سئو و بهینه‌سازیطراحی سایت

طراحی سایت املاک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دردسترس بودن آن و… نیز همه عواملی شده که، امروزه هرکس نیازی به خدماتی یا کالایی داشته باشد. به موتور جستوجوی گوگل مراجعه می‌کند. که همین امر طراحی ساَیت املاک رو برای شما املاکی عزیز مهم خواهد نمود. خب همانگونه که می‌دانید شما املاکی عزیز می‌توانید با داشتن یک سایت مستقل، تمام فایل های خود را درآن قرار دهید. و از آن طریق نسبت به هم صنفی های خود معاملات بهتری رو تجربه نمایید.

در ادامه این مقاله نیز ما شما را با طراحی سایت املاک، مراحل طراحی سایت، امکانات آن و… نیز اشنا نماییم. ادامه مقاله رو همراه ماباشید.

خانه وجایگاه آن درخانواده

در حقیقت خانه که خانواده در آن، زندگی می‌کنند. جایی برای دورهم بودن، مهمانی گرفتن، استراحت کردن و… است. اغلب مردم نیز برای انتخاب خانه محل به محل؛ نیز می‌گردند. که البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که، حق هم دارند. زیرا پیدا کردن خانه مناسب، که به نیاز آنها را رفع کند؛ کمی کار دشواری است. پیدا کردن اینگونه از خانه ها که مناسبشان باشد با روش سنتی کمی؛ سخت است.

راه‌کارمناسب پیدا کردن خانه طراحی سایت املاک

اما امروزه با وجود تکنولوژی های پیشرفته و دردسترسی مانند تلفن همراه وموتورهای جستوجو؛ این امر میسر گردیده است. اما چگونگی آن به این صورت است که شما املاکی محترم نیز، میتوانید بار طراحی سایت املاک نیز می‌توانید این دست از مشتریان رو به سمت خود جذب نمایید. وبه آنها فایل ها و منازلی که به شما؛ برای خرید، رهن، فروش و… رو که سپرده شده را به سرانجام برسانید.طراحی سایت املاک

شرکت ویستا

شرکت ویستا با دارا بودن نزدیک به ۲۰سال سابقه کار طراحی وسئو سایت؛ به شما کمک می‌کند. که بتوانید بهترین شکل سایت رو طراحی و برای ارائه فایل به مشتری هایتان؛ داشته باشید. در کنار همه اینها شرکت ویستا یک شرکت با خدمات کامل است که؛ در کنار طراحی سایت املاک به شما کمک می‌کند. که درکنار طراحی سایت خوب از، بهترین خدمات هاست وسرورینگ هم برخوردار شوید.

مزایای طراحی سایت املاک

داشتن یک وبسایت خوب برای هرشرکت ویا کسب وکار دیگری؛ از مزیت های برندینگ بسیار خوبی برای آن خواهد بود. اما درکنار آن از مزیت های دیگر برای طراحی سایت املاک این موارد رو باید بدانید عبارت اند از:

فروش درشبانه روز

شما املاکی محترم زمانی که یک طراحی سایت املاک انجام داده و یک سایت درخور سئو شده؛ داشته باشید. دیگر می‌توانید بدون اینکه هر روز حتمی از صبح زود شروع به کار شوید. درطول صبح تا شب زنگ خور برای فایل های خود، را نیز داشته باشید.

شما در همین بحث هم میتوانید برای نشان دادن ملک به مشتری نیز، مشخاصات ملکتان را در سایت قرارداده و بعد از نظرنهایی مشتری نسبت به آن؛ به سراغ معامله ملک نیز بروید.

از مشخصاتی که برای یک مشتری از ملکاتان بزارید. میتوان به مواردی مانند متراژ، پارکینگ، انباری و… نیز اشاره کرد. دقیقان شبیه همان امکانتی که به صورت دستی شما از مشتریان برای فایل ملکشان، از آنها دریافت می‌کنید.

برندینگ بسیار قویتر و بهتر از مزیت های طراحی سایت املاک

داشتن یک سایت خوب وفاخر که شما بتوانید با آن، کارهای خود به مشتری عرضه نمایید. به خودی خود باعث جلب اعتماد مشتری، برندینگ قوی و همین طور کلاس کاری متمایز از دیگر همکاران شما در این صنف؛ خواهد بود.

زنگ خور برای بیزینس شما

شاید شما به صورت معمول برای فایل های ملک خود، به صورت معمول زنگ خور نداشته باشید. اما زمانی که یک سایت فاخر و درخور املاکی خود؛ نیز داشته باشید. و روی سئوی آن به صورت مستمر نیز کار نمایید، در ۵الی۶ ماه میتوانید به تعداد زنگ خور قابل توجهی برسید. که تا قبل آن برای شما این یک امر دست نیافتنی بوده باشد.

مشتریان نامحدود

شما اگر در املاک یا بنگاه بنشینید هراز چندگاهی ممکن است هر چندساعت یک بار؛ شاید یک مشتری به بنگاه شما وارد شود. اما در فضای دیجیتال اینگونه نبوده و با دارا بودن مخاطبان بی شمار، در موتورهای جستوجو نیز میتوانید زنگ بسیار خوبی برای؛ فایل هایتان داشته باشید.

واز طرف دیگر کسانی که از طریق، سایت شما را پیدا می‌کنند. این افراد مشتریان بالقوه بوده واحتمال خرید یا اجاره و… نیز از شما بیشتر خواهد بود.طراحی سایت املاک

مراحل طراحی سایت املاک

سایت املاک به گونه ایی طراحی می‌شود. که دیگر افراد یک بنگاه بعد از اجازه؛ مدیر آنها بتوانند فایل خود را منتشر کنند. وبعد از اینکه مدیر سایت که همان، مدیر آژانس باشد، اجازه داد مشاور می‌تواند فایل خود را منتشر و حالا هر عملی مانند رهن، خرید، فروش و… را انجام دهد.

مطالعه کنید درباره   گوگل تگ منیجر

مشخصه های طراحی سایت املاک

سایت املاک باید بنابه صنف کاری ونیاز کسب وکار شما نیز؛ شخصی سازی روی آن انجام شود. که از این دست شخصی سازی ها میتوان به طراحی صفحه ارتباط باما، امکان ایجاد گروه بندی، طراحی صفحه ایی برای اخبار ومقالات، صفحه مخصوص به فایل و توضیحات آن، امکان طراحی بخش نقشه، طراحی صفحه برای پیشنهاد خاص فایلی به مشتری، داشتن گالری تصاویر برای معرفی به مشتری ایجاد صفحه مختص فایل ملک، صفحه امکان قیاس منازل، امکان عضویت، امکان اتصال سایت به درگاه های پرداختی برای گرفتن بیانیه و… نیز داشته باشد.

شرکت طراحی سایت ویستا

شرکت طراحی سایت ویستا با دارا بودن بهترین کارشناسان طراحی سایت، وبا تجاربی که طی سال های اخیر در این حوزه کسب کرده است. و باطراحی سایت های مختلف در این حوزه می‌تواند به شما کمک شایانی در طراحی سایت املاک و حتی، سئو سایت شما انجام دهد. تا شما عزیزان نیز کمترین مشکلی در امر سایت، پشتیبانی و معامله برای شما به وجود نیاید.

مزیت جغرافیایی

داشتن سایت املاکی به شما کمک می‌کند که، بدون داشتن محدودیت در جغرافیا بتوانید در محلات مختلف معامله نیز؛ انجام دهید. به عنوان مثال شما یک املاکی در جردن هستید اما، بنابه سابقه کاری که دارید. در مناطقی مانند الهیه، کامرانیه و… نیز آشنایی داشته وبه شما ملکشان را برای معامله سپرده‌اند، شما میتوانید با سئو آن سایت برای آن مناطق برای آن فایل هم ورودی گرفته و برایش معامله انجام دهید.

بدون این مزیت جغرافیایی

شما تصور کنید بدون این مزیت جغرافیایی، باید برای کار در مناطق دیگر هزینه های دیگری نیز متحمل شوید. تا بتوانید برای انجام این کار در آن مناطق معامله‌ایی نیز صورت پذیرد. از همین روست که به شما پیشنهاد داریم که، برای افزایش فروش، رهن، اجاره و… تان حتمی یک سایت املاک راه اندازی نمایید. تا بتوانید به حداکثر برندینگ و سود آن دست پیدا نمایید.طراحی سایت املاک

چرا یک سایت مستقل املاک

زمانی که شما به عنوان یک املاکی، سایت مستقل برای خود داشته باشید. اولین اتفاقی که برای شما رخ می‌دهد این است که، شما دارای یک برندینگ قوی برای بنگاه خود خواهید شد. ودر مورد دوم اینکه مشتری روی آژانس شما حساب بیشتری به جهت؛ برندیگ قوی‌تر شما نیز باز می‌کند.

وهمین طور که در دیگر شرایط به عنوان مثال بنگاهی، در سایت‌های آگهی دهنده مانند دیوار آگهی می‌دهد. اما احتمال اینکه به معامله ختم شود کم است زیرا، ممکن است افرادی وجود داشته باشند که به جهت‌های مختلف دیگری از آن آگهی بازدید کرده باشند. اما کسانی که در موتورهای جستوجو به دنبال آگهی ملک می‌گردند؛ افراد مصمم تری نسبت به دیگر افراد در سوشال مدیاها هستند.

نکات مورد توجه در طراحی سایت املاک

شما برای اینکه یک طراحی سایت املاک خلاقانه داشته باشید؛ باید به نکاتی که به شما ذکر می‌کنیم توجه، داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

سادگی و کاربرپسند بودن

سایتی که برای املاک شما مورد طراحی و توسعه قرار می‌گیرد؛ باید قابل فهم و تجربه کاربری آسان برای کاربران و مشتریان شما باشد. تا آنها بتوانند به راحتی هرچه ممکن از، اطلاعات و خدمات بیزنس شما استفاده نمایند.

امنیت

امنیت مهم‌ترین عنصر برای طراحی سایت شما در این صنف پرخطر خواهد بود؛ که شما باید برای حفظ امنیت کاربران از روش‌های بسیار پیشرفته‌ایی در طراحی سایت املاک شما، مورد استفاده قرار بگیرد.

سرعت طراحی سایت املاک

سرعت سایت املاک باید روان و سریع باشد؛ تا کاربران شما بتوانند با تمام سرعت و بدون داشتن کمترین تاخیری به اطلاعات و خدمات مدنظرشان، دسترسی داشته باشند.

ظاهری جذاب و زیبا

شما زمانی که طراحی سایت‌تان توسط شرکت ویا… درحال انجام است؛ باید توجه داشته باشید که طراحی سایت شما، به صورت زیبا، جذاب و کاربرپسند صورت پذیرد.

نکات خلاق در طراحی سایت املاک

شما به غیر از نکاتی که در بالا برای طراحی سایت املاک برای شما عرض کردیم؛ باید یک سری نکات خلاقیت آمیزی که به شما گوشزد می‌کنیم توجه، داشته باشید. رعایت این نکات به شما کمک می‌کند تا، شما در طراحی سایت خود از رقبا یک سروگردن بالاتر باشید.

مطالعه کنید درباره   بهترین محتوا از نظر گوگل

این نکات خلاقانه عبارت‌اند از:

به کارگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در طراحی سایت شما این خاصیت رو دارند؛ که تجربه کاربری سایت شما رو بهبود بخشیده و بتوانید به عنوان مثال از هوش مصنوعی برای پیشنهادات خود به کاربران و شخصی سازی محتواهایتان استفاده نمایید.طراحی سایت املاک

به کارگیری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

واقعیت مجازی و افزوده توانایی آن را دارند؛ که تجربه کاربری سایت املاک شما را به شکل فزاینده‌ایی افزایش دهند. به عنوان مثال شما از واقعیت های افزوده میتوانید برای نمایش، اطلاعات مربوط به خدمات قابل ارائه شما را به کاربران نمایش دهند.

استفاده از جلوه های بصری و انیمیشن بسیار جذاب برای طراحی سایت املاک

در طراحی سایت املاک شما زمانی که از جلوه های بصری و انیمیشن استفاده می‌کنید؛ باعث جذابیت هرچه بیشتر سایت‌تان برای مخاطبان و کاربرانتان خواهید شد. این مورد به شما در جذب ترافیک ارگانیک کمک شایانی، خواهد داشت.

اما به این نکته هم توجه داشته باشید که شما نباید از، جلوه های بصری در سایت خود استفاده بیش از اندازه داشته باشید؛ تا در صورت استفاده از آن سرعت سایت شما کاهش پیدا نکند.

نمونه طراحی سایت املاک موفق

حال در ادامه ما قصد داریم به شما درمورد موفق ترین طراحی سایت املاک رو به شما اشاره داشته باشیم؛ تا شما به اهمیت هرچه بیشتر سایت املاک پی ببرید.

سایت دلتا

سایت دلتا یکی از چندین نمونه سایت ویا بیزنس های آنلاین بسیار موفق در ایران است؛ که به واسطه خدماتی که مشتریان خودشان در حوزه ملکی ارائه می‌دهد توانسته، به جایگاه و قدرت بسیار بالایی در این حوزه دست پیدا کند.

نکات کاربردی مورد توجه

در ادامه ما به شما درمورد نکاتی مهم و بسیار کاربردی برای طراحی سایت املاک رو ذکر خواهیم کرد؛ تا شما به خوبی در جریان مراحل اصولی که باید برای سایت املاک شما در نظر گرفته شود، قرار بگیرد. این نکات عبارت‌اند از:

انتخاب قالب طراحی سایت املاک مدنظرتان

در هنگام طراحی سایت برای شما باید به این نکته توجه فرماید؛ که سایت املاک شما باید طوری طراحی شود که، کاربران شما بتوانند به راحتی در آن گذر داشته باشند و به راحتی هرچه تمام تر، به اطلاعات مدنظرشان دسترسی داشته باشند.

در کنار این موارد کاربران شما باید از سایت املاک شما بسیار راضی و مورد پسندشان قرار بگیرد.

استفاده از رنگ های مناسب طراحی سایت املاک

رنگ ها در طراحی سایت های مختلف نقش مهمی رو ایفا خواهند کرد؛ از همین رو شما باید برای سایت خود رنگی مناسب سایت املاک باشد رو به کار ببرید. در کنار این موارد رنگ ها در برجسته سازی عناصر مختلف سایت بسیار کمک کننده خواهند بود؛ پس شما باید در طراحی سایت املاک باید از رنگ های مناسب استفاده نمایید. (برای سایت املاک از رنگ های خنثی، طبیعی و گرم استفاده می‌شود)

به کارگیری فونت های مناسب

شما باید از فونت های مناسبی که به خوانایی هرچه بهتر مطالب سایت شما کمک می‌کند؛ استفاده نمایید. در سایت املاک باید از فونت‌های ساده و خوانایی مانند سنس سریف در تایپوگرافی های وردپرس یا کدنویسی استفاده شود.

استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت متناسب کار شما

شما با استفاده از و ویدیوهای با کیفیت توانایی آن را خواهید داشت؛ تا سایت خود را جذاب‌تر و درخورتر از رقبا نمایید. درکنار این موراد شما با استفاده از این عناصری که ما به شما ذکر کردیم؛ میتوانید اطلاعات مفیدی رو به مخاطبان خود منتقل کرده و از آن طریق ترافیک ارگانیک بسیار خوبی از این طریق از موتورهای جستجو، دریافت نمایید.طراحی سایت املاک

محتوا کاربردی و مفید طراحی سایت املاک

شما برای اینکه یک سایت بسیار خوب و با ترافیک بالا داشته باشید؛ که برای شما درآمدی در خور و شایسته ایجاد کند. شما برای این کار باید با استفاده از تولید محتوا یا سفارش تولید محتوا در صورتی که تمایل به تولید آن توسط خودتان یا هزینه، برای نیروی تولید کننده محتوا نداشته باشید؛ میتوانید استفاده کرده و از آن طریق ترافیک ارگانیک و درآمد بسیار بالایی رو برای خود به دست آوردید.

امکانات و ویژگی های کاربردی

داشتن ویژگی ها و امکانات کاربردی میتواند به سایت شما کمک شایانی داشته باشد؛ تا تجربه کاربری طراحی سایت املاک خود را افزایش دهید. از این امکانات باید به ثبت نام و ورودسریع، امکان مقایسه، امکان خرید و فروش ارزهای مختلف به صورت آنلاین و… از جمله ویژگی هایی است که دراینجا، مابه شما معرفی نموده‌ایم.

مطالعه کنید درباره   تاثیر محتوا در سئو سایت

رعایت اصول سئو

همانگونه که به شما هم در این مقاله در مباحث مختلف به شما بیان کردیم؛ شما باید از اصول سئو به درستی در سایت شما رعایت شود. شما در کنار سفارش طراحی سایت تهران، باید با استفاده از عناصر مختلف مانند تولید محتوا، سئو محتوا، سئو داخلی، سئو خارجی و تکنیکال باعث می‌شوید تا، سایت شما رنک و رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو برای خود پیدا کرده که هم به برندینگ و کسب درآمد شما کمک شایانی خواهد کرد.

امنیت طراحی سایت املاک

شما برای اینکه در موتورهای جستجو طراحی سایت املاک تان به درستی نمایش داده شود؛ و درکنار آن بتوانید رتبه بسیار خوبی رو بگیرد. باید از گواهی های اچ تی تی پی اس و اس اس ال پشتیبانی نمایید؛ تا کاربران و مخاطبان شما با اطمینال در سایت املاک شما سرمایه گذاری خود را انجام دهند.

ویژگی‌های طراحی سایت بسیار مهم

در ادامه شما با نکاتی آشنا می‌شوید؛ که باید به صورت حتم در طراحی سایت باید به آن توجه شود. این نکات عبارت‌اند از:

هدف گذاری برای طراحی سایت املاک

شما باید در طراحی سایت خود هدف مشخصی رو دنبال نمایید؛ که هدفتان از طراحی سایت چه خواهد بود؟ آیا قصد دارید که محصولات یا خدمات خود را به متقاضیانتان عرضه نمایید؟ برای برندینگ خود در دنیای دیجیتال انجام خواهید داد؟ ارتباط بیشتر با مشتریان‌تان خواهد بود؟

شناخت مخاطبان شما در حوزه کاریتان

شما باید در حوزه کاریتان که قصد راه اندازی یک سایت برای کسب وکار خود دارید؛ رو مشخص نمایید. مخطبان شما چه کسانی خواهند بود؟ چه سنی داشته؟ چه شغلی خواهند داشت؟ چه نیازهایی دارند؟ و… تمام مواردی هستند که شما باید به آن توجه داشته باشید.طراحی سایت املاک

رعایت این نکته به شما کمک می‌کند؛ تا طراحی سایت تان و همچنین محتوایی که برای آن تولید می‌کنید با پاسخگوی نیاز مخاطبان‌تان باشد.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو در طراحی سایت املاک

شما باید این نکته را هم مورد توجه خود قرار دهید؛ که برای سایت خود به صورت حتمی باید کاربران موبایل رو، مورد توجه خود قرار دهید. این به این معناست که سایت شما باید واکنشگرا باشد؛ چون بیشتر کاربران گوگل و حتی سایر موتورهای جستجو کاربرانشان در موبایل است.

این به این صورت است که سایت شما برای کابران چه در موبایل، تبلت و حتی کامپیوتر به درست‌ترین شکل ممکن نمایش داده شده؛ و کاربران شما را آزرده خاطر نکند.

سئو سایت

شما باید در مرحله بعدی کار روی سئو سایت خود تمرکز نمایید؛ که این کار نیاز به تولید محتوایی با کیفیت برای طراحی سایت املاک شما خواهد داشت.

در سئو سایت شما با کلمه کلیدی های مدنظرتان می‌توانید با توجه به نظر کارشناس سئوتان، با کمک تولید محتوا می‌توانید به رتبه‌های اول گوگل نیز دست پیدا کنید.

نکته

این نکته رو هم به شما ذکر کنم؛ که خود سئو به ۳ زیرشاخه تقسیم می‌شود که این زیر شاخه ها عبارت‌اند از: سئوی داخلی، خارجی و تکنیکال.

پشتیبانی و به روزرسانی طراحی سایت املاک

شما بعد از این که تمام این مراحل رو برای سایت خود سپری کرده‌اید؛ باید برای سایت خود به صورت حتمی فکری برای پشتیبانی و به روزرسانی سایت خود نمایید.

در بخش پشتیبانی شما ممکن است؛ که سایت تان درهنگام کار ویا… دچار عیب یا ایرادی شود که شما باید برای جلوگیری از آن، به صورت حتم در طراحی سایت املاک‌ به آن توجه نمایید.طراحی سایت املاک

در بحث به روزرسانی سایت ممکن است با توجه به نیازهای کاری شما که به صورت دائم، درحال تغییر است؛ نیاز به انجام تغییراتی در مقالاتی ویا… داشته باشید. برای این کار ما اکیدا به شما توصیه در به بروزنگه داشتن سایت خود در همه موارد رو داریم.

جمع بندی

املاکی عزیز دراین اوضاع بد اقتصادی که مشتری به سختی برای، کار شما پیدا می‌شود. بهترین روش برای کسب درآمد دراین بازار؛ تبلیغات خواهد بود. که طراحی سایت املاک یکی از روش های آن خواهد بود. شما می‌‌توانید برای سفارش سایت باما در ارتباط باشید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی