پیوندها میتوان به بخش دسته بندی آنلاین، امضا انجمن و… که به احتمال زیاد توسط ربات بدون دخالت انسانی ساخته خواهد شد.

در این جا تمام بک لینک‌هایی که برای شما تعریف شده است؛ بک لینک های رایگان بوده و در ادامه ما به شما بک لینک های پولی رو معرفی خواهیم کرد.

بک لینک های پولی

از بک لینک های پولی میتوان به بک لینک های کامنتی و رپورتاژآگهی اشاره نمود.

سئو تکنیکال

سئوتکنیکال به بهینه سازی گفته می‌شود؛ که شما قصد آن را دارید که محتوا ویا صفحاتی رو که برای سایت خود ایجاد کرده‌اید رو در موتورهای، جستجو ایندکس نمایید. که حال هر موتورجستجویی مانند گوگل، بینگ و… یک ابزار وب مستری مجزای خود را دارند؛ به عنوان مثال برای گوگل اینکار باید از ابزاری به نام گوگل سرچ کنسول استفاده شود.

علاوه براین موردی که به شما عرض کردم؛ این ابزارها و همین طور بهینه سازی تکنیکال در موارد دیگری مانند رفع ایرادات فنی مانند ریسپانسیو بودن صفحات سایت، لینک سازی های صفحات سایت، سرعت سایت و… شامل خواهد شد. که به صورت حتم شما عزیزان سئوکار ویا حتی شمایی که در سئو سررشته‌ایی ندارید؛ حتمی به این مواردی که به شما گفته‌ایم در سفارش تولید محتوا باید توجه داشته باشید.

جایگاه سئو تکنیکال در سفارش تولید محتوا

سئو تکنیکال هم از اهیمیت ویژه‌ایی در سفارش تولید محتوا برخوردار است؛ ابتدا باید به شما عرض کنم که، سئو به صورت کلی دارای ۳ زیرشاخه خواهد بود. این زیر شاخه ها عبارت‌اند از: سئو داخلی، خارجی و تکنیکال که هرکدام در جایگاه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوهم از حیث تکنیکال برای سایت از جنبه‌ایی مهم است؛ که شما باید سایت خود را برای موتورها و کاربران(مخاطبان) خود سئو نمایید. حال در ادامه و جلوتر ما به شما درمورد چرایی بهینه سازی فنی سایت شما اشاره خواهیم کرد.

چرایی بهینه سازی فنی سایت برای موتورهای جستجو

یکی از مهم‌ترین اهداف موتورها که شما سایت‌تان را در آن برای کاربرانشان سئو انجام می‌دهید؛ نمایش بهترین نتیجه‌های ممکنه برای کاربرانشان خواهد بود. موتورهای جستجوی معروفی مانند گوگل ویا… که خیلی رو این موضوع مانور می‌دهند؛ برای اینکه کاربرانشان را از دست ندهند روی نتایجی که به کاربرانشان نمایش داده می‌شود وسواس، بسیاری به خرج می‌دهند. که در سفارش تولید محتوا هم موثر خواهد بود.

مطالعه کنید درباره   جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند

پس شما برای اینکه بتوانید سایت‌‌تان و همین طور مقالاتی رو که تهیه کرده‌اید؛ در موتورهای جستجو بهترین رتبه ها رو دریافت نمایید باید به نکاتی از جمله سرعت لود سایت، ریسپانسیو بودن سایت و صفحات آن در موتورهای جستجو برای کاربران، لینک سازی برای خزش موتورها، ناوبری و… رو رعایت کنید تا، در رتبه های بالاتر این موتورهای جستجو قرار بگیرید.

اما اشتباهات فنی

اما شما باید به این موضوع توجه کنید که، اگر شما در حوزه بهینه سازی تکنیکال اشتباهی در سایت شما رخ دهد؛ و شما به موقع آن را رفع و رجوع نکنید سایت شما، ویا کسب وکار اینترنتی شما تاوان آن را خواهد داد. که اگر شما از این نکات غافل باشید سفارش تولید محتوا هم دردی از شما دوا نخواهد کرد.

پس این نکته را حتمی مورد رعایت قرار دهید که، شما برای تبدیل مخاطب به مشتری و کسب درآمد از فضای دیجیتال باید همانگونه که دیگر پارامترها مانند بهینه سازی داخلی و خارجی رو رعایت می‌کنید؛ از سئو تکنیکال هم غافل نشوید.

اهمیت سئو تکنیکال در سفارش تولید محتوا

بسیاری از صاحبین مشاغل و یا بعضان سئوکارانی که در این حوزه مشغول به کار هستند؛ از سئو تکنیکال غافل می‌شوند. و خیال می‌کنند که حالا اگر یک سایت وردپررسی دارند؛ میتوانند با چند افزونه وردپررسی این مشکلات رو رفع ورجوع کنند. اما باید این نکته را به شما عرض کنم که، همه چیز هم به این راحتی که شما می‌گویید نیست؛ و شما باید به صورت حتمی با استفاده از ابزار وبمستری هرموتور جستجویی مانند سرچ کنسول خود شما حتمی این مشکلات فنی سایت خود را رعایت فرمایید. که در زمان سفارش تولید محتوا و برای سئوی آن شما باید به این نکات اهمیت دهید.

یکی از دلایلی که باعث شده این حوزه کمی نادیده گرفته شود؛ به ظاهر پیچیده بودن آن است. از همین رو سئوکاران تازه کار یا صاحبین مشاغل آن را نادیده یا نسبت به آن، کم توجهی می‌کنند؛ که این به صورت حتم به سئوی سایت آن‌ها ضربه ویا حتی میتواند به کسب وکارشان خدشه وارد کند.

مواردی که باید رعایت شود

خب بالاتر مواردی که باید به شما درمورد سئو تکنیکال رعایت می‌شده رو بیان کردیم؛ که از جمله این موارد رو بخواهیم دوباره ذکر کنیم باید به استراتژی لینک سازی داخلی، سرعت لود صفحات، ایندکس شده صفحات و محتواها و… که به شما اشاره شده است.

مزیت اصلی بهینه سازی فنی مهم در سفارش تولید محتوا

اما از مزیت های اصلی اینکه بخواهیم برای شما شرح دهیم؛ باید بگویم که اگر شما سایت و صفحات به درستی برای موتورها بهینه شود. شما می‌‌توانید به راحت ترین شکل ممکنه در سفارش تولید محتوا از آن موتور نهایت ورودی مخاطبان وکاربران را داشته باشید؛ که به معنی ترافیک ارگانیک بالاتر و درعین حال مزایای دیگر این سئو باید به راحت تر کردن خزش، فهرست بندی و درنهایت پیمایش وب‌سایت شماست که میتواند بیشترین ورودی را از موتورهای جستوجو دریافت نمایید.

چک لیست های سئو تکنیکال

در ادامه شما با چک لیست هایی از سئو تکنیکال آشنا خواهید شد؛ که اگر شما آنها را به درستی رعایت فرمایید سفارش تولید محتوا برای سایت شما، در موتورهای جستجو رنک بسیار بالاتری دریافت خواهد کرد. این چک لیست شامل مواردی از جمله:

رعایت الگوریتم های موتور گوگل و… که شما در آن کار خواهید کرد

داشتن یک وب سایت سازگار با صفحات استاندار موبایل چون کاربران موتورهای جستجو بیشتر کاربرانشان از طریق موبایل سرچ خواهند کرد

اطمینال از سرعت لود سایت شما در موتورهای جستجو

خزش، فهرست بندی و رتبه بندی سایت شما باید توسط لینک سازی داخلی و قراردادن ناوبری آسان کنید

حذف پاپ آپ و سایر عناصر مزاحم برای کاربران و موتورهای جستجو

ایمنی وبسایت برای کاربران

ساخت یک آدرس مناسب برای موتورهای جستجو

حذف لینک های شکسته و صفحات کم یا بی ارزش از سایت تان

قرار دادن داده های سازمان یافته برای بهبود نحوه نمایش صفحات شما در نتایج

ایجاد یک فایل روبوت تی اکس تی برای نشان دادن مواردی که باید خزش شده یا نشود

تنظیم نقشه سایت به عنوان “نقشه راه”برای بهبود نمایه سازی

آیا تا به حال شده از خود سوال بپرسید که، چگونه می‌شود بدون سوال و جواب دادن در بابت موضوعی شما بتوانید به جواب دلخواه خود برسید؟ آیا ابزاری وجود دارد که این امر را برای شما محقق سازد؟ در جواب شمایی که در جستجوی این جواب هستید باید بگویم که، بله گوگل با یکی دیگر از بهترین ابزارهایش اینجاست تا این امر را محقق سازد؛ و این ابزار گوگل دیسکاور نام دارد. در جلوتر ما این ابزار رو به شما به صورت کامل و جامع معرفی خواهیم کرد؛ که این ابزار برای سفارش تولید محتوا و… چه کاربردهایی دارد.

گوگل دیسکاور

آیا تا به حال این تجربه را داشته اید؛ که یک عبارت مدنظرتان را به ابزاری بدهید و آن ابزار، به شما محتوایی رو نمایش دهد که نیاز شما رو بروآورده می‌کند؟ همه این گفته رو شما می‌توانید با ابزاری به نام Google Discover تجربه نمایید؛ از خوبی های این ابزار می‌توان به دارا بودن سرویس موبایلی برای دسترسی راحتر کاربران به آن، اشاره کرد.

گوگل دیسکاور برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده؛ و بعد از این استقبال نام خود را از فید به دیسکاور تغییر داده است. ما در این ابزار می‌توانیم برای سفارش تولید محتوا از آن استفاده کرده و با استفاده از آن، میتوانیم برای تولید محتوا هرچه باکیفیت تر در مقالات ویا سفارشات شما مشتریان عزیز محتوایی باکیفیت تر و با جذب و ترافیک بهتر برای وبسایت شما فراهم سازیم.

نحوه فعال سازی دیسکاور

شما می‌توانید برای فعال سازیGoogle Discover در مرورگر کروم خود رفته و با، ورود به صفحه اصلی مقالاتDiscover رو مشاهده کنید؛ البته بعضا ممکن است که بعضی افراد به خاطر مزاحمت ویا… آن را غیرفعال هم کرده باشند.

مزیت های گوگل دیسکاور در سفارش تولید محتوا

اما از مزیت‌های اصلی گوگل دیسکاور برای شما شرح دهیم؛ باید بگویم که گوگل برای شمایی که کاربر این موتور جستجو هستید آن را توسعه داده است. تا شما بتوانید بدون هیچ سرچی ویا… به بروزترین اخبار مدنظرتان که سرچ می‌کنید؛ رو به شما در سریع ترین زمان ممکنه نمایش دهد. این ابزار در سفارش تولید محتوا هم می‌تواند به تولید کننده محتوا در هرحوزه‌ایی که فعالیت می‌کند؛ کمک شایانی داشته باشد.

علاوه براخبار شما هم می‌توانید به محتواهای مفید، اطلاع از اخبارهای اظطراری و هشدارها و کمک به سئو سایت شما خواهد داشت؛ این کار به واسطه این است که، گوگل دیسکاور با افزایش ترافیک سایت، افزایش توجه و آگاهی از برند شما و بازدید بالا به سئو سایت شما کمک خواهد کرد.

نحوه کار Google Discover

نحوه کار با گوگل دیسکاور که شما به صورت معمول با موتور جستجو گوگل کار می‌کند؛ تفاوت دارد. در مرحله اول شما باید بدانید که Google Discover بخشی از مرورگر صفحه اصلی شما محسوب می‌شود؛ که به صورت معمول در انتهای صفحه بعد از جعبه سرچ قرار می‌گیرد.

شما در اینجا می‌توانید در یک کاروسل عمودی شکل محتواهای آن را تماشا، مطالعه و… کنید. در اینجا به شما در صورت معمول پیشنهاداتی نمایش داده می‌شود؛ که برای سفارش تولید محتوا هم مناسب هستند و این پیشنهادها حاوی مواردی از جمله اخبار روز، محتوای همیشه سبز وجدیدی هستند؛ و درخود می‌توانند حاوی مواردی از جمله عکس، متن، ویدیو و… باشند.

نحوه انتشار محتوا

به صورت کلی موتور جستجو گوگل برای اینکه محتواهای مدنظر خودش را در گوگل دیسکاور به شما نمایش دهد؛ از تکنولوژی های پیشرفته خود مانند هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ بهره می‌گیرد.

فاکتورهای پیشنهاد Google Discover برای سفارش تولید محتوا

آیا تا به حال از خودتان سوال پرسیده‌اید که، Google Discover به مخاطبان خود برچه مبنایی توصیه به مشاهده محتوایی می‌کند؟ در جواب شما عزیزان باید پاسخ دهم که، این پیشنهادها مبنی برعلایق شما بوده است؛ که در موتورجستجو گوگل سرچ داشته‌اید. در مورد فاکتورهای گوگل دیسکاور خوب است؛ که نکات زیر را بدانید. این نکات عبارت‌اند از:

Google Discover محتواهایی رو به شما نمایش می‌دهد؛ که در گوگل ایندکس شده و در سفارش تولید محتوا قوانین فضای مجازی رو نقض نکرده باشد.

در این بخش محتواهای خبری و همیشه سبز در اولویت انتخاب قرار خواهند داشت؛ همچین این دست از مقالات باید تازه و جدید باشند.

دیسکاور محتوای مورد اطمینال و اعتماد را از بهترین و معتبرترین منابع برای مطالعه شما انتخاب خواهد کرد.

گوگل هم مانند سوشال مدیاهای مختلف دارای هوش مصنوعی و الگوریتمی است؛ که براساس آن فید سفارش برای مخاطبان خود را انتخاب می‌کند که، برای سفارش تولید محتوا هم پیشنهادات خوبی ارائه می‌کند.

از دیگر فاکتورهای گوگل دیسکاور میتوان به تاریخچه جستجوی کاربران برای ارائه پیشنهادات به کاربران خود اشاره کرد؛ که این می‌تواند براساس معیارهایی از جمله تاریخچه سرچ کاربران، تاریخچه مرورگر و موقعیت مکانی شما و فعالیت های برنامه شماشت. که برطبق آن این پیشنهادها برای شما آماده و مهیای ارائه به شما خواهد شد.

همچنین که خود موتورجستجو گوگل برای ارائه ارائه پیشنهادات خود به شما از مشخصات ثبت شده شما در، جیمیل اعم از سن، جنسیت، علایق شما و… بهره می‌گیرد.

نکته درمورد گوگل دیسکاور

دیسکاور به صورت پیش فرض از قبل تنظیم شده است؛ و اگر شما بخواهید آن را شخصی سازی نمایید باید، در تنظیمات آن این کار را انجام دهید که، در صفحه اصلی این تنظیمات وجود ندارد.

قابل فهم برای آحاد باشد در مراحل تولید محتوای درجه یک

این به این معنا خواهد بود که شما باید در مراحل تولید محتوای درجه یک محتوایی رو تحویل بگیرید؛ که هرکس با خواندن محتوای سایت شما بتواند از موضوع و مفهوم آن سردر بیاورد. در مورد نحوه کار بیان نمایید، در سطح مطلوب باید نوشته شود؛ به این منظور که بتواند به راحتی هرچه تمام تر مفهوم را به مخاطبان شما منتقل نمایید.

تحقیقی باشد

مقاله‌ایی که برای شما نوشته می‌شود؛ میتواند به دو حالت باشد. حالت اول بازنویسی مقاله‌ایی باشد؛ یعنی از روی مقاله‌ایی دیگر با کمی تغیرات نوشته شده و به شما تحویل داده می‌شود. حالت دوم این که یک مقاله تحقیقاتی براساس یافته ها و مطالعاتی که در سطح وب انجام شده نوشته شود؛ که بهترین نوع سفارش تولید محتوا همین دست از محتوا خواهد بود.

پارامتری(رفتاری) باشد

به صورت رفتاری نوشته شود؛ یعنی اینکه شما باید طوری محتوا شما تنظیم شده باشد که بتوان، با استفاده از آن به نتایجی که مخاطب دنبال آن است دست یابد. این نوشته معیاری باید ۳ ویژگی داشته باشد؛ که این ویژگی ها عبارت‌اند:

گفتن هدف به صورت دقیق به مخاطب و قابل اندازه گیری باشد

شرایطی در آن فراهم باشد؛ تا مخاطب به راحتی هرچه تمام تر بتواند از محتوای شما خواسته خود را دریابد.

و

ملاک ها و معیارهایی داشته باشد؛ که به وسیله آن بتواند میزان پیشرفت و سنجش را در رسیدن به اهداف درک نماید.

رعایت نکات مهم در تولید محتوا انگلیسی

در سفارش تولید محتوای متنی یکی از خدماتی که ما به شما ارائه خواهیم داد؛ رعایت نکات مهم در تولید محتوا انگلیسی (زبان انگلیسی) برای حفظ کیفیت کار  خواهد بود. بسیاری از کسب وکارها که به موفقیت های بالایی دست پیدا کردند؛ تلاش دارند تا فقط موفقیت خود را درون مرزهای کشور نگه نداشته و با تلاش های بسیار به سمت بین المللی شدن کسب وکارشان در جهت صادرات محصولات ویا خدمات خود در خارج از کشور بروند.

این شرکت ها برای رسیدن به این هدف در فضای دیجیتال از تولید محتوا خارجی استفاده می‌کنند؛ که باعث بازاریابی در خارج از کشور برای آنها به بهترین شکل ممکن در فضای بین المللی خواهد شد.

مزیت هایی در سفارش محتوا انگلیسی و رعایت نکات مهم در تولید محتوا انگلیسی

تولید محتوا به زبان انگلیسی در سفارش تولید محتوای متنی مزیت هایی دارد که از جمله، این مزیت ها میتوان به این موارد اشاره کرد؛ که عبارت‌اند از:

درگیرکردن مخاطب خارجی و بین المللی شما در زمینه خدمات ویا محصولات صادراتی شما

معرفی کسب وکار خود به مشتریان خواهان محصولات ویا خدمات شما در سطح بین الملل

جلو زدن از رقبای داخلی خودتان در حوزه بازاریابی برای محصولات و خدمات تان در خارج از کشور و فضای بین الملل

جهانی شدن و حضور در بازارهای بین المللی

ارتباط با مشتریان در سراسر کشورهای جهان

گسترش مشتریان شما در سراسر دنیا و بازخودرهای جهانی با رعایت نکات مهم در تولید محتوا انگلیسی

ارتقای فعالیت های شما از داخل به خارج مرز برای بازاریابی محصولات ویا خدمات شما

کسب درآمد ارزی از فروش محصولات و خدمات‌تان از خارج از کشور

افزایش قدرت برای کسب وکار و برند شما در فضای داخلی و بین المللی کشور

گسترش ترافیک وبسایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل

چرا تولید محتوا به زبان انگلیسی

اما یک سوال که ممکن است برای شما مخاطبان عزیز پیش آمده باشد؛ این است که چرا باوجود گوگل ترنسلیت ما باید محتوا اختصاصی، به زبان انگلیسی تولید نماییم؟ آیا نمی‌توان محتواهای سایت های رقیب خارجی را ترجمه و آن را در سایت خود قرار دهیم؟

در سفارش تولید محتوای متنی برای اینکه یک محتوا خوب زبان خارجی داشته باشید باید حتمی رعایت نکات مهم در تولید محتوا انگلیسی این سوال رو اینگونه به شما پاسخ بدهم؛ که موتورهای جستوجویی مانند گوگل، بینگ و… به هوش مصنوعی قوی مجهز هستند که، می‌توانند با وجود کپی و ترجمه متون مقالات ترجمه شده توسط شما آن را تشخیص دهند؛ و جلوی انتشار مقاله شما را گرفته ویا حتی سایت شما در آن موتور جستوجو پنالتی شود.

به همین دلیل است؛ که ما به شما توصیه می‌کنیم به جای ترجمه مقالات خارجی و قرار دادن آن در سایت‌تان از تولید محتوا اختصاصی انگلیسی استفاده نمایید.

سفارش تولید محتوای متنی زبان انگلیسی

شرکت ویستا که خود یکی از بهترین شرکت های معتبر در زمینه تولید محتوا، سئو، طراحی سایت و… به شمار می‌رود؛ که با دارا بودن بهترین کارشناسان خبره در زمینه تولید محتوا و سئوی آن، در سفارش تولید محتوای متنی به شما بهترین نوع خدمات رو ارائه خواهد داد.

تولید محتوا به زبان انگلیسی یک تخصص بسیار مهم و خطیر برای شمایی که قصد سرمایه در تولید محتوای انگلیسی را دارید؛ بسیار جای تعمل و تعقل دارد. در ادامه قصد داریم تا به شما ویژگی های لازمه تا در رعایت نکات مهم در تولید محتوا انگلیسی، یک تولید کننده محتوا انگلیسی داشته باشد؛ به شما معرفی کنیم. که این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • تسلط قوی به اصول تولید محتوا متنی
  • در انواع تولید محتوا متنی زبان انگلیسی غیرتخصصی و تخصصی تسلط داشته باشد
  • در نگارش محتوا انگلیسی و همین طور علائم نگارشی آن را به درستی بتواند انجام دهد
  • ارائه محنوا جذاب و مفید برای کاربران انگلیسی زبان شما
  • مهارت های نگارشی به زبان انگلیسی به بهترین شکل ممکنه را داشته باشد؛ و همین طور بتواند قواعد نگارشی رو هرچه بهتر در این حوزه رعایت کند
  • آشنایی به اصول بازاریابی محتوا
  • و همچنین آشنایی با اصول سئو برای تولید محتوا

چگونگی افزایش رتبه سایت در گوگل با ساخت محتوای باکیفیت

همان گونه که به شما توضیح داده‌ایم؛ تولید محتوا به عنوان یک عامل اصلی در سئوی سایت شما شناخته می‌شود. از طروق سفارش تولید محتوا با کیفیت و پاسخگو به نیازهای مخاطبان هدفتان است. این موضوع به شما در افزایش رتبه سایت شما در صفحه نتایج موتورهای جستوجو، کمک شایانی نمایید. برای اینکار محتوایی باید در سایت شما تولید و منتشر شود؛ که به نیازهای مخاطبان هدف شما، پاسخ خواهد داد.

برای این کار شما باید کلمات کلیدی که اینکار را برای شما انجام می‌دهد؛ توسط سئوکار برطبق استراتژی سایت شما پیدا کند. این کار در کنار دیگر کارهایی که به سئوی محتوای شما، مانند لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی، قرار دادن کلمات در تگ های مقاله، گذاشتن تصویری مناسب همراه با متن جایگزین و… به صورت قطعا سئوی سایت شما را به رتبه های بالاتر ارتقا خواهد داد.

در لینک سازی داخلی شما باید اول از همه، یک لینک به صفحه اصلی سایت خودتان دهید؛ و بعد به سایر مقالات خود که به آنها لینک نشده ویا مرتبط به مقاله شما هستند، لینک دهید.

لینک سازی خارجی شما باید از مقاله تان به یک مقاله سایت خارجی(یعنی خارج از سایت شما) که، از اعتبار بالایی برخوردار است؛ لینک دهید؛ با این کار مقاله شما می‌تواند از رنک بالایی برخوردار شود.

نکته لینک سازی

وقتی در مقاله یا صفحه اصلی شما از لینک سازی استفاده می‌کنید؛ باعث می‌شود تا اعتبار این لینک ها بین یک دیگر تقسیم شود که هم روی صفحه شما تاثیر می‌گذارد، وهم روی صفحه لینک شده. حتمی دقت کنید که در سفارش تولید محتوا خود این نکته رعایت شده باشد؛ چون در سئوی سایت موثر است.

تصاویری که شما در سایت خود قرار می‌دهید؛ باعث جذب با مخاطبان خواهد شد. مخاطب دوست دارد که درکنار اینکه از خواندن یک مقاله‌ایی که به آنها اطلاعات مفید و پاسخگوی نیازشان را می‌دهد؛ درکنار آن تصاویر، محتوای اینفوگرافیک، ویدیویی، صدای ظبط شده و… را در آن مقاله داشته باشند.

مطالعه کنید درباره   رتبه الکسا چیست؟

هم چنین اگر شما برای تصاویر مقاله تان ویا صفحه اصلی‌تان متن جایگزین قرار دهید؛ باعث می‌شود که گوگل تصویر شما را با استفاده از آن شناسایی و ایندکس نمایید.

قرار دادن کلمات کلیدی در تگ ها

زمانی که شما کلمات کلیدی رو در تگ ها استفاده نمایید؛ باعث می‌شوید که گوگل درک کند که موضوع مقاله شما درمورد چه موضوعی بوده است.

در واقع سئو هماهنگ کردن المان هایی از همین دست است؛ که باعث می‌شود تا سفارش تولید محتوا شما که باید سئو بیس باشد، رنک خوبی رو دریافت نمایید.سفارش تولید محتوا

بررسی مشتری از نظر خواسته محتوایی

وقتی مشتری به شرکت ویستا مراجعه نموده و به ما، سفارش تولید محتوا میدهد. اول از همه که کلمه مورد نظری رو که به ما داده رو، به دقت مورد بررسی نیز قرار میدهیم. و منظور آن را از دادن آن کلمه کلیدی نیز بررسی میکنیم. که میتواند نیز از دادن آن کلمه منظورهایی از جمله آشنایی، برندینگ، فروش و… داشته باشد.

به عنوان مثال کسی که کلمه کلیدی راهنمای خرید سیم و کابل رو به ما میدهد؛ میتواند این منظور را داشته باشد که بخواهد به آن وسیله نیز مشتری را به خود، جذب کرده باشد. و به آن نیز محصولات خود را بفروشد. یکی از این خواسته ها می‌تواند در سفارش رپورتاژ آگهی برای به آن جواب داده شود؛ که در ادمه بیشتر درمورد آن خواهیم دانست.

تعریفی از رپورتاژ آگهی

کلمه رپورتاژ در اصطلاح انگلیسی برگرفته؛ از یک اصطلاح ترکیبی به معنی تبلیغات بوده و یک، تحریه است. امروزه واژه‌ایی به نام تبلیغات بومی هم به تازگی ها ساخته شده؛ که مابین رپورتاژ آگهی و تبلیغات نمایشی تفاوت قرار می‌دهد.

رپورتاژ در حقیقت مقاله‌ایی برای صفحه سایت یا یک محتوای ویدیویی‌ست؛ که طوری طراحی شده که در سفارش تولید محتوا شبیه به دنیای واقعی نمایش داده شود. تا زمانی که توسط خواننده خوانده شد به آن اطلاعاتی، مفیدی به خواننده منتقل خواهد شد؛ تا به سمت این محتوا و خدمات که به آن جذب شود. در حقیقت این محتوا یک تبلیغات پولی است که، برای رسیدن به اهداف تبلیغات و مارکتینگ شرکت های تولیدی و خدماتی به کار می‌رود.

کاربرد این محتوا

این دست از محتوا برای این نوشته و سفارش تولید محتوا برای آن انجام می‌شود؛ تا مخاطبان و مشتریان را به مشارکت مجاب کرده و از تبلیغات های معمولی بسیار موثرتر خواهد بود. از مهم ترین دلایل اهمیت این دست از تبلیغات ها به خاطر آگاهی رسانی آنهاست.

در انتهای مقاله‌ایی که برای شما نوشته می‌شود؛ کار را به این صورت به اتمام خواهید رساند که، بعد از رساندن نهایت اطلاعات به مشتریان و مخاطبان شما می‌توانید آنها را به بازدید از محصولات و خدمات‌تان ترغیب نمایید.

تفاوت تبلیغات های سنتی و رپورتاژ در سفارش تولید محتوا

زمانی که شما قصد دارید سفارش تولید محتوا بدهید؛ باید تفاوت بین رپورتاژ آگهی و سایر محتواها بدانید تا در بودجه مالی که برای سرمایه گذاری دارید دچار زیان و خسران نشوید. همچنین که تفاوت بین تبلیغات سنتی و رپورتاژ هم از سایر مواردی است؛ که باید از آن خبر داشته باشید.

از تفاوت های رپورتاژ و تبلیغات های سنتی باید به این مورد اشاره کرد؛ که رپورتاژ فقط به شعارهای جذب کننده ویا موسیقی های فاخر تکیه نکرده و به مخاطبان شما اطلاعات ارائه می‌دهد.

مزیت رپورتاژ نسبت به تبلیغات سنتی

از مزیت های تبلیغات دیجیتال مانند رپورتاژ آگهی با تبلیغات سنتی برای زمان سفارش تولید محتوا میتوان به ارائه، اطلاعات بسیار مفید به مشتریان نسبت تبلیغات های سنتی و درنهایت رغبت بسیار بیشتر مخاطبان شما برای اقدام به خرید اشاره کرد.

شما بایک سرچ ساده در دنیای موتورهای جستجو پی خواهید برد؛ که رپورتاژها نسبت به تبلیغات های سنتی تاثیر بسیار بیشتری روی شما به عنوان یک مشتری خواهد گذاشت.

این دست از تبلیغات های بومی(رپورتاژها) که بسیارهم در دنیای تبلیغات های دیجیتال بسیار پرطرفدار شده است؛ تاثیر بسیار بیشتری نسبت به مشتری در تبلیغات‌های بصری(بنری) دارد. به این معنا که توجه مخاطبان بیشتر به متمرکز می‌شود تا تبلیغات های بنری که در سایت ها گوناگون به چشم شما می‌خورد.

مسئولیت‌های رپورتاژهای تبلیغاتی

شما حتی اگر در بسیاری از تبلیغات های سنتی که مانند تبلیغات های دنیای دیجیتال در سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی کارکرده‌اند رو مشاهده کرده باشید؛ می‌بینید که این کسب وکارها برای اینکه، حجم انتقادات احتمالی نسبت به خدماتی که آن شرکتی که برایش آگهی کارکرده‌اند رو بردارند. در بخش ابتدایی مقاله قبل شروع آگهی های تبلیغاتی خود درج می‌کنند؛ که مسئولیت این آگهی با شرکت‌شان نبوده و فقط آنها مسئول قرار دادن آگهی در پلتفرمشان هستند.

مقایسه محتوای حمایت شده و رپورتاژ آگهی

در زمانی که شما درحال سفارش تولید محتوا برای کسب وکار خود هستید؛ باید این را لحاظ کنید که رپورتاژ آگهی مثل محتوای حمایت شده (اسپانسری) نیست. بیشتر نشریه ها و برنامه ها برای اینکه بتوانند هزینه های بالای برنامه نویسی خود را برگردانند؛ شروع به پذیرش تبلیغات می‌کنند. که این دست از محتوا در حقیقت نوعی ابزار برای شکل دادن به هویت و تصویری از آن برای افزایش بازدید استفاده خواهند کرد.

در واقع میتوان اینگونه بیان نمود که، محتوای اسپانسری محتوایی است؛ که برای بعضی از سایت‌هایی که سفارش تولید محتوا دریافت می‌کنند به، خواست صاحبین مشاغل یا محصول نوشته خواهد شد. تا محصولات ویا خدمات‌شان را معرفی کنند.

بسیاری از مشاغل به برنامه ها ویا نشریات مختص به کار خود پرداخت می‌کنند؛ تا برای آنها رپورتاژآگهی در برنامه انها اجرا شود. تا پیغام ها آنها در برنامه مدنظر یا نشریه مورد توجه شان نمایش داده شود؛ و این دو به وضوح باهم تفاوت های چشمگیری دارند.

نکته: رپورتاژ هیچگونه دخالتی(ورودی) در محتوای تحریه نخواهد داشت.

مزایا ومعایب رپورتاژ آگهی

خب همانگونه که ممکن است؛ هرچیزی مانند خدمات، کالا و… دارای مزایا ومعایبی باشند. در سفارش تولید محتوا باید این نکته را هم خدمت شما عرض کنم که، رپورتاژ آگهی هم دارای مزایا و معایب خاص به خود است. در ادامه ما به شما مزایا و معایبی از رپورتاژ به شما معرفی خواهیم کرد؛ که اینها عبارت‌اند از:

مزایا رپورتاژ

۱-ارزان تر و بسیار جذاب‌تر از تبلیغات های سنتی به شمار می‌رود

۲-توانایی نفوذ به مسدود کننده های تبلیغات و سایر نرم افزارهای این کار را دارند

۳-بعد از اینکه مخاطبان را به سوی خدمات و کالا شما جذب شد؛ شما توانایی بیشتری برای ارائه مزایای آن خواهید داشت.

معایب رپورتاژ

۱-این امکان هم در رپورتاژآگهی وجود دارد؛ که مخاطبان احساس کنند که فروش به آنها تحمیل شده است.

۲-امکان دارد که نشریه ها ویا مجلاتی که به تبلیغات بسیار وابسته هستند؛ اعتبارشان را دربین مخاطبان خود کاهش دهند

۳-حتمی باید یکسری قوانین به خصوصی در این امر رعایت شود.

نحوه تولید محتوا در سفارش تولید محتوا برای مشتریان

در تولید محتوا نیز باید ۶ مرحله را طی کنیم که در ادامه این شش مرحله رو برای شما شرح خواهیم داد.

کلمه کلیدی و موضوع آن

در ابتدای کار که شما مشتری عزیز به ما سفارش تولید محتوا کلمه کلیدی را داده اید؛ برای شما نیز از آن کلمه کلیدی مشخص کرده شما موضوع آن را پیدا و تعین می‌کنیم. و سپس بعد آن برای موضوع تعین شده کلمه کلیدی شما نیز، تولید محتوا نیز توسط متخصصان تولید محتوای متنی شرکت ویستا نیز کار صورت خواهد گرفت.

تعین کلمات کلیدی

بالاتر به شما اشاره کردیم که کلمه کلیدی و موضوع نسبت به آن چگونه انجام می‌شود. اما این نکته را به شما نیز باید ذکر کنم؛ که کلمات کلیدی نیز به ۳ دسته راهنما، هدایت و فروش نیز تقسیم می‌شوند.

بررسی و آنالیز رقبا

شاید شما نیز در تولید محتوا در یک موضوع برای سایت خود، اولین نفر نیز نبوده؛ افراد دیگری هم برای آن موضوع محتوا تولید کرده باشند. از همین رو باید برای تولید محتوا نیز ابتدا، سختی ویا رقابت در آن کلمه کلیدی نیز بااستفاده از ابزارهای آن مورد بررسی نیز قرار بگیرند. که در جلوتر نیز در مورد این ابزار نیز به شما توضیح خواهیم داد.

کیفیت و عمق مورد پوشش محتوا

مقاله‌ایی که برای سایت شما نیز در شرکت ویستا، توسط متخصص سفارش تولید محتوا متنی تولید خواهد شد. از مشخصه‌هایی از جمله عمق و کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. که منظور از عمق محتوا نیز، همان پوشش موضوع کلمه کلیدی و جامعیت آن برای مخاطب هدف شما است.

زمانی که محتوایی بنابه مخاطب هدف شما به مقاله شما نیز مراجعه می‌کند؛ باید آنقدر عمق و جامعیت داشته باشد. که وقتی مخاطب به سایت شما مراجعه و مقاله شما را مطالعه نمود؛ تمام جواب سوال خود را از موضوع کلمه کلیدی شما دریافت کند. و در نهایت برای ادامه سوالی ویا خواسته خود نیز به شما مراجعه ویا با شما در تماس باشد.

ابزارهای تعین موضوع براساس کلمه کلیدی

ما برای تعین موضوع براساس کلمه کلیدی شما نیز از ابزارهای مختلفی، از ابزارهای رایگان و پولی برای یافتن بهترین موضوع کلمه کلیدی شما نیز استفاده خواهیم نمود؛ تا بهترین کیفیت مقاله را به شما مشتری عزیز نیز تحویل دهیم.

ابزارهای رایگان

از ابزارهای رایگان در سفارش تولید محتوا نیز میتوان به، پیشنهادهای خود گوگل، کیبورتولز، اچرف، سمراش و… نیز اشاره نمود. که این ابزارها به غیر از، پیشنهادهای خود گوگل نیز تقریبا پولی هستند.

ابزارهای غیر رایگان(پولی)

از ابزارهای پولی نیز میتوان به ابزارهایی که بالاتر نیز به شما اشاره داشتیم؛ (به غیر از پیشنهادهای گوگل) مابقی نیز برای استفاده کامل از امکانات پولی بوده و به علاوه آن نیز به ابزاری مانند کی دبلیو فایندر و ماز نیز اشاره کنیم.

محتوا و سئو آن

به صورت حتمی مقاله را برای خودمان خب تولید نکرده‌ایم؛ و برای دیده شدن آن باید در سایت شما سئو شود. که این سئو شده محتوا مزایایی از جمله: دیده شده توسط مخاطب، رنک گرفتن آن، برندینگ، افزایش آگاهی از برند شما و… نیز میتواند به واسطه سئو محتوا شما نیز رخ دهد.

اگر شما مشتری خود شرکت ویستا باشید همه این فرایندها برای شما انجام خواهد شد که شما میتواند برای اطلاع از نحوه انجام فرایند و… نیز باما در ارتباط باشید.

مزایای تولید محتوا براساس تحقیقات بازاریابی

از مزایای تولید محتوا براساس تحقیقات بازار نیز میتوان به جذب صحیح مخاطب، افزایش برندینگ، برندینگ صحیح در راستای برند شما، افزایش فروش برای شما، اقتدار، و… نیز اشاره کنیم. که همه این ها در اثر کار برروی سایت شما رخ خواهد داد. که امروزه حتی کسب و کارهای کوچک هم نیز، اهمیت کار روی این حوزه را درک کرده و در آن در حال سرمایه گذاری نیز هستند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا نیز فرایندی است؛ در ابتدا نیز توسط یک دیجیتال مارکتر که با بازاریابی آشنایی های اولیه رو دارد. صورت میگیرد و سپس به نیروی سفارش تولید محتوا برای انجام کار نیز بنابه تولید محتوا مورد نظر صورت خواهد داد.

این فرایند به این صورت است؛ که که ابتدا بعد کلمه کلیدی و تعین موضوع نیز درحال صورت گرفتن است. تعین میشود که این مخاطبان چه کسانی هستند، به دنبال چه چیزی بوده، برای چه اون مقاله رو سرچ میکنند، چه جورمقاله ایی نیز برای آن ها باید نوشته شود، این افراد چگونه فکر می‌کنند و… نیز همه از دست مسائلی است که باید توسط یک دیجیتال مارکتر خبره نیز صورت پذیرد.

مراحل تولید محتوا

در سفارش تولید محتوا ما نیز باید ۵ مرحله را طی کنیم. که این مراحل به ترتیب نیز شامل: تایتل موضوع مقاله، مقدمه نویسی که باید توضیح داد که درباره چه موضوعاتی صحبت خواهد شد، بدنه محتوا، جمع بندی محتوا و در آخر نیز نسبت به سوالاتی که احتمال پیش آمدن دارد نیز یک سوالات متداول قرار گیرد.

و بعد برای اندازه گیری آنکه آیا این مقاله نیز چقدر مخاطب رو به خود جذب کرده؛ باید آر او آی آن را اندازه گیری کنید. که این کار متیواند به درست یا نادرست بودن مسیر استراتژی و تولید محتوا کجا درست کار کرده و کجا رو نیز اشتباه رفته اید.

اندازه گیری آر او آی نیز با این فرمول هزینه تبلیغ – کل سود تقسیم بر کل هزینه ها تقسیم ضرب در صد نیز محاسبه میشود.

چالش های بزرگ کانتنت مارکتینگ(بازاریابی محتوا)

از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که یک تولید کننده و سئو کننده محتوا نیز، با آن روبه رو خواهند شد. میتوان به مواردی از جمله اثرگذاری محتوا برروی مخاطب هدف، بی اهمیتی مدیران به تولید انواع محتوا، هزینه تولید محتوا، تولید محتوا به اندازه نیاز و… که متاسفانه مدیران مشاغل نیز نسبت به این مسئله بی‌اهمیت هستند.

استراتژی محتوا

خب درمورد استراتژی محتوا نیز در بالاتر نیز به شما حدودی نیز توضیح داده ایم. اما در ادامه این نکته را هم به شما ذکر کنم؛ که استراتژی بازاریابی محتوا نیز به وسیله یک نیروی دیجیتال مارکتر نیز صورت گرفته ویا مدیربازاریابی شرکتی این کار را انجام میدهد. که این موضوع میتواند براساس هدف شما از راه اندازی یک کسب وکار نیز باشد.

همچنین باید قبل از ادامه به شما این نکته را هم عرض کنم؛ که شما در کنار سفارش تولید محتوا از ما خدماتی دیگر مانند خدمات سفارش سئو سایت رو داشته باشید.

لینک سازی‌های داخلی و خارجی

در سئو یک مقاله سفارش تولید محتوا برای سایت خود نیز، باید برای مقاله لینک سازی داخلی و خارجی نیز انجام دهید. که برای هرکدام از این کارها باید استراتژی خاصی نیز در نظر داشته باشید.

برای لینک سازی خارجی نیز از به یک وبسایت معروف که، سایت شما را بالا بکشد. و برای لینک سازی داخلی این را درنظر داشته باشید؛ که لینک دهی به ده یو آر ال اول سایت با محوریت صفحه اصلی نیز باید انجام دهید.سفارش تولید محتوا

بک لینک های کیفیت پایین

در سئو مقاله سایتتان نیز نباید از، سایت‌های با اعتبار پایین لینک یا بک لینک دریافت نمایید؛ زیرا که اعتبار لینک نیز صورت اشتراکی، بین یو آر ال اصلی و آنکه لینک یا بک لینک دریافت کرده است. تقسیم شده و اگر بک لینک گرفته شده اعتبار پایینی داشته باشد؛ اعتبار مقاله سئو شما را هم پایین میکشد.

کیورد استافینگ بسیار خطرناک در سفارش تولید محتوا

کیبور استافینگ در حقیقت به استفاده یک یا چند کلمه کلیدی در یک پاراگراف چند بار تکرار کنید؛ اصتلاحان کیورد استافینگ رخ داده و گوگل نیز محتوا شما را بی ارزش تلقی میکند. که باعث هدر رفتن هزینه ها و وقت شما خواهد شد. از همین رو است یک سئو کار ممکن است به جای استفاده از آن کلمه کلیدی نیز از کلمه مترادف آن نیز استفاده میکنند؛ تا هزینه سفارش تولید محتوا شما از بین نرود.

وظیفۀ متخصص تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا نیز باید برای مشتری که به آن محتوا نیز سفارش داده است. محتوایی جذاب، کاربر پسند، با رعایت اصول سئویی(مانند مواردی که در بالاتر نیز به شما اشاره کردیم)، جامع و… دیگر مواردی که در بالاتر به شما اشاره شده بود. رو بنویسد تا بتواند، برای سئو سایت شما مفید نیز واقع شود؛ در غیر این صورت ممکن که، هزینه‌های شما نیز حیف ومیل نیز شود.

چیدن هدف تولید محتوا

شما باید هدفتان از سفارش تولید محتوا را با راهنمایی یک مدیر دیجیتال مارکتر ویا بازاریابی نیز هماهنگ کنید تا بتوانید یک هدف معین و کارآمد نیز برای تولید محتوای سایتتان و سئوی آن نیز به کار ببرید. تا بتوانید با بالاترین شکل ممکن نیز از این مقاله که برای آن هزینه کرده اید. سود برده و برندینگ و فروش بالایی رو نیز تجربه نمایید.

شناخت درست از خدمات یا محصولاتتان برای سفارش تولید محتوا

شما باید در مرحله اول نیز از محصولات و خدمات شناخت دقیق و درستی نیز داشته باشید؛ و بدانید که چه محصولی با چه مقاله ایی و به چه مخاطبی نیز قرار است بفروشید، که این کار نیازمند آشنایی نسبی با امر بازاریابی نیز است. که امروزه با این همه منابع رایگان و مختلف این کار دیگر کارسختی به شمار نخواهد آمد.

شما می‌توانید با ویستا بیشتر آشنا شوید.

تولید محتوای مناسب

خب درمورد سفارش تولید محتوا نیز باشما صحبت کرده ایم؛ اما در آخر نیز باید این نکته را هم به شما ذکر کنم که، محتوای مناسب سایت شما باید علاوه بر جامعیت و پاسخ سوال کاربر بودن نیز، از علامت‌های نگارشی درهنگام مناسب نیز استفاده شود. تا مخاطب نیز در زمان خواند محتوای مناسب شما نیز اذیت نشده و سایت شما را نیز ترک نکند؛ درغیر این صورت سئوی سایت شما نیز، ضربه خواهد خورد.

سخن آخر

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله مارا همراهی کردید. شما میتوانید باخیالی راحت سفارش تولید محتوا سایت خود را به شرکت ویستا بسپارید. شرکت ویستا نیز با داشتن بهترین متخصصان تولید محتوا و سئو نیز همواره آماده پذیرش سفارش شما بوده و آن را در عمل به مشتریانش نیز ثابت کرده است. لطفا نظرها و انتقادهای خود را درقسمت کامنت ها باما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی