طراحی سایت

طراحی سایت مجله تکنولوژی

امروزه تمام علاقه مندان به دنیای تکنولوژی در موتورهای جستوجو، به دنبال علاقه خود هستند؛ این یک فرصت بسیار عالی برای شما در حوزه راه اندازی کسب وکار و طراحی سایت مجله تکنولوژی است. در این امر ما شرکت ها و مجله های بسیار بزرگ و شناخته شده‌ایی داریم؛ که از این طریق حتی درآمد زایی هم انجام می‌دهند. این مقاله به شما درمورد مواردی از طراحی سایت تکنولوژی، نحوه درآمدزایی با آن، شیوه کار با آن و… را برای شما شرح خواهیم داد.

خیلی ممنون که ادامه مقاله رو همراه ویستا هستید.

طراحی سایت مجله تکنولوژی

امروزه که دیگر کسی زیاد علاقه مند به خواندن مجله یا روزنامه فیزیکی نیست؛ بازار مجله های دیجیتالی روی بورس قرار گرفته است. مجلات نیز یکی از اصلی ترین منابع مطالعاتی برای علوم مختلف از جمله تکنولوژی به شمار می‌روند؛ که این مجلات می‌توانند در هرحوزه‌ایی فعالیت داشته باشند.

حال در این دنیایی که تمام موارد به سمت دیجیتالی شدن پیش رفته است؛ این حوزه هم از این حیث جانمانده و در مباحث مختلفی از جمله روانشناسی، تکنولوژی، مقالات عملی، دانشگاهی و… است. همه اینها باعث شده است؛ که همه علاقه مندان به این حوزه روی به طراحی سایت  تکنولوژی بیاورند.

مزایای طراحی سایت مجله تکنولوژی

از مزایای این مجله تکنولوژی می‌توان به اشاعه علوم جدید و پیشرفته به علاقه مندان، دنبال کنندگان حوزه مدنظرتان، درآمدزایی از طریق آن و… نیز اشاره کرد. این مجلات توانایی این رو دارند که در هرموضوعی تولید محتوا انجام دهند؛ که همین باعث می‌شود بتوانند رنک ویا رتبه بالاتری نسبت، به رقبای خود دریافت کنند.

از دیگر مزایای این دست از طراحی سایت مجله تکنولوژی می‌توان به، درآمدزایی از طریق آن به شیوه های مختلف نیز اشاره کرد.

در ادامه طریقه های درآمدزایی از این دست وبسایت هارو به شما، معرفی خواهیم کرد؛ اما قبل آن این رو به شما اشاره کنم که چون شما در مجله اینترنتی تان از مقالات استفاده می‌کنید و بااستفاده آن به مخاطبان داده منتقل می‌کنید. باعث می‌شوید که مخاطبانتان به شما اعتماد کنند؛ و شما به راحت ترین شکل ممکنه نیز به درآمدی بسیار خوب از این را دست پیدا می‌کنید.طراحی سایت مجله تکنولوژی

نحوه راه اندازی سایت تکنولوژی

شما برای اینکه یک سایت در حوزه تکنولوژی باید یک سری مقدمات را داشته باشید؛ از این مقدمات میتوان به هاست و دامین برای شروع اول کار، طراحی آن با قالب مناسب با یک مجله حوزه تکنولوژی، انتخاب حوزه کاری و… نیز اشاره کرد. در ادامه ما برای شما از مسیری که باید، برای طراحی سایت مجله تکنولوژی برای شما شرح خواهیم داد.

رپورتاژآگهی رفتن

شما می‌توانید در سایت خودتان در هرحوزه‌ایی که هستید؛ برای متقاضیان تان رپورتاژ آگهی رفته و بابت آن از متقاضی هزینه دریافت نمایید. مانند دیگر سایت های مجله الکترونیکی که این کار را انجام می‌دهند؛ مانند زومیت، دیجیاتو، ویجیاتو و…

استفاده دیگران از پلتفرم شما در طراحی سایت تکنولوژی

شما می‌توانید با اجازه دادن از پلتفرم شما برای استفاده توسط دیگران، کسب درآمد داشته باشید؛ آن هم به این صورت است که شما مانند زومیت یک بخش برای فروشگاه تکنولوژی داشته و دیگران در آن فروش محصولات خود را انجام دهند.

هاست و دامین مناسب

شما برای راه اندازی یا طراحی سایت مجله باید یک سری لازمه های ابتدایی را تهیه نمایید؛ که از این لازمه های ابتدایی میتوان به هاست و دامین اشاره داشت. در ادامه این مورد رو بیشتر برای شما شرح خواهیم داد.

هاست ویستا برای طراحی سایت مجله تکنولوژی

یکی از لازمه های طراحی سایت مجله تکنولوژی، داشتن یک هاست و دامین برای نمایش داده شدن سایت شما در گوگل است. شرکت ویستا خود یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات، هاست و دامین در ایران است؛ که شما می‌توانید در هنگام سفارش طراحی سایت از همین خدمات ما نهایت استفاده رو ببرید.

هاست

هاست به میزبان اطلاعات وب سایت شما در موتورهای جستوجو گفته می‌شود؛ که این هاست ها انواعی از قبیل داخلی و خارجی از لحاظ موقعیت مکانی هستند. از لحاظ سیستم عاملی هم این دو به قسمت هاست‌های ویندوزی و لینوکسی تقسیم می‌شوند؛ که هرکدام از آنها دارای مزایا و معایبی هستند که، در ادامه ما به شما همه اینها را توضیح خواهیم داد.

انواع هاست

هاست دارای انواع مختلفی از جمله تنوع و کاربرد آن است؛ که در ادامه ما برای شما این هاست ها را معرفی خواهیم نمود. این هاست ها عبارت‌اند از:

اشتراکی

پرساشپ

اختصاصی یا همان سرور اختصاصی

وردپرس

مجازی

ابری

هاست ها براساس سیستم عاملی همان طور که برای شما گفتیم به، ۲ بخش لینوکسی و ویندوزی تقسیم می‌شوند. هرکدام از این هاست ها براساس سیستم عامل دارای کنترل پنلی است؛ که برای ویندوز کنترل پنل پلسک و برای لینوکس از کنترل پنل سی پنل یا دایرکت ادمین است.

مطالعه کنید درباره   طراحی سایت ارزان تهران | به همراه اصول اولیه آن به شکل کاربردی

در ادامه ما به شما هرکدام از این هاست ها را معرفی خواهیم کرد؛ تا شما پی ببرید برای انجام کار خود به کدام یک، از هاست ها نیاز داشته وباید رو کدام از آنها سرمایه گذاری نمایید.

هاست اشتراکی گزینه اقتصادی برای طراحی سایت مجله تکنولوژی

هاست اشتراکی از گزینه‌های اقتصادی برای طراحی سایت مجله تکنولوژی است؛ که این هاست‌ها به صورت اشتراکی بین چند یوزر تقسیم می‌شوند. یعنی به این صورت که یک فضایی که برای هاست در نظر گرفته شده است؛ به چندقسمت تقسیم شده و به چند یوزر می‌تواند خدمات خود را ارائه دهد.طراحی سایت مجله تکنولوژی

هاست ابری

هاست ابری از این دست هاست ها به شمار می‌آید؛ که از چند سرور مجازی برای میزبانی داده های سایت شما استفاده میکند. اگر در زمان دریافت خدمات شما هرگونه اتفاقی برای این هاست رخ داد؛ از مابقی قسمت های هاست برای شما استفاده کرده تا، شما داده هایتان از بین نرود.

هاست اختصاصی

هاست اختصاصی به هاستی گفته می‌شود؛ که فقط به صورت اختصاصی به شما خدمات ارائه می‌دهد. یعنی برخلاف ۲ هاست قبلی که به شما معرفی کردیم؛ این هاست به صورت اختصاصی فقط برای استفاده شما قرار داده شده است.

این هاست برای صنایع بزرگ هم برای طراحی سایت تکنولوژی ممکن است؛ کمی هزینه های آن سنگین باشد. در زمان خرید هاست برای کسب وکارتان که می‌تواند اعم از، هرنوع بیزنسی از جمله کارخانه، شرکت های خدماتی ویا… دقت داشته باشد.

هاست وی پی اس یا سرور مجازی از گزینه های مناسب برای طراحی سایت مجله تکنولوژی

هاست وی پی اس یا همان سرور مجازی هاستی است؛ که برای هر کاربر قسمتی خاص رو ایجاد کرده و به کاربر از طریق سرورهای، ایران یا خارج از کشور به شما خدمات هاسیتنگ ارائه می‌دهد. برخلاف هاست اشتراکی این هاست منابع آن اختصاصی بوده و از، منابع اشتراکی استفاده نمی‌کند. که این هاست برای طراحی سایت مجله تکنولوژی می‌تواند از گزینه های مناسبی باشد.طراحی سایت مجله تکنولوژی

هاست شرکت ویستا

شرکت ویستا به شما مشتریان عزیز در کنار سایر خدمات از جمله طراحی سایت، سئو سایت و… به شما عزیزان خدمات هاست و دامین را ارائه می‌دهد؛ تا شما عزیزان برای طراحی سایت و سئوی آن برای دیگر موارد شما به دنبال آن شرکت و این شرکت و دردسرهای آن نباشید. این کار باعث می‌شود تا همه کارهای شما به صورت یکپارچه و یکجا، به صورت راحت برای شما مورد انجام قرار بگیرد.

مزایای این یکپارچگی برای طراحی سایت تکنولوژی

از مزیت های این یکپارچگی که درخدمات طراحی سایت مجله تکنولوژی به شما ارائه می‌دهیم؛ مواردی است که جلوتر به شما اشاره خواهیم کرد. این مزیت ها عبارت‌اند از:

دچارسردرگمی نشدن در هنگام دریافت خدمات

ارائه خدمات به صورت یکپارچه و رفع خطاها در همان جا

داشتن تمام حساب و کتاب ها به صورت یکجا

انجام همه مراحل کار شما به صورت یک دست و بدون دردسر پیگیری از شرکت های مختلف

هاست وردپرس بهترین هاست برای طراحی سایت مجله تکنولوژی

هاست وردپرس هاستی است؛ که مختص برای سی ام اس وردپرس است. این سی ام اس دارای یک سری هاست های مخصوص است؛ که در حقیقت همان هاست های لینوکسی بوده اما با کمی تنظیمات اضافه که، برای وردپرس بهینه شده است.

برای طراحی سایت تکنولوژی اگر شما از سی ام اسی به نام وردپرس استفاده می‌کنید؛ می‌توانید این هاست های مخصوص همین سی ام اس را به ما سفارش دهید. اما اگر شما سایتی که طراحی می‌کنید؛ که باید از هاست های دیگری مانند ویندوزی استفاده شود. می‌توانید سفارش آن را به ویستا داده؛ تا این هاست را با کیفیت بالا و مطمئن نیز به شما ارائه دهد.

نکات مورد توجه در طراحی سایت تکنولوژی

شما برای اینکه یک طراحی سایت تکنولوژی خلاقانه داشته باشید؛ باید به نکاتی که به شما ذکر می‌کنیم توجه، داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

سادگی و کاربرپسند بودن

سایتی که برای تکنولوژی شما مورد طراحی و توسعه قرار می‌گیرد؛ باید قابل فهم و تجربه کاربری آسان برای کاربران و مشتریان شما باشد. تا آنها بتوانند به راحتی هرچه ممکن از، اطلاعات و خدمات بیزنس شما استفاده نمایند.

امنیت

امنیت مهم‌ترین عنصر برای طراحی سایت شما در این صنف پرخطر خواهد بود؛ که شما باید برای حفظ امنیت کاربران از روش‌های بسیار پیشرفته‌ایی در طراحی سایت تکنولوژی شما، مورد استفاده قرار بگیرد.

سرعت طراحی سایت تکنولوژی

سرعت سایت تکنولوژی باید روان و سریع باشد؛ تا کاربران شما بتوانند با تمام سرعت و بدون داشتن کمترین تاخیری به اطلاعات و خدمات مدنظرشان، دسترسی داشته باشند.

مطالعه کنید درباره   طراحی UI و UX چیست؟

ظاهری جذاب و زیبا

شما زمانی که طراحی سایت‌تان توسط شرکت ویا… درحال انجام است؛ باید توجه داشته باشید که طراحی سایت شما، به صورت زیبا، جذاب و کاربرپسند صورت پذیرد.

نکات خلاق در طراحی سایت تکنولوژی

شما به غیر از نکاتی که در بالا برای طراحی سایت تکنولوژی برای شما عرض کردیم؛ باید یک سری نکات خلاقیت آمیزی که به شما گوشزد می‌کنیم توجه، داشته باشید. رعایت این نکات به شما کمک می‌کند تا، شما در طراحی سایت خود از رقبا یک سروگردن بالاتر باشید.

این نکات خلاقانه عبارت‌اند از:

به کارگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در طراحی سایت شما این خاصیت رو دارند؛ که تجربه کاربری سایت شما رو بهبود بخشیده و بتوانید به عنوان مثال از هوش مصنوعی برای پیشنهادات خود به کاربران و شخصی سازی محتواهایتان استفاده نمایید.طراحی سایت تکنولوژی

به کارگیری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

واقعیت مجازی و افزوده توانایی آن را دارند؛ که تجربه کاربری سایت تکنولوژی شما را به شکل فزاینده‌ایی افزایش دهند. به عنوان مثال شما از واقعیت های افزوده میتوانید برای نمایش، اطلاعات مربوط به خدمات قابل ارائه شما را به کاربران نمایش دهند.

استفاده از جلوه های بصری و انیمیشن بسیار جذاب برای سایت تکنولوژی

در طراحی سایت تکنولوژی شما زمانی که از جلوه های بصری و انیمیشن استفاده می‌کنید؛ باعث جذابیت هرچه بیشتر سایت‌تان برای مخاطبان و کاربرانتان خواهید شد. این مورد به شما در جذب ترافیک ارگانیک کمک شایانی، خواهد داشت.

اما به این نکته هم توجه داشته باشید که شما نباید از، جلوه های بصری در سایت خود استفاده بیش از اندازه داشته باشید؛ تا در صورت استفاده از آن سرعت سایت شما کاهش پیدا نکند.

نمونه طراحی سایت تکنولوژی موفق

حال در ادامه ما قصد داریم به شما درمورد موفق ترین سایت تکنولوژی در ایران رو اشاره داشته باشیم؛ تا شما به اهمیت هرچه بیشتر سایت تکنولوژی پی ببرید.

زومیت از موفق ترین نمونه های طراحی سایت تکنولوژی

زومیت از بهترین سایت های تکنولوژی در ایران و حتی جهان است؛ که توانسته با تولید محتواهای مختلف خبری، آموزشی و… به بالاترین موفقیت ها در این حوزه دست پیدا کرده و برای خود در این حوزه، تبدیل به یک برند دیجیتالی موفق در ایران شود.

نکات کاربردی مورد توجه

در ادامه ما به شما درمورد نکاتی مهم و بسیار کاربردی برای طراحی سایت تکنولوژی رو ذکر خواهیم کرد؛ تا شما به خوبی در جریان مراحل اصولی که باید برای سایت تکنولوژی شما در نظر گرفته شود، قرار بگیرد. این نکات عبارت‌اند از:

انتخاب قالب طراحی سایت مناسب تکنولوژی مدنظرتان

در هنگام طراحی سایت برای شما باید به این نکته توجه فرماید؛ که سایت تکنولوژی شما باید طوری طراحی شود که، کاربران شما بتوانند به راحتی در آن گذر داشته باشند و به راحتی هرچه تمام تر، به اطلاعات مدنظرشان دسترسی داشته باشند.طراحی سایت تکنولوژی

در کنار این موارد کاربران شما باید از سایت تکنولوژی شما بسیار راضی و مورد پسندشان قرار بگیرد.

استفاده از رنگ های مناسب طراحی سایت تکنولوژی

رنگ ها در طراحی سایت های مختلف نقش مهمی رو ایفا خواهند کرد؛ از همین رو شما باید برای سایت خود رنگی مناسب سایت تکنولوژی باشد رو به کار ببرید. در کنار این موارد رنگ ها در برجسته سازی عناصر مختلف سایت بسیار کمک کننده خواهند بود؛ پس شما باید در طراحی سایت تکنولوژی باید از رنگ های مناسب استفاده نمایید. (برای سایت تکنولوژی از رنگ های روشن و خنثی استفاده می‌شود)

به کارگیری فونت های مناسب

شما باید از فونت های مناسبی که به خوانایی هرچه بهتر مطالب سایت شما کمک می‌کند؛ استفاده نمایید. در سایت تکنولوژی باید از فونت‌های ساده و خوانایی مانند سنس سریف در تایپوگرافی های وردپرس یا کدنویسی استفاده شود.

استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت متناسب کار شما

شما با استفاده از و ویدیوهای با کیفیت توانایی آن را خواهید داشت؛ تا سایت خود را جذاب‌تر و درخورتر از رقبا نمایید. درکنار این موراد شما با استفاده از این عناصری که ما به شما ذکر کردیم؛ میتوانید اطلاعات مفیدی رو به مخاطبان خود منتقل کرده و از آن طریق ترافیک ارگانیک بسیار خوبی از این طریق از موتورهای جستجو، دریافت نمایید.

محتوا کاربردی و مفید طراحی سایت تکنولوژی

شما برای اینکه یک سایت بسیار خوب و با ترافیک بالا داشته باشید؛ که برای شما درآمدی در خور و شایسته ایجاد کند. شما برای این کار باید با استفاده از تولید محتوا یا سفارش تولید محتوا در صورتی که تمایل به تولید آن توسط خودتان یا هزینه، برای نیروی تولید کننده محتوا نداشته باشید؛ میتوانید استفاده کرده و از آن طریق ترافیک ارگانیک و درآمد بسیار بالایی رو برای خود به دست آوردید.

مطالعه کنید درباره   طراحی سایت در فرمانیه

امکانات و ویژگی های کاربردی

داشتن ویژگی ها و امکانات کاربردی میتواند به سایت شما کمک شایانی داشته باشد؛ تا تجربه کاربری طراحی سایت تکنولوژی خود را افزایش دهید. از این امکانات باید به ثبت نام و ورودسریع، امکان مقایسه، امکان خرید و فروش ارزهای مختلف به صورت آنلاین و… از جمله ویژگی هایی است که دراینجا، مابه شما معرفی نموده‌ایم.

رعایت اصول سئو

همانگونه که به شما هم در این مقاله در مباحث مختلف به شما بیان کردیم؛ شما باید از اصول سئو به درستی در سایت شما رعایت شود. شما در کنار سفارش طراحی سایت تهران، باید با استفاده از عناصر مختلف مانند تولید محتوا، سئو محتوا، سئو داخلی، سئو خارجی و تکنیکال باعث می‌شوید تا، سایت شما رنک و رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو برای خود پیدا کرده که هم به برندینگ و کسب درآمد شما کمک شایانی خواهد کرد.طراحی سایت تکنولوژی

امنیت سایت تکنولوژی

شما برای اینکه در موتورهای جستجو طراحی سایت تکنولوژی تان به درستی نمایش داده شود؛ و درکنار آن بتوانید رتبه بسیار خوبی رو بگیرد. باید از گواهی های اچ تی تی پی اس و اس اس ال پشتیبانی نمایید؛ تا کاربران و مخاطبان شما با اطمینال در سایت تکنولوژی شما سرمایه گذاری خود را انجام دهند.

ویژگی‌های طراحی سایت طراحی سایت تکنولوژی بسیار مهم

در ادامه شما با نکاتی آشنا می‌شوید؛ که باید به صورت حتم در طراحی سایت باید به آن توجه شود. این نکات عبارت‌اند از:

هدف گذاری برای طراحی سایت تکنولوژی

شما باید در طراحی سایت خود هدف مشخصی رو دنبال نمایید؛ که هدفتان از طراحی سایت چه خواهد بود؟ آیا قصد دارید که محصولات یا خدمات خود را به متقاضیانتان عرضه نمایید؟ برای برندینگ خود در دنیای دیجیتال انجام خواهید داد؟ ارتباط بیشتر با مشتریان‌تان خواهد بود؟

شناخت مخاطبان شما در حوزه کاریتان

شما باید در حوزه کاریتان که قصد راه اندازی یک سایت برای کسب وکار خود دارید؛ رو مشخص نمایید. مخطبان شما چه کسانی خواهند بود؟ چه سنی داشته؟ چه شغلی خواهند داشت؟ چه نیازهایی دارند؟ و… تمام مواردی هستند که شما باید به آن توجه داشته باشید.

رعایت این نکته به شما کمک می‌کند؛ تا طراحی سایت تان و همچنین محتوایی که برای آن تولید می‌کنید با پاسخگوی نیاز مخاطبان‌تان باشد.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو در طراحی سایت تکنولوژی

شما باید این نکته را هم مورد توجه خود قرار دهید؛ که برای سایت خود به صورت حتمی باید کاربران موبایل رو، مورد توجه خود قرار دهید. این به این معناست که سایت شما باید واکنشگرا باشد؛ چون بیشتر کاربران گوگل و حتی سایر موتورهای جستجو کاربرانشان در موبایل است.

این به این صورت است که سایت شما برای کابران چه در موبایل، تبلت و حتی کامپیوتر به درست‌ترین شکل ممکن نمایش داده شده؛ و کاربران شما را آزرده خاطر نکند.

سئو سایت

شما باید در مرحله بعدی کار روی سئو سایت خود تمرکز نمایید؛ که این کار نیاز به تولید محتوایی با کیفیت برای طراحی سایت تکنولوژی شما خواهد داشت.

در سئو سایت شما با کلمه کلیدی های مدنظرتان می‌توانید با توجه به نظر کارشناس سئوتان، با کمک تولید محتوا می‌توانید به رتبه‌های اول گوگل نیز دست پیدا کنید.

این نکته رو هم به شما ذکر کنم؛ که خود سئو به ۳ زیرشاخه تقسیم می‌شود که این زیر شاخه ها عبارت‌اند از: سئوی داخلی، خارجی و تکنیکال.

پشتیبانی و به روزرسانی طراحی سایت تکنولوژی

شما بعد از این که تمام این مراحل رو برای سایت خود سپری کرده‌اید؛ باید برای سایت خود به صورت حتمی فکری برای پشتیبانی و به روزرسانی سایت خود نمایید.طراحی سایت تکنولوژی

در بخش پشتیبانی شما ممکن است؛ که سایت تان درهنگام کار ویا… دچار عیب یا ایرادی شود که شما باید برای جلوگیری از آن، به صورت حتم در طراحی سایت تکنولوژی‌ به آن توجه نمایید.

در بحث به روزرسانی سایت ممکن است با توجه به نیازهای کاری شما که به صورت دائم، درحال تغییر است؛ نیاز به انجام تغییراتی در مقالاتی ویا… داشته باشید. برای این کار ما اکیدا به شما توصیه در به بروزنگه داشتن سایت خود در همه موارد رو داریم.

سخن آخر

تا اینجا مقاله ما درمورد موارد زیادی از جمله طراحی سایت تکنولوژی که بخشی از خدمات سفارش طراحی سایت در تهران است، مزایا آن، نحوه درآمدزایی با آن و… باشما صحبت داشته‌ایم. حال شمایید؛ که باید درباره طراحی سایت و سرمایه گذاری تان تصمیم بگیرید. برای سفارش طراحی سایت تان با ما درارتباط باشید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی