سئو و بهینه‌سازی

جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند

خب می‌دانید که در بحث سئو سایت برای سایت شما هرشرکت ویا نیروی، تولید کننده محتوایی باید با جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند آشنا باشد. از همین روست که ما باید به عنوان متخصصان تولید محتوا و سئو باید با این الگورتیم‌ها آشنا شده؛ و بتوانیم براساس این الگوریتم ها کار خودمان و شما را پیش ببریم. در جلوتر ما به شما درمورد الگوریتم های گوگل و همین طور یکسری مقدمات که خوب است؛ بدانید صحبت خواهیم داشت.

در جلوتر ما به شما ابتدا مفهومی از الگوریتم های گوگل رو معرفی خواهیم نمود. ادامه این مقاله رو با ویستا همراه باشید.

مفهوم الگوریتم گوگل چیست؟

در مبحث اینکه جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند باید به شما عرض کنم؛ که شما قبل از اینکه به سمت شناخت الگوریتم های گوگل بروید بهتراست تا، با مفاهیم اولیه آن آشنا شوید. الگوریتم های گوگل یک مجموعه از دستورالعمل هایی هستند که به صورت دقیق و با نهایت جزئیات مراحل سئو را بیان کرده؛ و به شما در بهینه سازی صفحات سایت‌تان هدف به شما می‌دهد.جدیدترین الگوریتم های گوگل

به عنوان مثال زمانی که شما در سوشال مدیایی مانند اینستاگرام روی پستی یا روی استوری تعامل نشان می‌دهید؛ اینستاگرام آن را متوجه شده و به صورت مدام در اکسپلور به شما چنین پست هایی رو نمایش می‌دهد. شما میتوانید جهت اطمینال برای موفقیت در امر سئو از سئو سایت استفاده نمایید.

چالش های گوگل در ایندکس مقالات در جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند

با توجه به اینکه کاربران زیادی در موتور جستجو گوگل وجود دارند؛ و درکنار آن سایت ها و مشاغل زیادی وجود دارد که در این فضا شروع به کسب درآمد از این فضا هستند. پس باید چیزی وجود داشته باشد که، گوگل بتواند براساس آن به محتواهایی که می‌خواهد در موتور جستجویش منتشر کند؛ نظارت داشته باشد.

برای این نظارت که محتوایی کپی نباشد، از کیفیت لازم برخوردار باشد، سئو کلاه سیاه و… در آن اجرا نشده باشد؛ به طور قطع باید این الگوریتم ها باشند. از چالش ها و فاکتورهایی که باید مراقب باشد تا، سفارش تولید محتوا به درستی انجام شده یا اتفاقاتی که بخواهد سرگوگل کلاه بذارد نباشد؛ باید این فاکتورها رعایت شود. از این فاکتورها میتوان به مواردی مانند: محتوا باکیفیت، سرعت وبسایت، تجربه کاربری، بک لینک ها و… را به صورت مدام بررسی کنند.

پس بسیار مهم است؛ که بدانید جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند. تا در زمان تولید محتوا ویا ایندکس آن در موتور جستجویی مانند گوگل به مشکل برخورد نکنید.

مطالعه کنید درباره   سفارش تولید محتوا

اهداف ایجاد الگوریتم های گوگل

به راستی تا به حال با خود فکر کرده‌اید که، چرا الگوریتم های گوگل به وجود آمده و ما باید طبق آنها سفارش سئو سایت و سئوی سایت رو انجام دهیم. در ادامه ما به شما ۲ دلیل بسیار مهم برای وجود این الگوریتم ها را بیان خواهیم کرد؛ پس حتمی ادامه این بحث رو با دقت مورد مطالعه قرار دهید.

ارتقا کارایی و دقت موتور جستجویی مانند گوگل

گوگل رتبه نخست موتورهای جستجو در جهان را دراختیار خود دارد؛ وبرای به دست آوردن این رتبه و حفظ آن از الگورتیم های خود به خوبی بهره می‌برد. درکنار همه این مواردی که برای حفظ و به دست آوردن رتبه یک موتورهای جستجو به شما عنوان کردیم؛ از تکنولوژی های پیشرفته‌ایی برای حفظ جایگاه خود بهره گرفته که از جلمه آنها، میتوان به ماشین لرنینگ و همینطور هوش مصنوعی اشاره کرد.جدیدترین الگوریتم های گوگل

ارتقا رتبه بندی

دلیل دومی که بسیار مهمه و باعث شده تا در بحث جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند گوگل روی این الگوریتم‌ها متمرکز شده؛ و سرمایه گذاری کرده میتوان به افزایش دقت در رتبه بندی صفحات و مقالات مختلف اشاره داشت. به عنوان مثال زمانی که شما درمورد موضوعی در گوگل شروع به سرچ می‌کنید؛ وبه دنبال بهترین مقاله برای رسیدن به سوال جوابتان هستید این الگوریتم ها، بهترین مقاله رو براساس معیارهایی که گوگل و این الگوریتم های برای موتور جستجو تعریف کرده‌اند مقالات رو در، رتبه بندی مختلف قرار می‌دهند.

جدیدترین الگوریتم های گوگل

در ادامه ما به شما درمورد چند مورد از جدیدترین الگوریتم های گوگل در سئو داخلی، سئو خارجی و حتی سئو تکنیکال توضیح خواهیم داد؛ که عبارت‌اند از:

مطالعه کنید درباره   الگوریتم های سئو گوگل 2024

الگوریتم به روزرسانی محتوای مفید اولین در لیست جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند

این الگوریتم که از جدیدترین های موتورجستجو گوگل به شمار می‌رود؛ در سال ۲۰۲۲ معرفی شده است. هدف گوگل از انتشار این الگوریتم درواقع برای مخاطبان خاصی است؛ که به دنبال محتوایی تخصصی در موتورهای جستجو هستند. و همچین این سئو سایت قابل اعتماد، معتبر و برآورده کننده نیازها و خواسته کاربران خواهد بود؛ که این الگوریتم در گوگل تا به حال ۴ بار آپدیت و از مهم ترین و جدیدترین الگوریتم های گوگل کدامند به شمار می‌رود.

الگوریتم نقد و بررسی خدمات ویا محصولات

این الگوریتم گرچه جزو الگوریتم های جدیدی در گوگل به حساب نمی‌اید؛ اما ما به خاطر آپدیت های مداوم، ناآشنایی بعضی سئوکاران با تجربه و… این رو در این لیست برای شما آورده‌ایم. هدف از انتشار این الگوریتم توسط گوگل تعیین محتواهایی برای بررسی محصولات ویا خدمات توسط نویسده های سایت های ارائه دهنده خدمات ویا کالا به شمار می‌رود؛ جدیدترین الگورتیم های گوگل کدامند به صورت معمول این دست از مقالات ویا صفحات برای بررسی این دست دارای ویدیویی، عکس، متن و… است. که به صورت حتمی این الگوریتم باید سئو سایت رعایت شود.

الگوریتم گوگل برت از جدیدترین الگوریتم های گوگل

گوگل برت یکی از مهم‌ترین الگوریتم‌های گوگل در این چندسال اخیر به شمار می‌رود؛ این الگوریتم با استفاده از هوش مصنوعی گوگل که باپردازش زبان طبیعی کار خودش را انجام و از شاخه های هوش NLP به شمار می‌رود. هدف این موتور جستجو از ارائه این الگوریتم درک منظور کاربران از کوئری های جسجوشده توسط کاربران است؛ که بتواند مرتبط ترین محتوای ممکنه را به کاربران نمایش دهد.

مطالعه کنید درباره   لینک سازی چیست؟

الگوریتم لینک اسپم

یکی دیگر از جدیدترین الگوریتم های گوگل به شمار می‌رود؛ که میتوان به خاطر آپدیت های پی در پی‌ش در این لیست آن را قرارداد. هدف از این ارائه این الگوریتم جریمه سایت‌هایی است؛ که به صورت غیر متعارفی لینک سازی انجام داده‌اند. این لینک سازی های از این لینک سازی های غیرمتعارف به خرید و فروش لینک سازی خارجی، تبادل بیش از حد لینک سازی و درنهایت استفاده از لینک هایی با کلمات کلید، کامنت های انجمن ها و لینک های تبلیغاتی است.

این الگوریتم ها با دارا بودن هوش مصنوعی گوگل توانایی شناسایی هرزنامه ها، تشخیص سایت های خریداری کننده لینک و سایت های فروشنده لینک سازی خارجی را دارا می‌باشد.جدیدترین الگوریتم های گوگل

بروزرسانی الگوریتم هسته گوگل

از دیگر جدیدترین الگوریتم های گوگل باید به مهم ترین و بیشترین آپدیت الگوریتم گوگل اشاره کرد؛ که آخرین آپدیت آن هم مربوط به سال ۲۰۲۳ بوده است. این الگوریتم مربوط به بهبود فرایند رتبه دهی به و ارائه محتواها و مقالات مفید، انجام سرپ برای بهبود کیفیت نمایش نتایج داده شده در موتور جستجو شده است.

سخن آخر

تا اینجای مقاله شما با مفهوم الگوریتم، اهداف ارائه این دست از الگوریتم‌ها و… اشنا شده‌اید. حال شما باید به عنوان یک سئو کار با توجه به این الگوریتم ها و دیگر مسائلی که مرتبط به انجام کارهای سئویی است؛ سئو سایت خود را به درست ترین شیوه ممکنه انجام دهید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

VIP FIT

VISTA Information Production Factory In Tehran (کارخانه تولید اطلاعات ویستاوب در تهران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
مشاوره + تخفیف بلک فرایدی