طراحی سایتویستاوب

لیست قیمت طراحی سایت | کاملان تضمینی، رقابتی و باکیفیت

آیا شما هم قصد سرمایه گذاری در دنیای دیجیتال رو دارید؟ یا این که می‌خواهید برای افزایش فروش محصولات شرکت یا کارخانه تان یک سایت داشته باشید؟ پس باید شما هم ابتدا نیت و قصد خود را از طراحی سایت مشخص نمایید. و سپس بنابه قصد و تعین نوع وب سایت شما از رو لیست قیمت طراحی سایت برای شما اقدام به، طراحی سایت نماییم. ما در شرکت ویستا انواع سایت ها اعم از فروشگاهی، شرکتی، شخصی، وکلا و… طراحی می کنیم.

در ادامه این مقاله ما شما را با انواع سایت ها، نرخ های آن، زمان تولید آنها و… آشنا خواهیم نمود. ادامه مقاله را با ویستا همراه باشید.

انواع سایت‌ها در لیست قیمت طراحی سایت

برای طراحی سایت های مختلف شما باید ابتدا به نیاز خود، توجه کرده باشید. که این سایت را شما به چه منظور می‌خواهید طراحی کنید؛ شما هر شغلی که داشته باشید می توانید برای آن سایت طراحی نمایید.

از املاکی، شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، دندانپزشکی و… را در این شرکت و در این زمانی که همه چی، به موتورهای جستوجو دنبال کننده بسیار دارند. میتوان طراحی کرد؛ و از آنها به اشکال گوناگونی کسب درآمد مطلوبی داشت. اما در ادامه ما برای شما چند سایت و نحوه درآمد از آنها را برای شما، مثال خواهیم زد.لیست قیمت طراحی سایت

سایت فروشگاهی اولین در لیست قیمت طراحی سایت

شما در طراحی سایت فروشگاهی نیز، ابتدا باید به صنفی که در آن مشغول به فعالیت هستید؛ توجه نمایید. و بعد وقتی که سایت برای شما طراحی می‌شود؛ باید لیست محصولات تان توسط یک سئو کار در سایت قرار بگیرد. در نهایت شما با سئو آن سایت و کمی اطلاعات از اینکه شما چگونه می‌توانید یک شرکت سایت فروشگاهی داشته باشید؛ که می‌توانید از این راه شروع به کسب درآمد نمایید.

مطالعه کنید درباره   آنچه برای ساخت سایت فروشگاهی باید بدانید

قیمت و زمان طراحی سایت فروشگاهی

در لیست قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بسته به، امکانات مختلفی که برای آن درنظر گرفته شده؛ و دیگر پلن های سفارش برای سایت فروشگاه تان تعین قیمت و زمان طراحی سایت خواهد شد.

چه زمانی سایت فروشگاهی لازم خواهیم داشت؟

فروشگاه اینترنتی رو شما باید زمانی طراحی کنید؛ که شما دارای کسب وکاری هستید که خدمات، محصول(کالا)، رزرو نوبتی ویا مشاغلی از این دست را شما دارید. یا نیاز است که به خاطر همین دست از مشاغلی که شما دارید؛ چنین سایت داشته باشید.

سایت شرکتی

سایت شرکتی را شما باید زمانی برای طراحی و سرمایه گذاری در آن داشته باشید. که در حوزه هایی از جمله صرافی، بازرگانی، دکوراسیون صنعتی، آموزشی ویا… شما دارای فعالیت هستید. و خواهان این هستید که محصولات ویا خدمات خود را از این طریق، به مخاطبان هدفتان معرفی ویا به فروش برسانید.

این دست از سایت ها نیز مستعد هستند؛ که شما آنها را شما به سفارش دهید. تا از حالت استاتیک به داینامیک یا فروشگاهی تغییر دهید.

تفاوت سایت های داینامیک

سایت های داینامیک به سایت هایی گفته می‌شود که، بنابه رفع نیاز مخاطب طراحی و ساخته می‌شود. اما سایت های استاتیک به سایت هایی گفته می‌شود؛ که ثابت هستند و دارای یکسری المان های ثابت مانند دیگر سایت ها هستند.

قیمت های سایت های فروشگاهی و شرکتی

سایت های فروشگاهی به صورت همیشگی از قیمت بالاتری نسبت به شرکتی برخوردار است؛ چون که این دست از سایت ها از امکانات و زمان بری نسبتان بالاتری برخوردار هستند.لیست قیمت طراحی سایت

مطالعه کنید درباره   نحوه تغییر فونت در وردپرس

تفاوت طراحی سایت با سی ام اسی مانند وردپرس با طراحی اختصاصی در لیست قیمت طراحی سایت

در بیشتر مواقع برای ما پیش آمده است که، مخاطبان از ما سوال می‌پرسند که طراحی سایت با سی ام اس بهتر است؛ ویا طراحی سایت با کدنویسی؟ در اینجا باید به شما بگویم که این دیگر بسته به، عوامل مختلف و موقعیت شما خواهد بود. که در ادامه این عوامل و موقعیت های مختلف را برای شما، شرح خواهیم داد.

طراحی سایت با سی ام اس

سی ام اس های مختلف از جمله وردپرس نیز با برنامه نویسی، با زبان پی اچ پی نوشته شده است. و بسیار قدرتمند هستند؛ که به شما توانایی طراحی سایت بسیار خوبی خواهند بخشید.

در عین حال این سی ام اس ها به واسطه طراحی راحت تر و بدون نیاز به داشتن دانش برنامه کدنویسی، می‌توان طراحی سایت را انجام داد؛ و یک نیروی کار بدون نیاز به داشتن حتی سابقه کاری خاص این سایت شما را بگرداند.

این نیروی کار هم مانند همین طراحی سایت، نیرویی با قیمت کاری مناسب برای به روز کردن اطلاعات آن استخدام کنید. این برای شمایی که اگر قصد انجام کار را برای اولین بار داشته باشید؛ بسیار بهتر خواهد بود.

طراحی سایت با کدنویسی

طراحی سایت با استفاده از کدنویسی بسیار گران تمام خواهد شد. آن هم به چند دلیل مختلف که، از این دلایل عبارت‌اند از: گرانی نیروی کار آن، سختی آن، کمبود نیروی متخصص در زمینه کد نویسی و… که باعث کمتر شرکتی یا دیگر کسب وکاری به این سمت برود.

امروزه شما به اکثر سایت ها اگر توجه کرده باشید؛ این سایت ها با استفاده از سی ام اس مورد طراحی و استفاده قرار گرفته است. که حدود ۹۰ درصد آن را پوشش داده؛ و مابقی سایت ها با استفاده از زبان های برنامه نویسی نوشته شده است.

مطالعه کنید درباره   روش های تولید محتوا برای سایت

شما زمانی می‌توانید برای طراحی سایت اختصاصی با کدنویسی اقدام نمایید؛ که بیزنس شما به حدی برند شده باشد. دیگر سی ام اسی مانند وردپرس دیگر جوابگوی ورودی کاربران نباشد؛ که این اتفاق معمولا در کسب وکارهای بزرگی مانند دیجی کالا رخ می‌دهد.

نحوه کار با سی ام اس در لیست قیمت طراحی سایت

شما در زمان طراحی سایت با استفاده از وردپرس که مشهورترین سی ام اس بازار است. باید برای طراحی سایت از قالب مختص حوزه کاری شما و همچنین، افزونه های مناسب حوزه کاری سایت شما مورد استفاده قرار بگیرد. که این افزونه ها بنابه حوزه کاری تفاوت ها و یکسری اشتراکاتی خواهد داشت.لیست قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت با وردپرس نسبت به کدنویسی

هزینه طراحی سایت با وردپرس با اختلاف قابل ملموسی، پایین تر از کد نویسی خواهد بود. به این دلایل که افزونه های آن اکثران رایگان است، منابع آموزش بسیار و رایگان و… .

جمع بندی

تا اینجای مقاله شما با موارد زیادی از جمله انواع سایت ها، نحوه قیمت گذاری آن، مزیت ها ومعایب ان و… نیز آشنا شده‌ایم. حال شما باید تصمیم بگیرید که، شما بنابه نیاز و استفاده خود چه سایتی رو می‌خواهید برای شما طراحی شود.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی